Harmittaa eräs naapuri farmwillessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelaaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelaaja"

Vieras
Minulla eräs tuttu naapurina tuossa pelissä, itse hän kerjää kokoajan milloin mitäkin
"auttakaa vielä vähän" "näitä jos voisitte lisää lähettää pliiis" ym ym.
Ja aina hän nappailee muiden sivuilta nämä löydetyt "lahjat"
(klikkaa siis tykkään kohtaa)
mutta huvittavinta on se ettei hän itse koskaan julkaisen itse mitään "ilmais" lahjoja
joita kaverit sitten voisi nappailla.
Hyvä jos kerta viikossa lähettää edes lahjan henkilökohtaisenakaan :/
Minua vain pännii tämä kaveri,
kuinka hän kehtaa aina kerjätä ei koskaan lahjo julkisesti kavereitaan vaan julkistaa seinällään aina kerjäämis viestit :(
Nyt olen alkanut olla julma ja en laita hänellekään ilmais lahjaa joka päivä,
vaan sain viestiä häneltä
" et ole muistanut laittaa minulle farmiin tänään lahjaa olehyvä ja laita se ja se"
Monasti kyseinen kaveri saakin ensimmäisenä kaikki rakennukset sun muut siellä heti valmiiksikin kun kukaan ei juuri kehtaa olla laittamatta hänelle hänen pyytämiään lahjoja ja taas kaveri leuhkii
"oih olinko kavereista ensimmäinen kenellä tämäkin rakennus valmiina :D ihanaa"
Jos pyydät kyseistä kaveria auttamaan vaikka kanalan suurennuksessa, ja puuttuu ynään yksi ainut klikkaus hän saattaa sanoa aivan suoraan että kyllä minä autoi ja totuus onkin toinen,ei auttanut mutta ei halua sanoa.
Sama jos erehdyt häneltä pyytämään jotakin tiettyä lahjaa hänen farminsa ei kuulemma anna jostain syystä lähettää ja milloin mitäkin syytä.

Siis oikeasti?!
Kyseessä on peli ja joku on noin koukussa ja suuttuu jos itseään kohdellaan samalla lailla.
Anteeksi oli pakko purkaa kun sapetti tuon viimeisin kerjääminen ja itse hän ei ole valmis muita auttamaan.

No monikin sitä pelaa. Hauskasti paljastuu ihmisluonne noitten pelienkin kautta :) Minut on jopa poistettu kavereista, kun on luultu että otin etusivulta jotain, enkä painanut tykkää nappia :)

Wataa, ihan oikeesti, noi on VAAN facebook-pelejä, mitä väliä miten paljon muut siellä kynyttää? Mulla ei edes pysyis kiinnostus niin kauaa yllä että havaitsisin mitään tollasta.

Alkuperäinen kirjoittaja farmari myös;23148766:
No monikin sitä pelaa. Hauskasti paljastuu ihmisluonne noitten pelienkin kautta :)

Samaa ajattelin myös ;) Kertoo aika paljon kun on pokkaa kerjätä itselle ja kehua kuinka olin taas ensimmäinen kuka kavereistani sai tämänkin valmiiksi.

1. Hän on saattanut laittaa asetuksensa niin, etteivät hänen lahjuksensa näy kenellekään tai sitten sinä puutut jakelusta. (Minun oletuksina on esim. vain osa ystävistäni, joku pelaaja saattaa puuttua listalta.) On eri asia pyytää lahjoja seinällä kuin laittaa niitä requestejä.
2. Sinun asetuksissa voi olla rajoitus. Katso seinältäsi alhaalta vasemmalta Edit options.
3. Kysy häneltä, miksi seinälläsi ei näy koskaan hänen jaettavia lahjoja. Miksi sitä täältä kyselet???

1. Hän on saattanut laittaa asetuksensa niin, etteivät hänen lahjuksensa näy kenellekään tai sitten sinä puutut jakelusta. (Minun oletuksina on esim. vain osa ystävistäni, joku pelaaja saattaa puuttua listalta.) On eri asia pyytää lahjoja seinällä kuin laittaa niitä requestejä.
2. Sinun asetuksissa voi olla rajoitus. Katso seinältäsi alhaalta vasemmalta Edit options.
3. Kysy häneltä, miksi seinälläsi ei näy koskaan hänen jaettavia lahjoja. Miksi sitä täältä kyselet???

Hän itse perustelee ettei viitsi seinää täyttää kaiken maailman lahjoilla. Ja kaikki muutkin yhteiset kaverimme sanoo tätä samaa :/

[QUOTE="aloittaja";23148879]Hän itse perustelee ettei viitsi seinää täyttää kaiken maailman lahjoilla. Ja kaikki muutkin yhteiset kaverimme sanoo tätä samaa :/[/QUOTE]

Siis samaa että kerjuu vietit näkyy muut ei :(

Yhteistyössä