Kuinkas kauan purkkioliivit säilyy avattuna jääkaapissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mauu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oon kyllä syönyt aika vanhoja - onhan siinä se suola joka kai säilymistä edistää.
Jos oikein kuumentaisi kunnolla, uunissa, hellalla tms, mahtaisko olla hyvä varmuustoimenpide bagteerien takia :D

Kyllähän noi säilyy jääkaapissa, vaikka kuukausia!!! :) Yksi kaverini ei edes säilytä avattua purkkia jääkaapissa, vaan ihan huoneenlämössä. Kunhan muistat aina noukkia niitä sieltä puhtaalla ruokailuvälineellä, eikä esim. likaisilla sormilla, niin pitäisi purkin olla aika pöpövapaa. :)

Kyllähän noi säilyy jääkaapissa, vaikka kuukausia!!! :) Yksi kaverini ei edes säilytä avattua purkkia jääkaapissa, vaan ihan huoneenlämössä. Kunhan muistat aina noukkia niitä sieltä puhtaalla ruokailuvälineellä, eikä esim. likaisilla sormilla, niin pitäisi purkin olla aika pöpövapaa. :)

peesailua, sama kuin hillopurkissa, aina puhtain vehkein liikkeelle...olen itse syönyt kyllä kuumentamattakin lukemattomia kertoja, varmaan kuukauden korkeintaan sellainen iiiiiiso purkki säilyy meillä...koska himoitsen niitä myös kovasti, suoraan purkista siis...

Uusimmat

Yhteistyössä