anoppi >:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GRRR..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

GRRR..

Vieras
lapsi oli tänään sillä hoidossa, kun olen itse kipeänä.. nyt toi lapsen ja ilmoitti, että huomenna sitten taas ja menevät vielä hoploppiin (lapsikin on vähän kipeenä)..
ei oltu sovittu vielä mitään. Vittu että voi vituttaa taas!

Täh, mikä oli ongelma? Ei tule kuule ainakaan meikäläisen anoppi vaikka oisin kuoleman kielissä, ei jaksa ei ehdi ei viitti. Eikö toi nyt oo aika hyvin järkeilty että kovalla pakkasella keksii viedä vähän kipeen lapsen hoploppiin viihtymään ja ilmeisesti vielä maksaa sen reissun?

Annat lapsesi ilomielin tuollaiselle mummulle. Annat lapselle rahaa mukaan ja sanot mummulle että käykää syömässä jossakin paikassa. Saat itse sairastaa rauhassa.
Onhan se ärsyttävää ettei sinulta kysytä, mutta mummu varmaan tekee sen sulasta rakkaudesta lastaan kohtaan.
Hyvää huomista lepopäivää! Muista nukkua ja juoda riittävästi nesteitä!

Ihanan kuuloinen mummi. =) olisin tyytyväinen! Ja jos lapsella pikkunuhaa tms niin ei menoa haittaa! Lapsi viihtyy paremmin päivän mummin kanssa kuin sairastavan äidin, ja äiti saa rauhassa levätä. Joten what's the problem? =)

Älä raukka provosoidu, vaikka sinua mielestäsi provosoidaan. Antakaa muutenkin niiden anoppien olla rauhassa, ja sitten omalle miniällenne "olette enkeleitä". Jos sellaista voi olla olemassa. Ei ennen hernettä heti nenään vedetty, mutta "ennen oli ennen ja nyt on nyt" kohta joku sanoo.