S
saikohan kukaan selväää
Vieras
Kun siinä voi toiselle antaa niitä lahjoja niin vähentääkö se omia pisteitä jos niitä jakaa joka kerta?
Siis itse en ole ollenkaan seuraillut omia pisteitä sen enempää kun niitä ole surutta jaellut menemään,
mutta eräs minun oikeassakin elämässä oleva ystäväni ei koskaan laita minulle mitään lahjaa
tai on se yhden ainoan kerran laittanut,
joten siksi nyt aloin epäilemään että vähentääkö se lahjojen jako omia pisteitä?
Siis itse en ole ollenkaan seuraillut omia pisteitä sen enempää kun niitä ole surutta jaellut menemään,
mutta eräs minun oikeassakin elämässä oleva ystäväni ei koskaan laita minulle mitään lahjaa
tai on se yhden ainoan kerran laittanut,
joten siksi nyt aloin epäilemään että vähentääkö se lahjojen jako omia pisteitä?