Mikäs on teidän tämän hetken ehdoton herkku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä se suklaa on aina ja ikuisesti...se jos mikä on kaloripommi, ei raaski syödä kuin kerran viikossa vaikka useamminkin maistuis.

Jos joku arkisempi pitää valita niin raejuustoa menee.

Minä syön suklaata joka päivä ja en liiku juuri ollenkaan ja paino on pysynyt samassa jo vuosia. Tosin on mulla muutama ylikilo. Mutta suklaa on vastustamatonta. Samoin syön aina mitä huvittaa. Ja tosiaan ennen käytin kevyttuotteita, mutta vaihdoin ne täysrasvasiin ja ei muutosta painossa.

Suklaa mulla ikuinen himon kohde. Mutta nyt jostain syystä söisin pelkkää salaattia. Lisättynä tietty juustoilla, kanalla tai kalalla. Onkohan tämä jotenkin alitajuista, kun enää en saisi syödä liikaa vihreää, niin sitten siihen tulee himo :rolleyes:

[QUOTE="sipsi";23213017]KAIKKI makea, suolainen ja rsavainen :( Nyyh... Pitäisi tehdä kyllä totaalinen ruokaremontti...[/QUOTE]

samat sanat. Söin äsken ihanaa valkosuklaapannacottaa ja se oli niin makeaa, että piti sitten ottaa sitä tasoittamaan muutama suolakeksi.

Tortillasipsit + päälle tacokastike + guacamolekastike + emmentalraaste -> uuniin vähäksi aikaa + lopuksi ranskankermaa päälle vähän. Nautitaan crowmoor dry applen kanssa :p

Yhteistyössä