P
"pelaaja"
Vieras
Minulla eräs tuttu naapurina tuossa pelissä, itse hän kerjää kokoajan milloin mitäkin
"auttakaa vielä vähän" "näitä jos voisitte lisää lähettää pliiis" ym ym.
Ja aina hän nappailee muiden sivuilta nämä löydetyt "lahjat"
(klikkaa siis tykkään kohtaa)
mutta huvittavinta on se ettei hän itse koskaan julkaisen itse mitään "ilmais" lahjoja
joita kaverit sitten voisi nappailla.
Hyvä jos kerta viikossa lähettää edes lahjan henkilökohtaisenakaan :/
Minua vain pännii tämä kaveri,
kuinka hän kehtaa aina kerjätä ei koskaan lahjo julkisesti kavereitaan vaan julkistaa seinällään aina kerjäämis viestit
Nyt olen alkanut olla julma ja en laita hänellekään ilmais lahjaa joka päivä,
vaan sain viestiä häneltä
" et ole muistanut laittaa minulle farmiin tänään lahjaa olehyvä ja laita se ja se"
Monasti kyseinen kaveri saakin ensimmäisenä kaikki rakennukset sun muut siellä heti valmiiksikin kun kukaan ei juuri kehtaa olla laittamatta hänelle hänen pyytämiään lahjoja ja taas kaveri leuhkii
"oih olinko kavereista ensimmäinen kenellä tämäkin rakennus valmiina
ihanaa"
Jos pyydät kyseistä kaveria auttamaan vaikka kanalan suurennuksessa, ja puuttuu ynään yksi ainut klikkaus hän saattaa sanoa aivan suoraan että kyllä minä autoi ja totuus onkin toinen,ei auttanut mutta ei halua sanoa.
Sama jos erehdyt häneltä pyytämään jotakin tiettyä lahjaa hänen farminsa ei kuulemma anna jostain syystä lähettää ja milloin mitäkin syytä.
Siis oikeasti?!
Kyseessä on peli ja joku on noin koukussa ja suuttuu jos itseään kohdellaan samalla lailla.
Anteeksi oli pakko purkaa kun sapetti tuon viimeisin kerjääminen ja itse hän ei ole valmis muita auttamaan.
"auttakaa vielä vähän" "näitä jos voisitte lisää lähettää pliiis" ym ym.
Ja aina hän nappailee muiden sivuilta nämä löydetyt "lahjat"
(klikkaa siis tykkään kohtaa)
mutta huvittavinta on se ettei hän itse koskaan julkaisen itse mitään "ilmais" lahjoja
joita kaverit sitten voisi nappailla.
Hyvä jos kerta viikossa lähettää edes lahjan henkilökohtaisenakaan :/
Minua vain pännii tämä kaveri,
kuinka hän kehtaa aina kerjätä ei koskaan lahjo julkisesti kavereitaan vaan julkistaa seinällään aina kerjäämis viestit
Nyt olen alkanut olla julma ja en laita hänellekään ilmais lahjaa joka päivä,
vaan sain viestiä häneltä
" et ole muistanut laittaa minulle farmiin tänään lahjaa olehyvä ja laita se ja se"
Monasti kyseinen kaveri saakin ensimmäisenä kaikki rakennukset sun muut siellä heti valmiiksikin kun kukaan ei juuri kehtaa olla laittamatta hänelle hänen pyytämiään lahjoja ja taas kaveri leuhkii
"oih olinko kavereista ensimmäinen kenellä tämäkin rakennus valmiina
Jos pyydät kyseistä kaveria auttamaan vaikka kanalan suurennuksessa, ja puuttuu ynään yksi ainut klikkaus hän saattaa sanoa aivan suoraan että kyllä minä autoi ja totuus onkin toinen,ei auttanut mutta ei halua sanoa.
Sama jos erehdyt häneltä pyytämään jotakin tiettyä lahjaa hänen farminsa ei kuulemma anna jostain syystä lähettää ja milloin mitäkin syytä.
Siis oikeasti?!
Kyseessä on peli ja joku on noin koukussa ja suuttuu jos itseään kohdellaan samalla lailla.
Anteeksi oli pakko purkaa kun sapetti tuon viimeisin kerjääminen ja itse hän ei ole valmis muita auttamaan.