Jos urkkii toisen facebook sivuja vaikka ei olekaan hänen kaverinsa....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja urkkijatarr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

urkkijatarr

Vieras
Jos siis facebookissa käy kattelemassa sellasen ihmisen sivuja (kuvia ja sitä seinää) jota siis ei tunne, eikä ole kaverina hänelle, niin näkeekö hän jollakin tapaa että joku "tuntematon" tyyppi on vieraillut sivuilla?

Mutta kun on näitä sovelluksia esim. kuka on käynyt kuukaudessa eniten kattelemassa sun sivuja, esim. minä olen käyttänyt sitä sovellusta ja paras kaverini joka urkkii sivujani jatkuvasti oli listan YKKÖNEN. Eikö tässä listassa voi nähdä ns. ei kavereita, jos joku paljon käy kattelemassa?? :D

Mutta kun on näitä sovelluksia esim. kuka on käynyt kuukaudessa eniten kattelemassa sun sivuja, esim. minä olen käyttänyt sitä sovellusta ja paras kaverini joka urkkii sivujani jatkuvasti oli listan YKKÖNEN. Eikö tässä listassa voi nähdä ns. ei kavereita, jos joku paljon käy kattelemassa?? :D

Ai, mä oon luullut että se laskee aktiivisuuden mukaan. Siis kuka sinne on eniten kommentoinut, postaillut juttuja ja tykkäillyt.

Koska olen urkkinut exäni isän sivuja, (on aika hauska kaveri ja siks lueskelen aina hänen seinäänsä), vaikka en olekaan hänen kaverinsa enkä viitsi kaveriksi exän isää pyytäkkään, mutta huomasin vaan tänään että nyt seinä ei enää näykkään minulle.. olisiko kuitenkin voinut huomata sen että olen katsellut sitä?? En tunne häntä oikeastaan lainkaan kunnolla, vaikka exän isä onkin..

No mikään sovellus ei näe kuinka usein joku on sun sivulla käynyt, se heittää just ton kommentoimisen mukaan ne nimet siihen, tai ihan randomilla. Osa näistä sovelluksista on myös ihan pelkkää usrkitaa ja roskaa ja tietojenkalastelua sekä viiruksia, ei todellakaan kannata niitä lisäillä!

Sellaista sovellusta ei fb:ssä ole, joka kertoisi oikeasti kuka profiilissasi eniten vierailee. Onhan siellä näitä sovelluksia, jotka väittävät niin tekevänsä, mutta oikeasti nuo sovellukset vain keräävät profiilistasi tiedot, kuka kavereistasi on kommentoinut tilojasi, tekstejäsi, kirjoitellut seinällesi jne. ja sen mukaan sitten ilmoittaa kuka sinua eniten seuraa.

Koska olen urkkinut exäni isän sivuja, (on aika hauska kaveri ja siks lueskelen aina hänen seinäänsä), vaikka en olekaan hänen kaverinsa enkä viitsi kaveriksi exän isää pyytäkkään, mutta huomasin vaan tänään että nyt seinä ei enää näykkään minulle.. olisiko kuitenkin voinut huomata sen että olen katsellut sitä?? En tunne häntä oikeastaan lainkaan kunnolla, vaikka exän isä onkin..

Ei ole voinut huomata, mutta tällähetkellä facebookissa on esim tuo badoo-riesa (muiden lisäksi) ja moni on tarkentanut yksityisyysasetuksia

No mut ei tää mun paras kaveri ole todellakaa kommentoinut eniten mun sivulla, aika harvoin oikeestaa kommentoi mitää, mut urkkii kyl paljon kun aina tietää mitä oon sinne kirjoitellut. Eli varmasti joka päivä. Ja mun mielest se lista minkä se sovellus näytti oli just sillai ku aattelinkii, ne ihmiset keiden kanssa oon lähin ja tietää mun asioista nii ne oli ekoilla sijoilla. Vaikka EI kommentoikkaa eniten........

No mut ei tää mun paras kaveri ole todellakaa kommentoinut eniten mun sivulla, aika harvoin oikeestaa kommentoi mitää, mut urkkii kyl paljon kun aina tietää mitä oon sinne kirjoitellut. Eli varmasti joka päivä. Ja mun mielest se lista minkä se sovellus näytti oli just sillai ku aattelinkii, ne ihmiset keiden kanssa oon lähin ja tietää mun asioista nii ne oli ekoilla sijoilla. Vaikka EI kommentoikkaa eniten........

Kun ne sovellukset ON huijausta, ne ei mistään pysty tätä asiaa näkemään. EI vaan pysty.

ELI VOIKO SIIS PÄÄTELLÄ ETTÄ SOVELLUKSELLA (MILLÄÄN NIISTÄ) EI NÄE ULKOPUOLISIA VIERAILIJOITA? eli siis niitä jotka EI OLE kaverilistalla????

Vielä kerran: fb:ssä ei ole olemassakaan sellaista sovellusta, joka oikeasti ilmoittaisi kuka profiiliasi käy katsomassa. Ei myöskään kellään muullakaan ole sellaista, olitpa heidän kaverinsa tai et. Jos joku sovellus sellaista väittää, se on huijausta.

Yhteistyössä