KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heippa pitkästä aikaa,

Vähempi vauvakuumeilu ja palstailu on osoittautunut elämää helpottavaksi tekijäksi, joten taidan jatkaa samalla linjalla. Huomenna viimeistään alkaa uusi kierto ja samalla minut voisi heivata joko taustalle (jos sellaista kategoriaa enää löytyy) tai sitten kokonaan pois.

Plussia meille kaikille toivotellen Pettunia
 
Sunflower11
PeiniTytönTylleröinen: Toivottavasti vihlonnat olisi sitä itseään ;)

Täällä vika ovistesti tästäkierrosta tehtynä. Ei tullut enään mitään joten sinne se ovis sitten meni :D Toivottavasti jotain olisi aikaan saatu ;)
 
mymosa
Sain soittoajan samalle lääkärille (ONNEKSI) joka määräs nuo metut.. Sehän se mulle kertoi tästä pco:sta, kun edellinen lääkäri (väliäkään ei ollut kauheesti) taas kehui kuin mainiot rakkulat on odottamassa.. Tuskin se pco nyt ihan viikossa puhkes..

Hoitaja epäili, että lääkäri varmaan laittaa lisää tutkimuksia.
 
_Marialle onnittelut. :flower:

Tädin kohdanneille :hug:

Omaan napaan ei mitään erikoista. Ihmeellinen nuha vaivaa, räkää ei tule paljoakaan mutta ääni on nuhainen. Epäilen poskiontelontulehdusta. :snotty: Jännät päivät alkaa olla käsillä ja jemmassa olisi useampi testi, kun vaan malttaisi olla tekemättä niitä! :D Yhden jo tein maanantaina, kun en voinut vastustaa kiusausta:whistle:. Negaahan se tietty näytti, kun aivan liian aikaisin testasin.
 
Viimeksi muokattu:
Huijui!
Kävin sitten tänään siellä ultrassa. Ja kyllä kannatti!!! Mielen rauha saavutettu.
7mm toukka näkyi ja vahva syke myös! Vastaa 6+4 ja tuntuu aivan uskomattomalta!
Vuodon syyksi selvisi, että matkassa on ollut toinenkin kaveri, mut on jättänyt matkan kesken. Samalla helpotus, mut myös aavistuksen pettymys. Mieskin oli pettynyt, kun kuuli, että meille ois voinu tulla kaksoset!!!:cool: No loppupelissä ois ollu niin iso mullistus, että ehkä parempi näin. Kätilö sanoi että kaikki on muutoin juuri niinkuin pitääkin, eli vahvat seinämät, siisti pyöreä pussi ja todella vahva syke! Itskkin sen näin. Käsittämätöntä, että toinen on pieni 7mm toukka ja sillä on jo sydän joka lyö!! AIVAN HULLUA!

Tulkaa kaikki pian meijän mukkaan tuonne "toiselle"puolelle!
 
koiksa onnea onnea,aivan älyttömän ihanaa,oon onnellinen sun puolesta!:flower:
kyllä se vaan on ihanaa nähdä elämää monitorista=)

täällä viimenen terolut otettu tnä,eli vkl aikana sitten pitäisi menkkojen saapua,tai ei

näin muutes viime yönä unta,et olin raskaana,olin aivan alussa siinä mut mulla oli oikein maha kumpukin jo..ja itkin siinä unessa vaan...
 
MARIAlle onnittelut plussasta

KOIKSAlle aivan mahtavat onnittelut ultrakuulumisista :)

ON: pää on aivan sekasin ku ei tiä et onko mulla ees mitäänb kiertoo ku taas vuotelen miten sattuu..
kai sitä tässä kaavintaan viel lähetään :(
 
hei,

Jos joukkoon mahtuu niin täällä ois 33 vee emäntä, jolla 07 poika ja 09 tyttö. Kolmatta alettiin yrittämään tässä kuussa hiukan ristirritaisinkin ajatuksin. Ekaa tehtiin 2 vuotta ja toka tärppäs heti. Ainakin joskus ultrassa munasarjani olivat pco tyyppiset. Nyt olen tikutellut ja limoista päätellen ois voinut olla ovis eilen... kp 17/28-31... nyt alkaa sitten jännääminen :D
 
Varmasti ihanaa Koiksa79:heart:

ON: Auts kuinka kipeää tekee tämä vauvakuume :) aivan ihana sellainen, tänään pääsin nyyttämään muutamaa pikkuista ja kyllä se vaan vahvisti kuinka paljon sylini kaipaa täytettä =) Peitot ei oo heilunu joten ei ainenkaan sen puoleen toinna toiveita herätellä josko seuraavasta kierrosta on kyllä miun järkättävä meille kaksin keskistä aikaa jotta saatais edes toiveita herätellä :) Kaikille paljon plussa puhureita josko tämä vuosi olisi sitten meidän :)
 

Yhteistyössä