azer
Kyseessä on elokuva.Onko kellään tuota historia-ruudun t.ms 14+7? Oon miettiny sitä tässä jo aika pitkään ja rupee pikkuhiljaa nakertaan. Vissiin aika vaihtaa sanaa..
Kyseessä on elokuva.Onko kellään tuota historia-ruudun t.ms 14+7? Oon miettiny sitä tässä jo aika pitkään ja rupee pikkuhiljaa nakertaan. Vissiin aika vaihtaa sanaa..
Hei oikeesti, ei liikenis yhtään apua millä Urkkiin pääsee? Ei oo kivaa pihdata kun muut on jumissa...Urkkiin liittyvä maakunta.
Miä laitoin googleen baseball ja tuo vuosi, sillä löyty hetiMä en löydä millään tota "helposti googlattavaa" 1980 5+6 lääketiede-ruudussa. Samaten ongelmia tuottaa sairaala 15, vaikka vastasanakin on.
amb.. 9 ja alz.. 18 puuttuu myös
Tuo alz tulee ilmeisesti siitä lääketieteen 9:stä (ylös). Voisitko vinkkaa tätä?Mä en löydä millään tota "helposti googlattavaa" 1980 5+6 lääketiede-ruudussa. Samaten ongelmia tuottaa sairaala 15, vaikka vastasanakin on.
amb.. 9 ja alz.. 18 puuttuu myös
Niinhän mäkin olen tehnyt ja monta kertaa, ei löydy sopivaa. Onko se otsikossa vai jollain sivulla, jos se on jokin sivu, saisko pienen vinkin lisää?Miä laitoin googleen baseball ja tuo vuosi, sillä löyty heti
neljännessä otsikossaNiinhän mäkin olen tehnyt ja monta kertaa, ei löydy sopivaa. Onko se otsikossa vai jollain sivulla, jos se on jokin sivu, saisko pienen vinkin lisää?
kiitos !!!!!!siis kun laittaa googleen urkki ja historiasta tuleva 5+4, niin saa sen 12, joka alkaa n-kirjaimella. Eikä ole nuotti se
Mun google löytää aina vain Neuvostoliiton eikä mitään muuta. Kokeilen sit Urkilla tai Kekkosella tai millä vaan. ÄRSYTTÄÄ!!!!!!! Eli kertoisitko sanan alun, please...Siis kun laittaa googleen urkki ja historiasta tuleva 5+4, niin saa sen 12, joka alkaa n-kirjaimella. Eikä ole nuotti se
No mutta mulle saa vääntää vielä. Mie sain auki sen 6+6.pitäis kirjautua tänne, edellinen viesti tuli turhaksi jo...
hmmm, ompas hankala, lisävinkkejä?Kyseessä on elokuva.
Nyt mullekin se HETIHeti nappas ku nuotista puhuitte. Kiitos ja kumarrus, enää ei nakerra!
Vanhuutta käsittelevä lääketieteenala.Tuo alz tulee ilmeisesti siitä lääketieteen 9:stä (ylös). Voisitko vinkkaa tätä?
1980 maailman sarjat - noin niin kuin vapaasti käännettynäVanhuutta käsittelevä lääketieteenala.
Sanokaa mulle jo vaikka suoraan se 1980, kun ei löydy millään!
Pistä eteen teologiaan liittyvä rakennus.Voisko saada jämäkän vinkin historia vasemmalle 14. Ei riittänyt mulle se teologia-vinkki :ashamed:
Höh, silmä on sokea kun ei tuota ole listasta huomannut.Vanhuutta käsittelevä lääketieteenala.
Sanokaa mulle jo vaikka suoraan se 1980, kun ei löydy millään!
Kiitos!!!Pistä eteen teologiaan liittyvä rakennus.
Voitti monta oscaria...mm. paras elokuva.hmmm, ompas hankala, lisävinkkejä?