Laittakaa ruokalistojanne!

• Viestiketjun aloittaja "heps"
  • Ensimmäinen viesti
pier
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23180825:
pitääpä kokeilla joku kerta. uunisilakat himottais myös tehä. semmosia rullia, ehkä jossain tulisessa kastikkeessa. :p
Kokeile ihmeessä niin pääset ennakkoluuloista :)

Joo, niin hyviä. Vähän chiliä ja tomaattia ja taas: paljon sipulia sekä vähän valkosipulia. Mä tykkään kanssa etikkasilakoista ja niin että se liemi on makea ja siinäkin saa olla paljon sipulia ja tilliä.

pier
Kyllä ihminen voi olla tyhmä, ei oo kertakaikkiaan ikinä tullu mieleen. Mä taidan ens viikolla kuulkaa repästä ja ostaa silakoita! =)
Repäise ihmeessä. Kyllä sitä ihminen(ainakin nainen) ajattelee niin monimutkaisesti ettei tule mieleen käyttää ihan noita kaikista helpoimpia keinoja :D Itsekin huomaan välillä vääntäväni kaikki vaikeimman kautta, omapa on häpeäni :D

Hirmu vähän näky olevan mitään silakkamurekeohjeita, mutta katotaan mitä siitä sitten syntyy... Mun monitoimikonekin on niin pieni että pitää varmaan parissa erässä hurrutta, mutta nyt iski ihan himo silakkamurekkeseen :p

Tönt
[QUOTE="viiru";23181351]en todellakaan mieti etukäteen mitä syödään kuin korkeintaan päivän ennen.[/QUOTE]
Mä mietin. Ihan jo siksi ettei tarvi joka päivä käydä kaupassa. Ja toisaalta kun suunnittelee ruokalistan etukäteen niin siinä säästääkin kun ei joka päivä kaupassa käy.

TOisaalta mulla on kyllä yleensä kaapit täynnä tarvikkeita että ei sitten ole pakko syödä sitä ruokaa mitä on suunnitellu, jos ei kertakaikkiaan tee mieli.

Rollolainen
[QUOTE="viiru";23181351]en todellakaan mieti etukäteen mitä syödään kuin korkeintaan päivän ennen.[/QUOTE]

en minäkään, silit voin käydä kaupoassa 1-3kertaa/kk. Mä kun ostan pakkaseen aina nitä perustuotteita joista voi sit tehdä sitä ruokaa

Yhteistyössä