KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tähti77: :hug: voi surku.. :(

Sunflower11: niinpä näyttää olevan, :D et seuraavan pitäiskin olla 2012 että tulee se "kahden vuoden välein" syntymävuodet lapsille. :D Oispa ihanaa jos tulis nyt tyttö, kun on jo kaks poikaa meillä. Mutta jos tulee poika niin ei se haittaa.. :heart:

ON: taitaa menkat alkaa huomenna, sen verran vatsaa poltellut. SILTI teen huomen aamulla testin.. :D
(Vaikka miehen mielestä se on ajanhukkaa, sen mielestä mun pitäis vaan oottaa vaikka vielä viikon niitä menkkoja.) Nyt kp 27/28-30. mulla kun ei ole 100% varmuutta siitä miten pitkä mun kierto on.
Kyllä mä teen huomenna.. eipä noi liuskatestit ees paljoo maksa. :whistle:
 
Sunflower11
InkeriIisakki: Mä otan kyl mieluummin sen vauvan tän vuoden puolella vielä ;)
Meillä tosiaan molemmat et ei silleen väliä kumpi :)
Toivottavasti siulla tulee plussa, eikä menkat!
 
Moikka! Täällä kans vähä samat fiilikset ku muutamalla muullakin...täti taitaa tulla huomenna tai sunnuntaina. Mitään oireita ei oikeestaan ole, mikä viittaisi raskauteen :| Angiinakin pukkas eilen...voisko enempää masentaa...PAH.

Ihanaista viikonloppua ja plussatuulia kaikille :wave:

Hertta
 
Olemme lähdössä reissuun vkloppuna ja palailen koneen ääreen tod. näk. reilun viikon päästä. Kävin vaa'alla siis jo tänään aamulla ja siksi päivitys painon pudotukseen -4kg alusta laskettuna. Tahti hidastunut mutta putoaa kuitenkin.
Viimeaikoina ollut sellaisia turvotuksia ja kipuiluja, että todella toivoisin sitä tätiä kylään, mutta... Jotenkin alkaa tuntua tuskastuttavalta kun ei kuukautisia näy eikä kuulu. Esikoisen jälkeen meni kyllä 1½v, mutta olisi se mukavaa kun nyt ei niin kauan tarvitsisi odotella. Toisaalta pitäisi olla tosi tyytyväinen kun ei ole vuotoriesaa, mutta voihan vauvakuume sentään kun se ei nyt oikein onnistu!!!:LOL:

Toivottavasti saan lukea paljon plussauutisia kun seuraavan kerran pääsen koneelle! :heart:
 
Vauvakuume alkaa taas nostaa päätään. Tässä meni jonkun aikaa jotenkin helpommissa tunnelmissa sen suhteen. Nyt alkaa taas olla se "tyhjän sylin" tunne eikä jaksaisi enää odottaa... *huokaus* En enää pysty katsomaan vauvaohjelmia tms. kun niin harmittaa, ettei meillä ole sitä vauvaa vieläkään eikä edes toivoa siitä. Olo ei ole masentunut vaan malttamaton. Kumpa jo vihdoin tulisi se tärppi meillekin...

Äidin onni: Ihanaa lomaa! Onnea pudotuksesta! (ja tädille vink vink, että nyt pääsis reissuun mukaan) ;)
 
mymosa
Pyydän, että ilmoitatte päivityspyyntöjä vasta maanantaina.. En ole viikonloppuna koneella silleen, että kerkeisin päivitystä hoitamaan, joten poimin sitten maanantaina mitä pitääkin.
 
Mä nyt laittelen totaalisesti vaan omaa napaa, pahoittelen. Meillä on viimenen viikko ollut niin kamala, että unet jääny ja nyt ei jaksa kamalasti edes miettiä kommentointia. Kaikki tuntuu leviävän käsiin, esikoinen sai eilen lievän aivotärähdyksen ja pienin koiristakin meinattiin menettää. Mutta ehkä tää tästä :) Täällä taitaa ovis lähennellä, tänään on hieman (joskin tosi minimaalisesti) nippaillut mahaa. Harjoteltu on väsymyksestä huolimatta ja varmaan nyt sit alkaa teho-touhuilu, kun viikonloppu ollaan "eristyksissä" eli ilman autoa. Mikäs sen mukavampaa, kun ei ulkonakaan tarkene olla;)
Tänään kuulin maailman ihanimpia uutisia. Eräs ystävä, jolla on takana erittäin monia keskenmenoja on saamassa nyytin. Kylläpähän pelasti koko päivän noin ihana uutinen! Viikkojakin kasassa jo niin reippaasti, että nyt pitää olla tosi huonoa tuuria josko jotain ikävää sattuu. Toivottavasti meistäkin kaikki siirtyis kohta odottajiin, etenkin pidempään yrittäneet :)
 
Vauvakuume alkaa taas nostaa päätään. Tässä meni jonkun aikaa jotenkin helpommissa tunnelmissa sen suhteen. Nyt alkaa taas olla se "tyhjän sylin" tunne eikä jaksaisi enää odottaa... *huokaus* En enää pysty katsomaan vauvaohjelmia tms. kun niin harmittaa, ettei meillä ole sitä vauvaa vieläkään eikä edes toivoa siitä. Olo ei ole masentunut vaan malttamaton. Kumpa jo vihdoin tulisi se tärppi meillekin...

Oon niin samoilla linjoilla jostain syystä toiveet nousi ei ollenkaan semmoinen epätoivoinen olo mutta vauvakuume sai taas ihan uuden vaiheen... vaikka tämä kierto ei tosiaan voi tulosta tuoda meni ihan harakoille mutta joku päivä =)
 
Sun Onneksi ei menetetty, vaikka lähellä oli. 2-kiloinen pienokainen tipahti 2m suoraan kellariin betonilattialle, seuaavat päivät vietettiinkin eläinlääkärissä juostessa. Nyt on onneks jo ihan normaali :)
 
Huh-huh, en meinaa uskoa tota plussaa! Kertalaakista ja ekasta yrityskierrosta! Paha mieli teidän kaikkien puolesta, jotka ootte raskautta yrittäneet kovin kauan :hug:

Nyt on sellanen olotila masussa, että menkat alkaa just nyt. Onkohan tää nyt ihan normaalia? Pelottaa....:|
Tänäaamuna hampaita pestessä mua yökötti ja siitä sit aloin miettiin, että oisko tässä nyt oikeesti raskauduttu. Testin tein siis ihan hetken mielijohteesta, pissahätääkään ei oikeestaan ees ollut.

Jännää on.

Plussauutisia jään oottelemaan ihan teiltä kaikilta :)

Hertta

PS. jos kerkeen tänään kauppaan, haen uuden testin ja teen sen huomenna aamupissasta.
 
herttaliisa kyllä se vaan plussaa näyttää..tosi paljon onnea! eikä sen viivan mun mielestä tarvii ees olla samanvärinen eli siis yhtä punainen...viiva kun viiva= plussa

täällä omaan oloon ei kummia,menkat ei oo viä alkaneet no huominen vi'ä aikaa alkaa...ei mitn.raskauteen viittaavaa oloakaan ole.
inkeriiisakki :hug:
 
PieniTytönTylleröinen Kiitti tsempistä! Tiiätkö, mulla oli viikko sitten oireita, palelutti, väsytti ihan tajuttomasti, pissatti. Sit tällä viikolla en pistänyt mitään oireita merkille. Aattelin sit, että joo, mielikuvitus teki tepposet. Mut, en kyl ollu uskoa silmiäni kun testin sit tänään uskalsin tehdä :heart:

Miehelle en oo vielä kertonut, aattelin sit kertoa kun tulee töistä kohta :D Puhelimessa en halua näin isoa ja ihanaa uutista kertoa.

Inkerille :hug:

Hertta
 
Herttaliisa paljon onnea :heart:

En itsekään heitä viel kirvestä kaivoon, kävin hakees clearbluen apteekista ja aivankuin siinä ois ollu jotain(mies ei nää siinä mitään) Saattoi olla vaan viivanpaikka..
mutta tätiä ei näy.. vielä... ;)
 
Anteeksi etten ole olltu aktiivinen palstalainen, mutta olen halunnut muuta ajateltavaa kuin vauvakuume. Hyvin olenkin onnistunut sillä kiertopäivistä ei oikein ole ollut hajua. Perjantaina alkoi tuntua ovismaisia tuntemuksia ja eilen piruuttani testasin ovulaatiota kun testejä kaapissa, silloin nega, mutta tänään tämmöinen:

Aika hienoa mulle että aavistelin ovista oikeaan aikaa tulevan. =)

Onnea kaikille plussanneille, hienoa! :heart:

Pahoittelut tädin kohtaamille! :hug:

Ja toivotaan että kaikki joilla menkat myöhässä plussaavat!
 
Onnea Herttaliisa :heart:

Täällä kp 1 ja sen myötä siirtyisin taustajoukkoihin. Nyt tuntuu siltä, että otan (ja tarvitsenkin) aikalisän kuumeiluun.

Oikein paljon plussatuulia teille kaikille :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä