mikä ehkäsy käytössä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepulimami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hepulimami

Vieras
mikä ehkäsy teillä käytössä ja onko lapsia vielä toiveissa??mietein vaa ku me ei haluta enempää(ei oo kyl kirkos kuulutettu etteikö näin vois käyd et viel tulis 1) ja meil ei o mitää ehkäsyä ollu yli 2v eikä taid tullakaa....juu tien aika riskaapelia,mut mä raskaudun nii huonosti muutenki ettei o pelkoa et vahinko kävis!

No, minulla estämässä uutta raskautta, on nyt meneillään oleva raskaus! :D Sitten on imetys, ja sitten en tiedäkään... Voi olla kortsu, kierukka tai pillerit tulee käyttöön. En usko, että "vahinko" raskaus voisi olla meille edes mikään iso paha, vaikka elämä menisikin siitä sitten aika sekaisin, mutta ei se ole niin vakavaa. :) Kyllä jokainen lapsi on sen arvoinen. :) Jos olisin sinä, niin päätyisin luultavasti kierukkaan, kun teillä tosiaan ei ole aikomusta enää lapsia hankkia... Mutta jos raskaus ei olisi niin hirveäkään asia, niin sitten teinä menisin vaan varmoilla päivillä ja kortsulla.

mikä ehkäsy teillä käytössä ja onko lapsia vielä toiveissa??mietein vaa ku me ei haluta enempää(ei oo kyl kirkos kuulutettu etteikö näin vois käyd et viel tulis 1) ja meil ei o mitää ehkäsyä ollu yli 2v eikä taid tullakaa....juu tien aika riskaapelia,mut mä raskaudun nii huonosti muutenki ettei o pelkoa et vahinko kävis!

Mäkään en oo kovinkaan hyvä raskautumaan ja hyvä kun toi yksi saatiin. Mut silti en uskalla ottaa riskiä siitä jotta tulisin vielä raskaaksi koska en oo ehkässy.

mä en tykkää kortsusta eikä mieskää ja pillereit söin vähän aikaa,mut sit alko unohtuu enemmä ja enemmä koko ajan ja sit syövän esiaste löyty ni lopetin pillerit siihe paikkaa eikä menny kauaa ku papa puhdas!liekö ollu osuutta vai ei ja kierukkaa en halua =)mulle ei henk.koht raskaus olis paha...miehest en ihan varmaks me sanomaa!

Meinasin ensin sanoa, ettei meillä ole mitään ehkäisyä, mutta onhan meillä sentään hormoonikierukka. On niin vaivaton ja helppo, ettei enää meinaa koko vehjettä muistakaan. On ollut 3½v ja laitatan tämän jälkeen uudenkin. Lisää lapsia emme enää kaipaa ja gyneni neuvoi, että hormoonikierukka saattaa auttaa vaihdevuosioireissakin (joita ei onneksi ihan vielä ole näkynyt)..

Yhteistyössä