Sorry, jos kuulosti enemmän koiran koulutusneuvoilta. Mut kaikkea ei saa pyytämällä, vaan joskus täytyy vain vaatia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muuten kyllä mies käyttäytyy mielestäni väärin, mutta tähän täytyy sanoa, että sellaista se vapaaottelu on. Sieltä ei olla reeneistä pois jos ei pakko ole ja jos ollaan kilpatasolla niin sillon yleensä muu elämä saa mennä vapaaottelun ehdoilla.
Sorry, jos kuulosti enemmän koiran koulutusneuvoilta. Mut kaikkea ei saa pyytämällä, vaan joskus täytyy vain vaatia.
Kerros, ap, mitä te lapsen kanssa teette päivisin, jos et ehdi koskaan esim. siivoamaan? Ja jos mies lähtee la harrastukseen klo 15, niin miten voi olla mahdollista, ettet ennen sitä ehdi omaan harrastukseen? Vaikka heräisitte klo 11, niin vieläkin siinä on neljä tuntia aikaa tehdä sun omia juttuja. (Samoin sunnuntai. Ja ihan totta hei, jos kotiudutte uinnista klo 17, niin kai siinä nyt hyvänen aika ehtii lenkille tai kahville kaverin kanssa tai vaikka elokuviin...) Mies ja lapsi ehtii sillä aikaa ihan hyvin vaikka tosiaan siivota tai käydä kaupassa tai laittaa ruokaa jne.
Kerros, ap, mitä te lapsen kanssa teette päivisin, jos et ehdi koskaan esim. siivoamaan? Ja jos mies lähtee la harrastukseen klo 15, niin miten voi olla mahdollista, ettet ennen sitä ehdi omaan harrastukseen? Vaikka heräisitte klo 11, niin vieläkin siinä on neljä tuntia aikaa tehdä sun omia juttuja. (Samoin sunnuntai. Ja ihan totta hei, jos kotiudutte uinnista klo 17, niin kai siinä nyt hyvänen aika ehtii lenkille tai kahville kaverin kanssa tai vaikka elokuviin...) Mies ja lapsi ehtii sillä aikaa ihan hyvin vaikka tosiaan siivota tai käydä kaupassa tai laittaa ruokaa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23213076:Me käydään lapsen kanssa ulkoilemassa ainakin pari tuntia, sit ehkä avoimessa päiväkodissa, tai kerhossa, tai jossain perhekahvilassa tai kirkon kerhossa. Lapsi on tosi toiminnallinen, eikä siis jaksa olla kotona koko päivää. Meillä on myös koira, jota ulkoilutan päivällä ja aamulla.
Okei, eli sun mielestä mun on vaan saatava joku harrastus joka on just sillon klo 11-14 lauantaina, tai sitten klo 10-13 sunnuntaina.. Ja tuon uinnin ja taistelun siellä jälkeen olen tosissaan poikki, ja tahdon pian rauhoittua kotiin.
Mun kaverit ei pääse aina kun mulle sopii, ja meidän pienessä kylässä ei oo esim aerobicciä tai pumppia just sillon kun mulle sopii. Ja juu parissa tunnissa mitä mies on kotona, pitää usein tehdä ihan normaaleja perheellisten asioita, joihin menee vaan yllättäen aikaa. Eritellä en osaa, mutta silti, tuntuu että mies tulee töistä ja hetken päästä lähtee jo treeneihin.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23213183:Mulle sopisi se samat ajat kuin miehellekkin, koska ne vaihtoehdot joita mä tahtoisin harrastaa on just samaan aikaan. Miehellä taas olisi mahdollisuus vaihtaa treeniaikoja, mutta hän ei viitsi niin tehdä, koska silloin joutuisi matkustamaan pitemmälle tämän takia.
Tahtoisin harrastaa joko kuntonyrkkeilyä, pumppia, spinniä, aerobiciä tai zumbaa, mutta tämän kylän kaikki harrastetoiminta tuntuu olevan painottunutta siihen samaan aikaan jolloin miehen treenit on, tai sitten silleen että ne menee jostain päästä aina päällekkäin.
Toista autoa meille ei tule, sillä se ei ole ekologista, eikä millään tavalla taloudellisesti kannattavaa.
No nyt sä tuon vasta sanot! Nyt, nainen, otat itseäsi niskasta kiinni ja istut alas miehesi kanssa. Jospa kuitenkin pääsisitte sopimukseen asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23213183:Mulle sopisi se samat ajat kuin miehellekkin, koska ne vaihtoehdot joita mä tahtoisin harrastaa on just samaan aikaan. Miehellä taas olisi mahdollisuus vaihtaa treeniaikoja, mutta hän ei viitsi niin tehdä, koska silloin joutuisi matkustamaan pitemmälle tämän takia.
Tahtoisin harrastaa joko kuntonyrkkeilyä, pumppia, spinniä, aerobiciä tai zumbaa, mutta tämän kylän kaikki harrastetoiminta tuntuu olevan painottunutta siihen samaan aikaan jolloin miehen treenit on, tai sitten silleen että ne menee jostain päästä aina päällekkäin.
Toista autoa meille ei tule, sillä se ei ole ekologista, eikä millään tavalla taloudellisesti kannattavaa.
Meillä mies käy töissä ja harrastaa ti, to, la ja su. Mä olen kotona ja harrastan ma, pe ja välillä viikonloppuisin. Ei tämä tämän vaikeampaa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;23213554:Milloin olette kotona... Että joka ilta jompi kumpi menossa... En ymmärrä.
Meillä lapset 7 ja 3 v eikä harrasteta muuta kuin lasten kanssa olemista ja omaa pihaa kesäisin. On ihana tuntea omat lapsensa. Meidän mielestä ehtii harrastaa sitten kun lapset on vanhempia.
Joo ollaan tosi erikoisia eikä meillä ole omaa elämää. Olimme reippaasti yli kolmekymppisiä lapset saadessamme ja nyt on lasten vuoro. Että on tässä ehditty harrastaa.
Omia iltamenoja molemmilla max kerta kuussa.