Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

Halit tädin yllättämille!
Katsotaan onko mulla sama kohtalo huomenna... Vai sunnuntaina, vai maanantaina... :rolleyes:
Toiveissa taas mun vilkkaan mielikuvituksen aiheuttamien oireiden perusteella, etteivät alkaisikaan...
Väsyttää, paleltaa (oon nukkunut sukat jalassa, mitä en tee ikinä!), kuvottaa, päätä on särkenyt nyt 2 päivää, aamulla oli flunssan oireita ja pissa haisee kamalalta :x
Pojankin pissa haisi...
Putoan ja korkealta, kun menkat viikonloppuna alkaa... :(
Onneksi mennään tänään anoppilaan saunomaan ja yökyläilemään, niin joudun odottamaan sen testin kanssa ainakin sunnuntaihin, järkevintähän olis lykätä testin tekoa pisimpien kiertojen mukaan ainakin tiistaihin, jos ei keskiviikkoonkin. Mut oon ihan varma etten malta odottaa, jos menkat ei oo sunnuntaina alkaneet :ashamed:
Oma napa, paras napa :D
Vai miten se meni...
 
Nindez, KaramelliApina ja muut piinailijat: pidän niin peukkuja !! :)

Tädin yllättämille pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Tervetuloa takaisin PieniTytönTylleröinen :wave:

Barbamama, kiva että sulla jo parempi mieli :heart:

ON: varailin ajan gynelle ensi viikoksi, ihan vaan tsekkaukseen, että kaikki ok. On viime kerrasta kohta se vuosi jo kulunut. Ja noihin hormoninäppyihin aion myös kysellä jotain helpotusta. Ihanaa, kun on viikonloppu :) Muistakaahan nauttia ja rentoutua!! :heart:
 
mymosa
Hmm.. tein tänään aamupissasta liuskan ja puikon.. ihan vain kattookseni miltä ne näyttää sata varmasti ilman ovista.. Noh, liuska oli selvä nega, mutta puikko näytti aika vahvaa viivaa. En sitten tiiä miks.

Laitan kuvan kuhan saan koneelle.
 
Mulle voi siis päivittää vaikka kp2 tälle päivälle. Eilen alko kunnolla vuoto, en oikeen tiedä olisko noista tiputuksista asti pitänyt laskea, mut en enää muista koska alko tiputtelemaan. Nyt aamusti ainakin tuli sillain että alta pois. Tarvii varmaan käydä ostaas taas vaihteeks yösiteitä.
 
Sunflower11
Siis apua. Ihan järkyttävät kuukautiskivut :/ pillereiden aikana oli myös kauheat mut nää on nyt 100kertaa pahemmat. Onko näihin mitään apuja??
Vuotaakin kun seula taas :(
 
Maijamehi: Mikä päivä sulla oli kp 1?

PieniTytönTylleröinen: Mitäs tietoja sulle laitetaan tuonne etusivun listalle? Siellä on siis kiertopäivän lisäksi: kierron normaali pituus, lasten syntymävuodet ja sukupuolet.

mymosa: Kaipa nuo ovistestit näyttää aina jonkin sortin viivaa / haamua. Jännää kyllä miten suuri ero testeissä on. Ehkä tuo puikkotesti näyttäis sulla plussan paremmin. =)
 
Onnea kaikille piinailijoille ja pahoittelut tädin yllättäneille!

Ja kuukautiskipujen kanssa kärvistelijöitäkin oli. Tosi kurjaa! Mulla oli kans nuorena ihan hirveet kivut, jos en ehtinyt Buranaa nappaamaan heti kun vuodot alkoi niin sain sitten viettää loppupäivän pää pöntössä. Niin kipeä olin! No synnytysten jälkeen ei ole ollut kipuja ollenkaan.

Mimosalla oli jännät viivat ovistikuissa juurikin verraten noihin sun kp:iin. Mäkin oon ymmärtänyt että jonkinlaista viiva pukkaa aina,mutta nuo on kyllä melko vahvat noissa puikoissa.

Omaa napaa: mä olen bongaillut pari päivää ovista ja tosi haaleaa näyttää. Kuinkahan tässä käy? Venyykö kierto vai mistä on kyse kun tässä vaiheessa pitäis kyllä jo näyttää vahvempaa. Tai ainakin viime kierrolla näytti. Eikä limoista tietoakaan vielä. No toivottavasti on tulossa kuitenkin :) Ollaan tässä jo kuitenkin harjoiteltu. Joka toinen päivä taktiikalla mennään.
 
mymosa, ovistestit näyttävät (lähes) aina jotain viivaa. Ainakin mulla. Ja joillain testeillä monia päiviä ennen varsinaista plussaa melko vahvaa testiviivaa ja sitten yhtenä päivänä todella vahvaa, jolloin siis olen tulkinnut olevan sen plussan. :) Luotan kuitenkin eniten cb:n digitesteihin vaikka kalliita ovatkin! :)

Maijamehi, voi ei...olen todella pahoillani. :hug: Tsemppiä ja onnea uuteen kiertoon!!

Sunflower ja muut menkkakivuista kärsivät :hug:. Nuo kivut ovat tosi kurjia. Tiedän mitä ne ovat sillä mulla on ollut endometrioosia ja sen vuoksi kovatkin kuukautiskivut. Buranasta 600mg-> on apua!

Niisku, Mikä kp sulla nyt on? Mullakin tuli tässä kierrossa myöhempään ovis kuin olen sen aiemmin olettanut olevan, mutta kyllä se sieltä tuli ja vähän yllättäeskin sitten. =) Mitään limoja ei ollut kuten olen tottunut ja tuntemusten mukaan olisin jo aemminkin väittänyt oviksen olleen. Onneksi kuitenkin testit käytössä niin sen pongasi oikeaan aikaan. :) Tsemppiä oviksen metsästykseen ja tuo on minusta hyvä taktiikka heilutella peittoja...joka toinen päivä. =)
 
mymosa
Juu, mulla ne näyttää aina viivaa, haaleaa ainakin.. Mutta tarkotus olikin nyt näyttää miten huima ero on saman testin puikolla ja liuskalla, kun ite katoin alkuun kauhulla, että puikkoon lätkäseen ovis+ kun toi viiva vahvistu ihan heti. Mutta jospa noi puikot onkii mulle parempia.. Taidan säästellä niitä ja testailla alkuun noilla liuskoilla, sitten puikolla ja on tuolla vielä cb:n testit varmistamassa :D

Sanoin miehellekin, että nyt tässä kierrossa aletaan vähän parantaa tuota sänkyelämää, vaikka väsyjä ollaankin. Ei se vauva muuten tuu.. ja tietää jos ovis+ saa ja ahkeria ollaan eikä tärppää niin ei ainakaan yritystä voi syyttää.
 
Nyt tulee ihan täysin omanapasta tekstiä. Hiljakseen täällä aletaan paranemaan. Vielä hieman hontelo olo, mutta ehkä tää tästä. Onneksi ei ainakaan vielä oo muihin tarttunut, on tää sen verran kamalaa ollut.
Mulla on nyt vissiin kroppa jostain syystä ihan sekasin. Tänä aamuna heräsin ihan selviin oviskipuihin ja limatkin täsmäis. Mut mullahan edellä olevien oireiden perusteella oli ovis jo n. viikko sitten:confused: Omituista. Oisko voinu kroppa mennä ton taudin takia jotenkin sekasin? Vai onkohan se sittenkin oikeesti vasta nyt? Mielestäni oon aina huomannut selvästi koska se ovis on (ikinä en tosin ole tikutellut), tuntuu siis tosi hassulta tämmönen. Noh, kaipa se täytyy ruveta varmistelemaan:whistle: En kuitenkaan usko, että tästä kierrosta edes tärppää, on vaan sellanen olo. Edellisiin raskauksiin verrattuna olosuhteet on sen verran erilaiset ettei toiveet oo kauheen korkeella nopeen tärppäämisen suhteen.
 
Täti yllätti mut todella ja saapui jo perjantaina illalla... :'(
Itkuhan siitä tuli, "kiva" oli yrittää siellä anoppilassa hymyillä, vaikka oikeasti itketti.

Usvametsän neito En voinu olla hajoamatta tuolla "läsäytetty" -ilmaisulle :D

Ja Sunflowerin kanssa jaan kyllä menkkatuntemukset.. Hyi hitto...
 
Usvametsänneito: Meillä melekolailla sama tilanne... Yks ainut kerta siellä päivä tai pari ennen "limoja". Ollaan toki "läsäytetty" pari muutaki kertaa, mut ei sijoitu tuonne hyville päiville. Vähän tuo jänskättää, mut ei siis ole edelleenkään juuri minkäänmoisia oireita mihinkään suuntaan. Huomenna ois neljä viikkoa KM:sta.
Vähän oon ollu väsyny ja välillä päätäsärkee, mut veikkaan, et johtuu pitkistä ja kiireisistä työpäivistä. Mut siis edelleenkään en aio testiä edes ostaa, ennen kuin reilun viikon päästä, jos ei tätiä ala kuulua.

Jaksu haleja Täti törkimyksen yllättäneille.

Sovitaanko että Helmikuu on meidän kaikkien kuu ja häivytään täältä tuonne odottajiin ihan kaikki!!
 
mymosa
:attn: Tein jo helmikuun pinon valmiiksi, en ole päivitellyt kiertoja tms, teen sen sitten tiistaina vasta...niin saan maanantain päivitetyn listan täältä katsoa..
Tein muutoksia, koska halusin leikkiä :LOL:

Joten kaivakaa pino tiistaina sitten esiin tuolta..


:attn: Muokkasin pois myös taustailijat ja xx-listalta ne jolla ei ollut nimenhuuto merkkiä.. Katotaan taas helmikuun loppupuolella niitä, keistä listalla olleista silloin ei ole mitään kuulunut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä