Jouduin heittämään kaveripariskunnan kesken vierailun pihalle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en keksinyt muutakaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä on yks kirje, minkä tää mies alkuvuodesta mulle lähetti (tai osa siitä):

"Mutta "Leila", jos et tunnusta että olet ollut väärässä ja likaisessa erotiikassa mukana ja suosit yhä sen harjoittajia, kärsivät sekä miehesi että kaikki läheisesi, koska jumala ei mitään vihaa niin paljon kuin saastaista hekumaa. Muista että mekin olemme juuri saaneet kärsiä saastaisen ihmisen takia (kyseessä naisen poika, joka kuulemma on saatana). Ole hyvä, älä ole siihen enää yhteydessä. Olkaa vapaat olemaan siellä. Mutta kevät tulee Israeliin, niin tulkaa käymään. Toivottaa Kansojen profeetta ****"

Tälläistä lempeämpää se on tähän mennessä ollut. Ja aina hyvää toivottanut, tänään tuli ihan sieltä ja syvältä paasausta ja minun lopettamis pyynnöillä ei ollut mitään merkitystä.

Ja oon minä tehnyt selväksi oman kantani mm. paasauksista ja tuputtamisesta ja tähän mennessä mies on kunnioittanut sitä!

Pariskunta on yli 40-vuotiaita ja sen tyyppisiä ihmisiä että ihan sama vaikka tälle naisellekkin on monesti sanottu että vaarallisilla vesillä pyörii. Naisen vanhemmat mm. tehneet osansa ettei lähtisi israeliin.

Ihan oikein teit. Joillaki noi sadut kihahtaa liikaa päähän ja tulos sitten tollanen :D. Mä oisin toiminu ihan samalla tavalla ja lisänny viä että, teillä on sit porttikielto meille.

Mä tunnen monia uskovia ja kyllä he ovat ihan tavallisia ihmisiä. Esim. mun täti ei ole koskaan mulle uskosta puhunut, mutta on ostanut mulle uskonnollisia kirjoja yms.

Kyllä tuolla miehellä on taustalla mielenterveysongelmat eikä mitkään uskon asiat.

Mä tunnen monia uskovia ja kyllä he ovat ihan tavallisia ihmisiä. Esim. mun täti ei ole koskaan mulle uskosta puhunut, mutta on ostanut mulle uskonnollisia kirjoja yms.

Kyllä tuolla miehellä on taustalla mielenterveysongelmat eikä mitkään uskon asiat.

En minäkään uskosta halua pahaa puhua. Esim. tuo sukulaisnainen on uskovainen ja ollut sitä niin kaun kun hänet muistan ja aivan ihana ihminen oli vielä ennen kuintapasi miehensä. Tai on edelleen ihana ihminen, mitä tulee uskoon. Ja muutenkin tunnen oikeita ihania uskovaisia ihmisiä.

Lastensuojeluilmoitusta sitten kehiin, jos naisella alaikäisiä huollettavia ja menee hurjaksi meno. Aikuisia ei ikävä kyllä voi pelastaa. Kuulostaa enemmän mielenterveysongelmalta, kuin pahalta hihhuloinnilta.

Luuleeko se mies olevansa profeetta? Olen elämäni aikana tavannut kaksi ihmistä, jotka puhuu aika samalla tavalla. Molemmilla oli jossain vaiheessa psykoosi.

Kannattaa olla varovainen, pitää vähän etäisyyttä. Muista suojella lapsia, sairaan ihmisen puheet vahingoittaa.

Ei kannata sekoittaa uskontoa ja sairautta keskenään. Uskovakin ihminen voi sairastua psyykkisesti eli ei kannata antaa "uskovaisuuden" hämätä.

"Miksi pyydät tuollaisia kotiisi, ellet heidän vakaumustaan usko?"

Tyly kommentti. Voihan ihmiset olla ystäviä, vaikka uskovat eri lailla. Ystäväpiirissa on uskovaisia, ateisteja, oman tien kulkijoita, lesboja, homoja, vammaisia,... onko erilaisuus este ystävyydelle?

[QUOTE="a.p";23126450]Tässä on yks kirje, minkä tää mies alkuvuodesta mulle lähetti (tai osa siitä):

"Mutta "Leila", jos et tunnusta että olet ollut väärässä ja likaisessa erotiikassa mukana ja suosit yhä sen harjoittajia, kärsivät sekä miehesi että kaikki läheisesi, koska jumala ei mitään vihaa niin paljon kuin saastaista hekumaa. Muista että mekin olemme juuri saaneet kärsiä saastaisen ihmisen takia (kyseessä naisen poika, joka kuulemma on saatana). Ole hyvä, älä ole siihen enää yhteydessä. Olkaa vapaat olemaan siellä. Mutta kevät tulee Israeliin, niin tulkaa käymään. Toivottaa Kansojen profeetta ****"

Tälläistä lempeämpää se on tähän mennessä ollut. Ja aina hyvää toivottanut, tänään tuli ihan sieltä ja syvältä paasausta ja minun lopettamis pyynnöillä ei ollut mitään merkitystä.[/QUOTE]

Jo tuosta kirjeestäkin pystyy päättelemään, että kysymys on aika sairaasta ihmisestä.

[QUOTE="jokunen";23127187]"Miksi pyydät tuollaisia kotiisi, ellet heidän vakaumustaan usko?"

Tyly kommentti. Voihan ihmiset olla ystäviä, vaikka uskovat eri lailla. Ystäväpiirissa on uskovaisia, ateisteja, oman tien kulkijoita, lesboja, homoja, vammaisia,... onko erilaisuus este ystävyydelle?[/QUOTE]

Niin mullakin uskovaisia ihmisä ystävinä, rukoilevatkin puolestani. Mutta heidät täytyy hyväksyä omana itsenään, vaikka katsontakannat eroavat.

Hui kamala, ihan kamalan kuuloista käytöstä.

Olen aina sanonut että jokainen saa mun puolesta uskoa mihin tahansa - vaikka puupökkelöön, kaikki on hyvin niin kauan kun ei minulle tule uskoaan tyrkyttämään. Itse uskon mihin uskon tai olen uskomatta.

Mulla on tällä hetkellä opiskelukaverina yksi vahvasti uskova "tyttö", mutta ei tuota uskoaan muille tuputa.

Yhteistyössä