Kysymys...VarmVille älä avaa jos ärsyttää ;)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saikohan kukaan selväää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saikohan kukaan selväää

Vieras
Kun siinä voi toiselle antaa niitä lahjoja niin vähentääkö se omia pisteitä jos niitä jakaa joka kerta?
Siis itse en ole ollenkaan seuraillut omia pisteitä sen enempää kun niitä ole surutta jaellut menemään,
mutta eräs minun oikeassakin elämässä oleva ystäväni ei koskaan laita minulle mitään lahjaa
tai on se yhden ainoan kerran laittanut,
joten siksi nyt aloin epäilemään että vähentääkö se lahjojen jako omia pisteitä?
 
Kertokaa joku miten toisten maaplänttien lannoittaminen tapahtuu?
Onko kukaan saanut seteleitä niin paljon, että on voinut laajentaa tilaa?

Mua ÄRSYTTÄÄ pelissä se, että tilkkuni on niin pieni. Paljon mielekkäämpää olisi viljellä maata, jos sinne mahtuisi enemmän eläimiä yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
ei vähennä. mie oon taas ihmetelly sitä ribbonia jonka saa ku lannoittaa toisten kasvustoja, mutta en kyllä tajua miten se lannottaminen tapahtuu.

aina kun menet toisen farmille auttamaan niin joidenki farmille ilmaantuu 5 pussia lannoitetta. Klikkaa pussia nii pääset lannoittamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
puhdasta hyötyä saajalle ja toki kertoo muille että olet aktiivinen pelaaja ja sulle kannattaa lähettää. En lähetä niille enää, jotka eivät pelaa. Turhaa roskaa silloin.

näin tääläki.

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kertokaa joku miten toisten maaplänttien lannoittaminen tapahtuu?
Onko kukaan saanut seteleitä niin paljon, että on voinut laajentaa tilaa?

Mua ÄRSYTTÄÄ pelissä se, että tilkkuni on niin pieni. Paljon mielekkäämpää olisi viljellä maata, jos sinne mahtuisi enemmän eläimiä yms.

Saa ihan tavallisellakin rahalla laajennettua! Voi olla et vaatii jonkun tietyn levelin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
ei vähennä. mie oon taas ihmetelly sitä ribbonia jonka saa ku lannoittaa toisten kasvustoja, mutta en kyllä tajua miten se lannottaminen tapahtuu.

aina kun menet toisen farmille auttamaan niin joidenki farmille ilmaantuu 5 pussia lannoitetta. Klikkaa pussia nii pääset lannoittamaan.

oo. kiitos neuvosta. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Kertokaa joku miten toisten maaplänttien lannoittaminen tapahtuu?
Onko kukaan saanut seteleitä niin paljon, että on voinut laajentaa tilaa?

Mua ÄRSYTTÄÄ pelissä se, että tilkkuni on niin pieni. Paljon mielekkäämpää olisi viljellä maata, jos sinne mahtuisi enemmän eläimiä yms.

Saa ihan tavallisellakin rahalla laajennettua! Voi olla et vaatii jonkun tietyn levelin :)

eka laajennos vaatii 10 naapuria (muistaakseni) ja toka laajennos 13 naapuria. tiiän ku ite kamppailin pitkään saman ongelman kanssa. nyt sain tänään 13. naapurini ja sain ostaa sen toisen laajennoksen :)

ja sitä kahisevaa saa joka kerta yhen setelin ku nousee yhen levelin. ellet sitte osta sitä paypalin tai luottokortin kanssa. sehän tuossa minnuuki vituttaa ku kaikki kivat jutut on niitten seteleiden takana :headwall:

mie tein myös niin että ku niitä ribboneita saa esim. siitä kuinka paljon omistaa jotain törkyä tilallaan tai kuinka monta rakennusta on, niin ostin esim. telttoja niin monta että sain sen sinisen ribbonin ja sitte myin kaikki ylimääräset paskat pois ja taas on tilaa :D

 
Kiitos Nyynä!
Mulle kävi jotenkin oudosti niiden seteleiden kanssa. Mulla oli niitä jotain 12, mutta seuraavana päivänä vain viisi.
Naapureita pitäisi olla se 13.. Niitä on vaikea haalia, kun kaikki kaverit eivät tahdo pelata ko. peliä :) Toisaalta eihän se muuta vaatisi kun pelin hyväksymisen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
ei vähennä. mie oon taas ihmetelly sitä ribbonia jonka saa ku lannoittaa toisten kasvustoja, mutta en kyllä tajua miten se lannottaminen tapahtuu.

aina kun menet toisen farmille auttamaan niin joidenki farmille ilmaantuu 5 pussia lannoitetta. Klikkaa pussia nii pääset lannoittamaan.

siis mihin ne pussit ilmestyy? mun 3:lla kaverilla kyl vilkkuu tähtiä farmilla mut en kyl mitään pusseja oo nähny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
ei vähennä. mie oon taas ihmetelly sitä ribbonia jonka saa ku lannoittaa toisten kasvustoja, mutta en kyllä tajua miten se lannottaminen tapahtuu.

aina kun menet toisen farmille auttamaan niin joidenki farmille ilmaantuu 5 pussia lannoitetta. Klikkaa pussia nii pääset lannoittamaan.

siis mihin ne pussit ilmestyy? mun 3:lla kaverilla kyl vilkkuu tähtiä farmilla mut en kyl mitään pusseja oo nähny.

pussit tulee vas. alalaitaan.

mullekki tuli niitä vasta tänään ekan kerran. muistakaan vain toisten farmeilla ja eikä edes kaikkien. (yleensä niiden jotka aktiivisesti huoltaa )
 
siis mulla on tollanen näkyvissä kaverin farmilla mut ei tapahdu mitään kun klikkaa sitä:

5114260.t.jpg
 

Similar threads

Yhteistyössä