E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minäpä;23148578:no hyvä sulle sitten
Sillä mun tuntemani ihmiset eivät niitä liivejään kotona pitele
Joten jos olet kotona isän tavannut, et ehkä tiedäkkään mimmosia luurankoja sillä kaapissa on.
Ei vaan, onko sun mielestä moottoripyöräjengi yhtä kuin järjestäytynyt rikollisuus??
Mitä rikoksia sä kuvittelet siellä kotiseinien sisäpuolella tapahtuvan? Oikeesti?![]()
Suurin osa rikollisista on jotain ihan muuta ulospäin kuin prätkäjengiläisiä. Miten sä heidät erottelet joukosta ettei lapsesi vain joudu jonkun pedofiilisedän luokse leikkimään tms.?
Mitä rikoksia sä kuvittelet siellä kotiseinien sisäpuolella tapahtuvan? Oikeesti?![]()
Suurin osa rikollisista on jotain ihan muuta ulospäin kuin prätkäjengiläisiä. Miten sä heidät erottelet joukosta ettei lapsesi vain joudu jonkun pedofiilisedän luokse leikkimään tms.?
Good for you! Ei kai tässä siitä olekaan kysymys, voiko kotona sattua jotakin, koska "isi" saattaa ammuskella vapaa-aikanaan, vaan siitä, että minä eikä varmaan moni muukaan halua olla rikollisten kanssa tekemisissä, JOS ja kun tällainen on tiedossa. Piste.
Good for you! Ei kai tässä siitä olekaan kysymys, voiko kotona sattua jotakin, koska "isi" saattaa ammuskella vapaa-aikanaan, vaan siitä, että minä eikä varmaan moni muukaan halua olla rikollisten kanssa tekemisissä, JOS ja kun tällainen on tiedossa. Piste.
No ei ne mopopojat kai toisten lapsille mitään tee? Mä olen siinä uskossa, että ne tappaa vaan toisiaan ja siellä kerhotiloissaan tai sitten ampuu toisensa ratsailta kumoon eikä suinkaan tunkeudu väkivalloin jäsentensä kotiin. Voin toki olla väärässäkin.