"vieras"
Ja lisään että olen ollut miehesi kanssa jo n.13kk.Joten älä ihmettele jos hänelle on ok teidän eronne.Viimeinkin,huh:Tätä me olemme odottaneet KIITOS)ei hänellä vielä ketään ole
Ja lisään että olen ollut miehesi kanssa jo n.13kk.Joten älä ihmettele jos hänelle on ok teidän eronne.Viimeinkin,huh:Tätä me olemme odottaneet KIITOS)ei hänellä vielä ketään ole
15 vuotta on kertomansa mukaan asunut Súomessa. Ollut 11v muuttaessaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tätäpä;23229975:juuri! Kysyin tuolla aikaisemmin, kuinka kauan tämä nk. venakko on Suomessa asunut. En saanut vastausta. Kovin hyvää suomea kuitenkin kirjoittaa, venakoksi! Esimerkiksi pilkkuja on osannut laittaa tiettyihin kohtiin oikein ja kirjoittaa liitepartikkelit oikein, vaikka ne ovat suomalaisellekin hankalia. Myös vokaalien ja konsonanttien kesto on imitoitu ulkomaalaisen suomen kielestä, mutta huonosti. Sori venakko, ei uppoa minuun! Olet feikki!
Minkä vuoden ja mikä numero? Kiinnostais lukea.juu lapsi oli lehdessä kun oli 1v3kk
ja en ole feikki, sorry
Joo, hih hih hih. Kiva joo.Mut oikeasti he ovat onnellisempi, he sanoivat jopa mulle ettei he halua vanhan isän luo hänen pieneen taloon no ei se ehkä niin hauska ole, mut mulla nauru tuli en tie miks, sairas varma olen