N
"nelli"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja täh;23213554:Milloin olette kotona... Että joka ilta jompi kumpi menossa... En ymmärrä.
Meillä lapset 7 ja 3 v eikä harrasteta muuta kuin lasten kanssa olemista ja omaa pihaa kesäisin. On ihana tuntea omat lapsensa. Meidän mielestä ehtii harrastaa sitten kun lapset on vanhempia.
Joo ollaan tosi erikoisia eikä meillä ole omaa elämää. Olimme reippaasti yli kolmekymppisiä lapset saadessamme ja nyt on lasten vuoro. Että on tässä ehditty harrastaa.
Omia iltamenoja molemmilla max kerta kuussa.
Meillä harrastetaan vuoroiltoina, enkä koe sitä mitenkään ongelmalliseksi. Ehdimme joka ilta viettää aikaa myös yhdessä perheenä, koska lapset menevät vasta klo 22 nukkumaan. Ihmiset vain ovat erilaisia. Joillekin riittää se oma perhe ja koti, joillekin ne omat harrastukset taas ovat tärkeä henkireikä. Me mieheni kanssa olemme niin läpeensä liikunnallisia ja molemmilla on omat tärkeät urheiluharrastuksensa, ettemme yksinkertaisesti voisi elää ilman niitä. Sanoisin, että jos nuo harrastukset otettaisiin pois tai niitä vähennettäisiin radikaalisti, kyllä siinä pian tulisi avioero, itse hyppisin seinille ja todennäköisesti sairastuisin lopulta masennukseen. Monesta olen valmis luopumaan, mutta en koskaan kuntokeskuksen jäsenyydestä!! Päivisin kotiäitinä saan viettää aikaa lasteni kanssa yllin kyllin, joten ei liene kohtuutonta, että joka toinen päivä olen sen parituntisen omissa menoissani??