I
ihmeissään
Vieras
meillä on kaksi koiraa, kumpikin 3v, uros ja narttu. samalla metodilla koulutettu, kumpikin rakastettuja perheenjäseniä, mutta kuitenkin niitä lauman alimmaisia...
uros on 100% mun koira ja narttu 100% mun miehen koira....
tänäänkin kun oltiin porukalla ulkona (meillä koirat aina vapaana pihalla täällä maalla) ja koitettiin taas huvin vuoksi et mä huusin narttua -ei korvaansa lotkauttanu.
mies huusi meidän urosta luokseen -mulkas ja lähti kauemmas.
mies kutsui narttua puheäänellä, se tuli salamana miehen viereen istumaan.
mä kutsuin urosta nimellä -se tuli salamana mun viereen istumaan...
tää on jotenkin niin koomista (?) kun meillä kuitenkin koiria ollut viimeinen 10vuotta eikä ikinä oo ollu tällasta tilannetta.... mä jos lähden esim.lenkille, niin mulla pitää olla narttu hihnassa, koska muuten se lähtee... ja miehellä sama homma toisinpäin...
onko muut koskaan törmänny tällaiseen ilmiöön..?
ennen meillä on koirilla ollut aina 1 "johtaja" ja se on aina ollut mun mies, koska se niiden kanssa enemmän harrastaa.. mutta kaikki on aina myös totelleet mua ja tienneet paikkansa..
uros on 100% mun koira ja narttu 100% mun miehen koira....
tänäänkin kun oltiin porukalla ulkona (meillä koirat aina vapaana pihalla täällä maalla) ja koitettiin taas huvin vuoksi et mä huusin narttua -ei korvaansa lotkauttanu.
mies huusi meidän urosta luokseen -mulkas ja lähti kauemmas.
mies kutsui narttua puheäänellä, se tuli salamana miehen viereen istumaan.
mä kutsuin urosta nimellä -se tuli salamana mun viereen istumaan...
tää on jotenkin niin koomista (?) kun meillä kuitenkin koiria ollut viimeinen 10vuotta eikä ikinä oo ollu tällasta tilannetta.... mä jos lähden esim.lenkille, niin mulla pitää olla narttu hihnassa, koska muuten se lähtee... ja miehellä sama homma toisinpäin...
onko muut koskaan törmänny tällaiseen ilmiöön..?
ennen meillä on koirilla ollut aina 1 "johtaja" ja se on aina ollut mun mies, koska se niiden kanssa enemmän harrastaa.. mutta kaikki on aina myös totelleet mua ja tienneet paikkansa..