HIV-positiivinen mamu raiskasi teinitytön Lahdessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos Astrid Thors&kump
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos Astrid Thors&kump

Vieras
Hiv-mies raiskasi
16-vuotiaan tytön
Keskiviikko 9.2.2011 klo 12.07

Käräjäoikeus tuomitsi miehen 2,5 vuodeksi vankeuteen.

Tuomittu, tekohetkellä 31-vuotias mies pakotti kaupasta kotiinsa matkalla olleen 16-vuotiaan tytön kerrostalon sisäpihalle ja raiskasi hänet. Rikos tapahtui Lahdessa marraskuun alussa vuonna 2010.

Koska tekijällä on hiv-tartunta, hänet tuomittiin tiistaina raiskauksen ohella törkeästä pahoinpitelyn yrityksestä.

Päijät-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi Lahdessa asuvan, Sudanista kotoisin olevan Barnaba Feter Wor Gonyn kahden vuoden ja kuuden kuukauden pituiseen ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Lisäksi oikeus määräsi miehen maksamaan tytölle yhteensä yli 15 000 euroa vahingonkorvauksina.

Pahoinpiteli poliisin

Muutama päivä raiskauksen jälkeen Wor Gony tappeli toisen mieshenkilön kanssa Lahden keskustassa. Kun poliisit saapuivat pysäyttämään tappelua, mies vastusti heitä väkivaltaisesti. Lopulta mies saatiin usean poliisin voimin poliisiautoon.

Käräjäoikeus totesi, että Wor Gony oli syyllistynyt virkamiehen väkivaltaiseen vastustamiseen ja pahoinpitelyyn. Hänet määrättiin maksamaan 3 000 euroa vahingonkorvauksia pahoinpitelemälleen poliisille. Poliisi oli joutunut lääkitykseen mahdollisen hiv:n tartuntavaaran vuoksi.

Tuomittu on ollut vangittuna viime marraskuun puolivälistä. Hänet määrättiin pidettäväksi edelleen vangittuna.

Tuomiosta kertoi ensimmäisenä Etelä-Suomen Sanomat.

IL

Mikä helvetin linja näissä tuomioissa on, raiskauksesta 2,5v ja Judith Omondi-Mäkelälle 4.5v, vaikka kaikki AIKUISET miehet olivat VAPAAEHTOISESTI harrastaneet seksiä Mäkelän kanssa.. Hyvä Suomi! Valkoisen heteromiehen suojeleminen on tärkeämpää kuin 16v teinitytön, joka RAISKATTIIN.

Mä kyllä käsitin tuon asian niin että rikollisuus ei estä kansalaisuuden saamista, enkä niin että rikollinen saisi sen automaattisesti. Kyllä kansalaisuus täytyy evätä rikollisilta, ja olemassa olevat tuomiot vaikuttaa siihen ettei sitä myönnetä.

[QUOTE="vieras";23101295]Mikä helvetin linja näissä tuomioissa on, raiskauksesta 2,5v ja Judith Omondi-Mäkelälle 4.5v, vaikka kaikki AIKUISET miehet olivat VAPAAEHTOISESTI harrastaneet seksiä Mäkelän kanssa.. Hyvä Suomi! Valkoisen heteromiehen suojeleminen on tärkeämpää kuin 16v teinitytön, joka RAISKATTIIN.[/QUOTE]

Tulee myös aina mieleen nämä miten tuomiota alennetaan/jätetään tuomitsematta sillä perusteella että raiskaajalla on vakituinen työpaikka tai raiskatulla on ollut päällään minihame joten voidaan katsoa provokaatioksi. Aika sairas on Suomen oikeusjärjestelmä, en oikeasti ymmärrä kuka tästä voi olla ylpeä.

Tulee myös aina mieleen nämä miten tuomiota alennetaan/jätetään tuomitsematta sillä perusteella että raiskaajalla on vakituinen työpaikka tai raiskatulla on ollut päällään minihame joten voidaan katsoa provokaatioksi. Aika sairas on Suomen oikeusjärjestelmä, en oikeasti ymmärrä kuka tästä voi olla ylpeä.

Se on sitä punavihreää kriminaalipolitiikkaa jota sinäkin olet tukenut äänestämällä punavihreitä vaaleissa.

[QUOTE="vieras";23101392]Se on sitä punavihreää kriminaalipolitiikkaa jota sinäkin olet tukenut äänestämällä punavihreitä vaaleissa.[/QUOTE]

Aika hauska että sä tiedät mitä minä olen äänestänyt. Minkäs sermin takana olet ollut vakoilemassa kun niin totuutena voit äänestyskäyttäytymisestäni täällä laukoa?

[QUOTE="vieras";23101295]Mikä helvetin linja näissä tuomioissa on, raiskauksesta 2,5v ja Judith Omondi-Mäkelälle 4.5v, vaikka kaikki AIKUISET miehet olivat VAPAAEHTOISESTI harrastaneet seksiä Mäkelän kanssa.. Hyvä Suomi! Valkoisen heteromiehen suojeleminen on tärkeämpää kuin 16v teinitytön, joka RAISKATTIIN.[/QUOTE]

Ihan hyvä pointti.

Mä en ole muutenkaan ikinä ymmärtänyt tuota "törkeän pahoinpitely" kun kyseessä on HIV:n levittäminen tahallaan. Jos ihminen sitten syystä tai toisesta kuolisi Aidsiin, niin pahenisiko levittäjän tuomio? No EI! Kyllä mun mielestä tuolle kuuluisi keksiä joku oma rikosnimike, mun mielestä se on sen verran eriasia kun pahoinpitely. Ensinnäkin pahoinpitely on usein harkitsematonta (kyllä joskus harkittuakin), toiseksi se on viharikos.. Hivin levittäminen taas on harkittua, laskelmoitua, riski koko kansakunnalle, eikä edes vaadi mitään tunnesidettä levittäjän ja uhrin välille.

kyllä minä käsitin että se rikosrekisteri vaikuttaa kansalaisuuden saantiin, ja että se tarkistetaan myös sieltä syntymämaasta?
näin minä muistelisin kun miehelle sillon joskus kauan sitten haettiin. Piti olla ns. nuhteeton, piti pystyä elättää ittensä täällä ym

[QUOTE="vieras";23101387]2½ vuotta?! HYVÄ SUOMI!!![/QUOTE]

Raiskasi 2 lasta, hyväksikäytti viittä - ehdotonta vankeutta
Julkaistu: 19.01.2011 16:07
Kommentteja ()

Kahteen raiskaukseen ja viiteen viiteen lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistynyt mies on saanut tuomion Lapin käräjäoikeudessa.
Lapin käräjäoikeus tuomitsi kittiläläisen Pasi Petteri Hettulan kahden vuoden ja kolmen kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

29-vuotias Hettula syyllistyi kahteen raiskaukseen ja viiteen lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Lisäksi hänet tuomittiin pakottamisesta seksuaaliseen tekoon. Uhrit olivat tekohetkellä 13–15-vuotiaita.

Rikokset tapahtuivat vuosien 2009 ja 2010 aikana. Hettula oli yhteydessä uhreihinsa useasti internetissä ja tekstiviesteillä. Hän houkutteli uhrejaan muun muassa autonsa kyytiin lupaamalla hankkia heille alkoholia ja tupakkaa.

Hettula tuomittiin maksamaan asianomistajille korvauksia kivusta ja kärsimyksestä noin 14000 euroa.

Lapin käräjäoikeus päätti lisäksi, että Hettula menettää sotilasarvonsa.

[QUOTE="vieras";23101330]ÄÄNESTÄKÄÄ !

Perussuomalaiset/muutos2011

Muuten tämä paskasakki lisääntyy kuin kiimaiset pupujussit.

Palstan muslimirakastelijat voisivat ottaa sen muslimimunan suusta pois ja lopettaa näitten pedofiiliraiskareitten puolustelut.[/QUOTE]

Näytä mulle tästä ketjusta tai mistään muustakaan yksikin kommentti joka puolustelee raiskaajia?

Tai perustellaan ehdollista sillä, että raiskaaja pääsee töihin, että voi maksaa korvaukset uhrilleen. Minusta tuo kuulostaa siltä, että oikeus kohtelee raiskauksen uhria prona, jolle raiskaaja on jäänyt rahaa velkaa seksistä. Ei näitä kykene käsittämään.

[QUOTE="vieras";23101625]Näytä yksikin kommenttisi jossa tuomitset mamurikolliset ilman mitään mutti? Eikös sun pitänyt poistua fiksumpien ihmisten pariin?[/QUOTE]

Että kun ei osaa omia kommenttejaan perustella, pitää yrittää vaihtaa suuntaa? Olipa yllättävää :)

Mä tuomitsen jokaisen raiskaajan ihan ilman muttia, kansalaisuudesta riippumatta. Mun mielestä siinä ei koskaan ole lieventäviä asianhaaroja ja mun mielestä jokaisen pitäisi saada sellainen rangaistus että se pistää miettimään kaksisataa kertaa tekeekö sen uudelleen, tai tekeekö yleensäkään ensimmäistä kertaa.

Yhteistyössä