Neuvolassa käyty ja kaikki kunnossa. Sf mitta otettiin nyt ekan kerran ja oli 20. Eikös tuo ole aika normaali luku näillä viikoilla? Ei mulle puhuttu mistää käyrästä. Painoa on nyt tullut raskauden aikana 1,8kg eli ei onneks paljoo. Lähtöpaino kuitenki melkein 80kg :ashamed: . Verenpaineet ok, hg oli 111 ja rautaa alan syödä. Sykkeet oli taas siellä 130 tienoilla. Nyt sit odottamaan ens viikon kontrolliultraa. Sain kelan paperit ym. Käski lähettää sen sairaalan esitietolomakkeen jo ensviikol ku viimeks en ehtiny koko lomaketta täyttää.
Sitteristä Meillä oli viimeks alussa emman sitteri ja se ei keinu sit yhtään. Ostin tuon Baby Björn Balancen ja olin supertyytyväinen.
Joku kehui Carriwellin liivejä ja yhdyn tuohon kommenttiin. Mulla oli kahdet toppimalliset liivit ja on todella ihanat. Käytin yöllä että päivällä. Nyt olen ajatellut hankkia Carriwellin luukkuliivit ja uuden topin. Huusin nyt huutiksesta tukiliivin mutta ei sovi mulle joten takas huutikseen menee.
Nyt täyttämään kelan sivuille äippäpakkaushakemusta =) . Jos sitä maanantaina veis sen todistuksen ku huomen en pääse.
Nepsus ja Hippu 22+5
Sitteristä Meillä oli viimeks alussa emman sitteri ja se ei keinu sit yhtään. Ostin tuon Baby Björn Balancen ja olin supertyytyväinen.
Joku kehui Carriwellin liivejä ja yhdyn tuohon kommenttiin. Mulla oli kahdet toppimalliset liivit ja on todella ihanat. Käytin yöllä että päivällä. Nyt olen ajatellut hankkia Carriwellin luukkuliivit ja uuden topin. Huusin nyt huutiksesta tukiliivin mutta ei sovi mulle joten takas huutikseen menee.
Nyt täyttämään kelan sivuille äippäpakkaushakemusta =) . Jos sitä maanantaina veis sen todistuksen ku huomen en pääse.
Nepsus ja Hippu 22+5