Heh, Naisilla, jotka pukeutuvat väärin on vain puolikas aivoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä pukeudun myös miten huvittaa milloinkin, hyvin tai huonosti ja joskus hyvin huonosti.

Aivojen olemassaolosta löytyy monenlaisia todisteita myöskin täällä, että tässä ei olla musulmaani-Sultaneiden arvioiden varassa tässäkään asiassa. Sultan on hyvä vaan ja pitää huolen että omat akat ovat burkhien alla hyvin puettuja :D

Mä oon ollut pään magneettikuvauksissa ja todistettavasti tuolta kopasta löytyy aivot kaikkine sinne kuuluvine härpäkkeineen. Tästä vois päätellä että pukeudun oikein. Juuh, sukat on jaloissa, ei käsissä ja juhliin en mene verkkareissa. :p:snotty::stick:

V*** mitä sovinistista p***aa... Naistahan nyt muutenkin tuolla alistetaan, niin totta h***ssä muidenkin pukeutumiseen pitää ottaa kantaa - eihän muidenkaan kultturien naiset ole noille minkään arvosia - sehän on nähty suomessakin ja syy raiskaamiseen / tappamiseen pitää sitten keksiä, vaikka liian kevyestä pukeutumisesta... Idiootteja ovat itse!

Kyl mulla oli vielä molemmat puolikkaat tallella ku kävin kuvissa. Vaikka sillon pukeuduin kyllä enemmän paljastavasti kuin nykyään :D Apua... Eli mitä enemmän mä peitän niin sitä enemmän mulla tulee aivoja.. kohtahan ne sitten tursuu korvistakin.

"hyi, etkö sä koskaan putsaa korvias", "ei se oo likaa, ku aivot vaan... mä arvasin et olis pitänyt jättää tää pipo laittamatta!"

Markiisi musculocutaneus

--------------------------------------------------------------------------------
Alkuperäinen kirjoittaja Islamilainen Suomi
Onneksi Suomesakin tulee muutamassa vuosikymmenessä islamilainen valtio ja naiset saavat sen paikan yhteiskunnassa mikä heille kuuluu.usko unelmiis!

Nykyinen maahanmuuttopolitiikka johtaa ennemmin tai myöhemmin Suomen islamisoitumiseen, Ruotsin ennemmin, siinä ei ole kyse mun unelmista vaan harjoitettavasta politiikasta. Mitä puoluetta aiot äänestää seuraavissa vaaleissa?

Kyllähän ihan kotimaisissakin uskonnoissa paheksutaan liian lyhyitä hameita ja paljastavaa pukeutumista. Ja eikö kirkkoon mentäessä myös suositella naisille hiusten ja olkapäidenkin peittämistä. Että sikäli.

Yhteistyössä