relaatiot 21

[QUOTE="Santsu";23091608]Tattista, nyt puuttuu enää toi 12 ja 15 tuolta aikaruudusta.
[/QUOTE]

Tul 12 löytyy ihan wikistä. -nen muotoinen tekeminen. Ajan 14 on myös hukassa vaikka tuo nero oottaa toisella puolella. :/
Odottelen edelleen vinkkejä 42 vastauksiin.

[QUOTE="Santsu";23091613]Tenojoelle: se ei ollut musta helppo, mä keksin sen kun keksin sen yläruudun proffan. Onko sulla jo se?[/QUOTE]

juu on ja tää oli taas näitä jonka heti löysin ku kysyin :D en kerenny vaan muokata ku tää netti tökkii pahasti

Vastauksen löytyy wikin listauksesta vastaussanalla, oli aika siinä alussa. Toinen alkaa s:llä ja toinen v:llä.

Toi 14 on: Aikadilataatio (en keksinyt vinkkiä, sorry)

"42: ruudun käsikirja puuttuu, samoin se LKKL ja scifi väli, en saa siihen sopimaan mitään... "
Akun veljenpojat on mitä? tieteiskirjallisuus.

Jos joku nyt ystävällisesti kertois jotain sinne elokuviin, niin se oli vallan kiva :).

Beethoven :
vankila 7

Ammatti:
ammatti 7 (oikealle)
proffa 6+8 (alas)

Internet :
Internet 15 (ylös)
verk.kau.. 10
kauppa 7

EU:
EU 3 (oikea alaviisto)
yhd.ku....kunta 14
tuo...istuin 10

Köln:
latina 9+9
latina 6+6
kölshi 5+6+4+3+6+
olut 8

Aika :
aika 14 (oikee yläviisto)
vuor.kaud.aika 11
historia 15

42 :
LKL 19
42 (sanallinen) 8 (vasenyläviisto)
vastaus 14
vastaus 7

Voisiko joku vinkata hivenen näitä saisi totaalijumeja auki, olen mahd. edelliset vihjeet lukenut mutta ei oikein ole auvennut niilläkään,joten siksi kysyn lisäapuja näihin. Olisin kiitollinen jos joku mukava voisi auttaa sanoissa.

No mulla ei tonne elokuvaruutuun tule kuin suku sana, ja se ei yhtään vinkkaa elokuvannimeä.
ÄÄh. Ei jaksa alkaa kahlaamaan kaikkia hiton elokuvia läpi. Siinä menee ikä ja terveys.

Täytyy varmaan keskittyä johonkin toiseen ruutuun.

Kuinka täyttä teillä on lentoasemassa? Mulla sielläkin vain kolme pääsanasta lähtevää, eikä niihinkään jatkoja.
Jotenkin nää vasemman puolen ruudut ei aukea yhtään.

Emppuli, osaan noista oli ihan suoratkin vastaukset just tossa ylhäällä.

Onpas täällä kärkästä porukkaa ollut illalla. Mä nousin eilen ykköseksi ja ihan omalla työllä on sanat löytyneet, tietenkin täältäkin on vinkkejä haettu. Se noin aluksi kuittaukseksi "siipiveikko"-syytöksiin.

Vinkkejä sitten kyselisin,
EU 17+10
internet 15 ja 14
Köln alalaita 5+6+4+3+5
lentoasema 12 vasemmalle ja pitkä ylhäällä
elokuva 6+4 ja 12+11

Noi nyt aluksi, vihjeitä annetaan tietenkin takaisinkin. :)

[QUOTE="emppuli";23091705]Beethoven :
vankila 7

Ammatti:
ammatti 7 (oikealle)
proffa 6+8 (alas)

Internet :
Internet 15 (ylös)
verk.kau.. 10
kauppa 7

EU:
EU 3 (oikea alaviisto)
yhd.ku....kunta 14
tuo...istuin 10

Köln:
latina 9+9
latina 6+6
kölshi 5+6+4+3+6+
olut 8

Aika :
aika 14 (oikee yläviisto)
vuor.kaud.aika 11
historia 15

42 :
LKL 19
42 (sanallinen) 8 (vasenyläviisto) numberword ;-)
vastaus 14 molemmat löytyy wikin ensimmäisten hakujen perusteella
vastaus 7

Voisiko joku vinkata hivenen näitä saisi totaalijumeja auki, olen mahd. edelliset vihjeet lukenut mutta ei oikein ole auvennut niilläkään,joten siksi kysyn lisäapuja näihin. Olisin kiitollinen jos joku mukava voisi auttaa sanoissa.[/QUOTE]

EU 12 alas ?
susu 14 ylös

Onpas täällä kärkästä porukkaa ollut illalla. Mä nousin eilen ykköseksi ja ihan omalla työllä on sanat löytyneet, tietenkin täältäkin on vinkkejä haettu. Se noin aluksi kuittaukseksi "siipiveikko"-syytöksiin.

Vinkkejä sitten kyselisin,
EU 17+10 mitenhän mie tätä vinkkaisin etten kauheesti paljasta, mut sain sen toista kautta, eräästä kuvatekstistä...
internet 15 ja 14 15 on se ku on liikaa netissä :)
Köln alalaita 5+6+4+3+5 eli sulla on se sana tätä ennen, löytyy siitä samasta kohdasta ku se sana, alkoko jotenki ainoa...
lentoasema 12 vasemmalle ja pitkä ylhäällä 12 puuttuu, pitkän löysin selaamalla wikiä, loppuosa on kans... l-a
elokuva 6+4 ja 12+11

Noi nyt aluksi, vihjeitä annetaan tietenkin takaisinkin. :)

no sepä... ite olin kakkosen aennenku tähän ketjuun nokkani työnsin ja oon yrittäny vinkkailla, mut ärsyttää tuommonen syyttely sit...

olisko sulla noita ruokaruudun sanoja jotka multa uupuu? ja uupuu enää se neste 9

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä