Surkuhupaisat päivän syömiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anni"

Vieras
Aamupala: Lasillinen mehua
Lounas: Kaksi ruispalaa, metvurstia, juustoa, kurkkua
Iltapäivällä: 3-4 kuppia teetä, runebergin torttu ja 4 suklaakonvehtia
Päivällinen: Broilerin rintaleike, tomaattia, kurkkua, salaattia, patonkia, rasvatonta maitoa
Iltapala: Kaksi ruispalaa metvurstilla + n. 3 dl cokista

Pitäisköhän kenties korjata syömisiään :D Toimistotyötä teen ja melko normaali päivän ruokamäärä on tuo. Päivällistä syödään koko perhe yhdessä, joten se on yleensä "kunnon" ruokaa. Tänään keitin ohraa tuon broilerin kanssa liian vähän, joten lapset söi ohran kanssa ja minä pelkän salaatin kanssa.

5 kpl porkkanaohukaisia, lautasellinen jauhelihaa ja porkkanoita liemessä + omenalohkoja, viinirypäleitä. Paljon vettä. Siinäpä nuo mun päivän ruoat.

Mulle toi ois ruhtinaallinen päivän ruokasaldo =), mutta ihan hyvältähän toi kuulostaa ainakin määrällisesti, eihän aikuinen ihminen tarvitse kahta lämmintä ruokaa päivässä. Ja jos kerran teet toimistotyötä niin energiankulutuksesikin on aika pientä jos et töiden jälkeen esim urheile reippaasti.

Määrä on ihan ok, mutta ruuan laatu mielestäni ei. Pitäisi keksiä helppoja, nopeita lounaseväitä noiden ainaisten leipien sijaan. Liikkumassa käyn 3-4 kertaa viikossa.

Tee jotain ruokaisaa salaattia töihin mukaan, saa kivaa vaihtelua leipiin. Onneksi sentään syöt ruisleipää etkä valkoista vehnähöttöä.
Mun syömiset rajottui nuudelipussiin ja kolmeen domino keksiin, oli taas päivä jolloin olisi pitänyt olla neljä kättä, 6 jalkaa ja ainakin kaksi päätä.

Tee jotain ruokaisaa salaattia töihin mukaan, saa kivaa vaihtelua leipiin. Onneksi sentään syöt ruisleipää etkä valkoista vehnähöttöä.
Mun syömiset rajottui nuudelipussiin ja kolmeen domino keksiin, oli taas päivä jolloin olisi pitänyt olla neljä kättä, 6 jalkaa ja ainakin kaksi päätä.

Aikas hurjalta kuulostaa syömiset. Ilmeisesti oli kiire kiire kiire :D Salaatit oliskin hyviä lounaita.

Yhteistyössä