Prkl esimurkku, jolle ei vahingossakaan käy mikään. Mä en jaksa takuta sen kanssa kaiket päivät |O|O|O|O|O|O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja yhden lisää olet tekemässä, hienoa. Mutta joo, tiedän tunteen. Sen takia meille ei lisää lapsia tulekaan.
Pistä kännykkä takavarikkoon,tv ja tietokone käyttökieltoon ja rahahanat kiinni. Kyllä se jollain noista taas lähtee kulkemaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23063313:Miten lisä lisääntyminen tähän liittyy?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23063313:Miten lisä lisääntyminen tähän liittyy?
No vaikka siihen et hetken päästä se uuskin kakara on siinä hermoja kiristämässä. Sit onkin kiukutteleva kuopus ja kirkuva vauva jotka vois ampua kuuhun. Puhumattakin sit muutaman vuoden päästä kun se vielä haaveena oleva vauva on ton ikänen ja taas samat ongelmat/kiukuttelet. Useimmat meistä ottaa opiksi. Jos joku tilanne/asia rassaa, sitä pyritään välttämään eikä ainakaan tietoisesti tehdä valintoja et tilanne/asia toistuu uudelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23063342:Ai niin, mä ihan unohdin, että lapsiinsa ei saa ikinä, koskaan väsyä hermostua, koska sitten on heti huono äiti, jolta lapset olis syytä huostaanottaa. Pelottavimpia ovat vanhemmat, jotka väittävät, etteivät koskaan ole kyllästyneitä lastensa kanssa takkuamiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23063342:Ai niin, mä ihan unohdin, että lapsiinsa ei saa ikinä, koskaan väsyä hermostua, koska sitten on heti huono äiti, jolta lapset olis syytä huostaanottaa. Pelottavimpia ovat vanhemmat, jotka väittävät, etteivät koskaan ole kyllästyneitä lastensa kanssa takkuamiseen.
Totta kai sitä saa väsyä ja kyllästyä sekä hermostua. Tosiaan, pelottavaa se joka väittää et nin ei ole. Mutta minkä helkkarin takia niitä haluaa sitten lisää? Masokisti kenties? Haluat vaan lisää syitä väsyä ja kyllästyä? Haluat hermostua vaan entistä enemmän ja useammin? Hullua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;23063378:Jäikö aamulääkkeet ottamatta? Jos taisteluun esimurkun kanssa menee hermot, ja siihen kyllästyy, niin senkö pitää olla automaattinen kielto lisä-lisääntymiselle? En nyt tajua sun pointtia.
Sanoinko mä et se on kielto lisääntymiselle? En, vaan mä sanoin et en ymmärrä miksi niitä haluaa lisää kun edellisetkin kiristää jo hermoja. Jokainenhan saa tehdä mitä haluaa, toiset tykkää ottaa turpiin joka päivä, ja se on heidän asia. En arvostele enkä kiellä, mutta en mä myöskään ymmärrä. Mä en ainakaan lisää lapsia tee kun huomasin millaista se on yhdenkin kanssa. En mä haluaa lisää tätä väsymistä ja kyllästymistä. Hyi helvetti ei kiitos. Joten se mun pointti tässä vaan oli. En ymmärrä miksi joku, joka on jo väsynyt, kyllästynyt ja hermostuu, haluaa aiheuttaa sitä itselleen VIELÄ LISÄÄ.