Oijj, myrkynvihreitä yksityisviestejä

Sä et selvästi tiedä miltä tuntuu rakastaa toista täysin ehdoitta, niin paljon että jalat lähtee alta kun toisen näkee ja tekee mitä tahansa toisen eteen. Sääli.. Tämän takia puolet avioliitoista päätyy eroon. Mutta sitten on se toinen puoli mikä kestää mitä tahansa.
Niinpä,mie tiesin alusta asti miehellä olevan etenevä näkö - ja kuulovamma,tiesin että joskus hän saattaa kokonaan menettää näkönsä ja kuulonsa.Siitä huolimatta aiomme olla yhdessä koko elämän,siitä rakkaudesta mitä tunnemme toisiamme kohtaan,siitä onnesta,ilosta ja intohimosta jonka jaamme parisuhteessa jo 7 vuoden ajan,jota ei helposti rikota.
 
"vieras"
Sä et selvästi tiedä miltä tuntuu rakastaa toista täysin ehdoitta, niin paljon että jalat lähtee alta kun toisen näkee ja tekee mitä tahansa toisen eteen. Sääli.. Tämän takia puolet avioliitoista päätyy eroon. Mutta sitten on se toinen puoli mikä kestää mitä tahansa.
Tietenkin tiedän ja meillä onkin loistava avioliitto :heart: Usein hämmennyn siitä kun niin monet kehuu meidän parisuhdetta. Ja edelleen, se johtuu juuri siitä että suhteemme ei ole hoitosuhde. Mies ei ole mikään omaishoitaja jonka täytyisi jaksaa 24/7 vaan minulla on myös omat hoitokontaktit, pidän ERITTÄIN tärkeänä myös miehen jaksamista enkä missään nimessä aliarvioi hänen tarpeitaan huutelemalla, että kyllä meidän parisuhde kestää vaikka minä vaan makaan sairaana 24/7. Parisuhteessa täytyy huomioida myös toista, ei voi elää itsekkäästi minäminä elämää vaikka kuinka olisi sairas. Ja kun minä tämän faktan kehtaan ääneen sanoa, niin kalikka kalahti melko monessa suunnassa. Katsoppa peiliin, jyskyttääkö siellä sitten huono omatunto?
 
"vieras"
On sillä väliä. Enpä mie tälle vuotta ole täällä juurikaan käyny ko kääntymässä. Olin palstatauvolla tuossa alkuvuojen koska olin liian sairas konetta ees avaamaan, nii joku kiva tyyppi alko levittää täällä juorua että oon kuollu :D Sehän on sama miten mie teen, oon palstalla tai en nii ei se oo hyvä jollekki kuitenkaan...
Vaan jos pysyisit kokonaan pois, niin et tietäis mitä paskaa täällä ihmiset susta jauhaa. Unohtaisivat sut pikkuhiljaa.

Ja siis haloo, ei kai kukaan tosissaan mieti mikä muille palstalaisille on hyvä ja mikä huono -siis ei kai kukaan oo niin sekaisin mitäsnyttästä että elää sen mukaan, mikä PALSTALLE olis parasta..??? Huhhei...
 
[QUOTE="vieras";23003505]Scarlett vois kalastella p:nnuolentansa omassa ketjussaan ja jättää muiden ketjut heille itselleen.[/QUOTE]

Niin, että muut saa tähän ketjuun kertoa mielipiteensä ja omat kokemuksensa, mutta mä en. Voi kristus sun tapaasia aivottomia kanoja.
 
[QUOTE="vieras";23003942]Vaan jos pysyisit kokonaan pois, niin et tietäis mitä paskaa täällä ihmiset susta jauhaa. Unohtaisivat sut pikkuhiljaa.

Ja siis haloo, ei kai kukaan tosissaan mieti mikä muille palstalaisille on hyvä ja mikä huono -siis ei kai kukaan oo niin sekaisin mitäsnyttästä että elää sen mukaan, mikä PALSTALLE olis parasta..??? Huhhei...[/QUOTE]

Ahaa, eli sinun mielestä en sais palstailla ollenkaan sen takia että täällä on pari kolme kusipäätä jotka rakastaa rääpiä minun asioita? Justiinsa joo... Mie palstailen ihan jostaki muusta syystä, kuin minun asioitten takia joita täällä jotku levittelee ja haluaa jauhaa. Tottakai mie ite joskus jauhan omia asioitani mut se ei liene kiellettyä, niin tekkee moni muuki.
 
Niin, että muut saa tähän ketjuun kertoa mielipiteensä ja omat kokemuksensa, mutta mä en. Voi kristus sun tapaasia aivottomia kanoja.
Tuota vierasta varmaan ärsyttää pelkästään sinun olemassaolo :D Näitä tapauksia että kirjotti sitte mitä vaan, se no sen perskärpäsen mielestä väärin :D

Kiva vaan että kommentoit. Ainaki tiiät millasta on sairastaa pienen lapsen kans. :kiss:
 
"vieras"
Ahaa, eli sinun mielestä en sais palstailla ollenkaan sen takia että täällä on pari kolme kusipäätä jotka rakastaa rääpiä minun asioita? Justiinsa joo... Mie palstailen ihan jostaki muusta syystä, kuin minun asioitten takia joita täällä jotku levittelee ja haluaa jauhaa. Tottakai mie ite joskus jauhan omia asioitani mut se ei liene kiellettyä, niin tekkee moni muuki.
No saa palstailla, mutta jos itkettää kun virtuaalimaailmassa tuntemattomat ilkeilijät levittää susta soopaa, niin kyllähän siinä olis aihetta kehoittaa hankkimaan OIKEA elämä palstan sijaan...
 
Blue
[QUOTE="vieras";23003941]Tietenkin tiedän ja meillä onkin loistava avioliitto :heart: Usein hämmennyn siitä kun niin monet kehuu meidän parisuhdetta. Ja edelleen, se johtuu juuri siitä että suhteemme ei ole hoitosuhde. Mies ei ole mikään omaishoitaja jonka täytyisi jaksaa 24/7 vaan minulla on myös omat hoitokontaktit, pidän ERITTÄIN tärkeänä myös miehen jaksamista enkä missään nimessä aliarvioi hänen tarpeitaan huutelemalla, että kyllä meidän parisuhde kestää vaikka minä vaan makaan sairaana 24/7. Parisuhteessa täytyy huomioida myös toista, ei voi elää itsekkäästi minäminä elämää vaikka kuinka olisi sairas. Ja kun minä tämän faktan kehtaan ääneen sanoa, niin kalikka kalahti melko monessa suunnassa. Katsoppa peiliin, jyskyttääkö siellä sitten huono omatunto?[/QUOTE]

Jos kyseenalaistaa jotain niin miksi sanot että pitää katsoa peiliin tai huono omatunto jyskyttää? Voin ihan jyskytystäkin kyseenalaistaa sanomasi ja olla erimieltä. Olen loistavassa ruumiin- ja sielunvoimissa mutta osaan silti ajatella asiaa toiseltakin kantilta.

On ihan terveitäkin ihmisiä jotka ovat minäminäminä-ihmisiä. Ja kukaan, et edes sinä, voi sanoa että kaikki sairastajat (anteeksi, paitsi sinä fiksu) ovat minäminäminä-ihmisiä.
 
[QUOTE="vieras";23004003]No saa palstailla, mutta jos itkettää kun virtuaalimaailmassa tuntemattomat ilkeilijät levittää susta soopaa, niin kyllähän siinä olis aihetta kehoittaa hankkimaan OIKEA elämä palstan sijaan...[/QUOTE]

On mulla oikea elämä, kiitos. Vietän aikaani siinä oikeassa elämässä paljon enemmän ko palstalla. Mut ei minusta silti tunnu kivalta että minusta paskaa puhutaan, ehkäpä juuri siksi että olen täällä oma itteni.
 
"vieras"
Jos kyseenalaistaa jotain niin miksi sanot että pitää katsoa peiliin tai huono omatunto jyskyttää? Voin ihan jyskytystäkin kyseenalaistaa sanomasi ja olla erimieltä. Olen loistavassa ruumiin- ja sielunvoimissa mutta osaan silti ajatella asiaa toiseltakin kantilta.

On ihan terveitäkin ihmisiä jotka ovat minäminäminä-ihmisiä. Ja kukaan, et edes sinä, voi sanoa että kaikki sairastajat (anteeksi, paitsi sinä fiksu) ovat minäminäminä-ihmisiä.
Kyseenalaistatko sinä ihan tosissasi sen että puolison sairaessa myös terve puoliso joutuu koville? Ei tosiaan ihmekään kun ihmiset eroaa kun toista ei ajatella yhtään ja tarpeet aliarvioidaan :(
 
voi hyyttis :hug:

älä perusta, ei niilä yv:n lähettäjillä taija olla ommaa elämää ollenkhaan :/

minusta on hienoa miten hyyttiksen mies tukee ja kannustaa parantumaa. Toivon että omamies jaksaa hoitaa ja auttaa minua jos ite joskus sairastun pahasti.
 

Yhteistyössä