M
"maikku"
Vieras
Onko kukaan ostanut tai pitänyt kutsuja?? Olen tänään menossa ja olisi kiva kuulla muiden kokemuksia. On kuulemma aika hintavia, mutta onko myös laadukkaita??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Plyysi- ja froteevaatteet on ihan parhaita =)
Meillä jokunen vaate, on uutena ja käytettynä ostettuja.. Aivan hyvin ovat pitäneet kuosinsa, siis malli ja värit ovat kestäneet pesusta toiseen, mutta (etenkin uutena ostettuna) ovat niin arvokkaita, etten kyllä ihan arkivaatteena ole antanutkaan niitä pitää![]()
Mä ostan laatuvaatteita nimenomaan arkivaatteiksi kun siinähän ne kaikkein eniten joutuvat kulutuksen ja pesun kohteeksi. Ns. pyhävaatteiksi kelpaa huonompilaatuisetkin kun niitä ei käytetä ja pestä niin paljoa. Samoin kuin ulkovaatteet, meillä ne kalliit tecit on niitä rymyvaatteita ja kauppatakiksi kelpaa halpa prisman ciraf-puku, samoista syistä kuin sisävaatteissakin. En oikein ymmärrä mitä järkeä on tehdä toisinpäin eli ostaa kylävaatteiksi kalliita laatuvaatteita ja arkeen halpista joka ei kestä. Mutta tapansa kullakin. pisti vaan silmään.
Ymmärrän kyllä tuonkin pointin
Meillä vain on tilanne, että saadaan tosi paljon vaatteita lähipiiristä, miehen sisaruksilta joilla pari vuotta meidän muksuja vanhemmat lapset. Eli ne vaatteet on sitten niitä arkivaatteita, joita pidetään kun piirretään sormiväreillä jne..Sellaiset, joita itse ostan oman makuni mukaan (kuten nyt esmes me&i:t) ovat sitten niitä, joita pidetään julkisilla paikoilla!
(sorry, meni ihan offtopiciksi tämä)