ois niin ihanaa hetken ajatella vaan itteään, tehä ruokaostokset vaan itselle, nukkua kun tahtoo(töiden salliessa), pitää koti siistinä helposti, käydä vessassa ja suihkussa rauhassa, harrastaa ja kaikkee muuta ihanaa mitä voi tehdä yksin asuessa.
sitten kun ois tarpeekseen ollu yksin niin ois ihanaa ihastua ja tapailla jotain ja kokee se jännitys ja onnellisuus uudestaan. ah.
mutta siis tämä kaikki vaan tyhjänpäivästä valitusta koska mulla on nytkin kaikki erittäin hyvin.
mies, koti, koira, lapsi
)
joku lukee tän ja miettii että itsehän olen valintani tehnyt. ja niin olenkin ja olen iloinen niistä, silti hetkittäin kaipaan myös edellämainittuja asioita.
perusluonne varmaan että aina täytyy haaveilla jostain mitä ei ole.
sitten kun ois tarpeekseen ollu yksin niin ois ihanaa ihastua ja tapailla jotain ja kokee se jännitys ja onnellisuus uudestaan. ah.
mutta siis tämä kaikki vaan tyhjänpäivästä valitusta koska mulla on nytkin kaikki erittäin hyvin.
mies, koti, koira, lapsi
joku lukee tän ja miettii että itsehän olen valintani tehnyt. ja niin olenkin ja olen iloinen niistä, silti hetkittäin kaipaan myös edellämainittuja asioita.
perusluonne varmaan että aina täytyy haaveilla jostain mitä ei ole.