ja näin minusta tuli huono äiti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinjamiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tinjamiina

Vieras
poika reilu 2v oli isovanhemmilla päivän hoidossa, minä töissä. Oli sovittu, että käyvät mökillä pilkillä lapsen kanssa. Mönkiällä olivat ajelleet ja setän kaivuria olivat tutkineet ja kaikin puolin oli varmasti ollut hauska päivä. Toivat lapsen kotiin ja olivat sanoneet, että nyt mennään kotiin äitin luo niin lapsi oli sanonut kuulemma, että ei kotiin, ei äitin luo. Kyllä anoppi muisti sitä muutamaan otteeseen hehkuttaa. Tuli vähän huono fiilis ja anoppi vaikutti varsin tyytyväiseltä kertoessaan mitä lapsi oli sanonut.

meillä poika sanoo aina mummuloissa että heippa äiti,en tuu kotiin,jään tänne ja kun alan pukee sitä puolväkisin niin se kiljuu ku tapettava et ei kotiin,ei äitin tykö :xmas:

Höpö höpö huonoille fiiliksille :D Johan se nyt on kivaa, kun on erikoista, mutta onhan se äiti melkein aina se rakkain, varsinkin noin pienelle, taitaa anoppikin sen tietää ja olla hiukkasen kateellinen kenties, kun noin piti hehkuttaa...?

Kyllä kai lapsi mieluummin olisi halunnut jatkaa isovanhempien luona, kun siellä oli jatkuvasti kaikkea sellaista kivaa, jota ei kotona ole. Tarkoitan siis retkeä, mönkijää ja kaivuria. Ja anopin virnuiluista viis, halusi vaan korostaa omaa egoaan.

Lohdutuksena: Pahemmalta voisi tuntua, jos lapsi itkisi kovaan ääneen, ettei enää ikinä mene isovanhempien luo.

Hienoa, että lapsi viihtyi. Sujuu varmasti hyvin toistekin.

Heh... Anopilta aika lapsekasta oikein korostaa tuota :D Joo, on munkin 2-vuotias tyttöni mummon kanssa leikkiessään todennut, että "äiti pois" kun oon tullut hakemaan sitä päikkäreille ja keskeyttämään kivat leikit. Ja jotenkin oon ollut kyllä huomaavinani anopin ilmeessä jotain tyytyväistä pientä pilkettä, kun pojantytär niin mielellään olisi vaan mummon kanssa... heh

Meillä anoppi hehkutti suureen ääneen, miten yksivuotiaamme sanoi häntä äidiksi. Muutenkin on aina itseään hehkuttamassa. Yhtenä päivänä kehui miten 5-vuotias poikani oli kehunut mummua paremmaksi auto kuskiksi, kuin äiti. Eipä tarvi ihmetellä miksi anopilla ei ole ystäviä, kun on aina niin itseään täynnä.

se on isovanhempien oikeus>tehä kaikkea kivaa :hug: 2v. kuulostaa mönkijät hurjilta.kaivurit ja pilkkihommat..mutta onhan sielä aikuinen ollut mukana?
varmaan juttua riittää moneksi päivää pojalles :D

älä välitä, mun 6 v sano uimahallissa kaikien mummeleitten kuullen jotain sellaista, että: kivasta päivästäkin tulee kurja sitten lopulta, kun sää kuitenkin huudat, aina sää huudat.
En mä nyt niin kamalasti huuda! Mitä lie yritti esiintyä niille mummoille?
Sain aika kylmiä katseita osakseni, vaikka olen ihan kiva lapsilleni.

Yhteistyössä