Ladyboyt ja naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ladyboy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö ne oo niinku enemmän miehille tarkotettuja tyyppejä. Mä oon saanut sen käsityksen että miehet ovat heidän pääasiallista asiakaskuntaa.

En kokeilisi. Mies miehenä ja nainen naisena.

[QUOTE="aloittaj";22996417]Jos oletetaan että aivan terve. Voisitteko kokeilla tai vaikka parisuhdetta noin teoriassa? :D Tuli vain mieleen kun tuntuu että miehet yleisemmin pitää näistä mutta mitä mieltä naiset on naisesta jolla penis..[/QUOTE]

No ei yhtään houkuta, ei tippaakaan.

Ystävämme wikipedia tiesi kertoa et "katoi", eli ladyboy on transsukupuolinen ja aika pitkälti tuosta saa sen käsityksen et kyl ne taitaa miehiä etsiä eikä naisia...

Katoey – Wikipedia

Juu ei, jättäisin väliin, mä oon kanssa sillä linjalla et mies miehenä ja nainen naisena.

Ladyboyt on siis miehiä, joilla on tissit ja muutenkin naismaisia, mutta ovat pitäneet peniksensä.

Transvestiit pukeutuvat toisen sukupuolen vaatteisiin.

Transsukupuoliset kokevat olevansa mies naisen kropassa tai nainen miehen kropassa.

Niin ja ladyboyt tosiaan ovat lähinnä miehille, mutta mikä ettei, jos sopiva tyyppi tulisi vastaan, ja me rakastuttaisiin toisiimme, niin eipä siinä tissit+penis haittaisi.

Niin ja ladyboyt tosiaan ovat lähinnä miehille, mutta mikä ettei, jos sopiva tyyppi tulisi vastaan, ja me rakastuttaisiin toisiimme, niin eipä siinä tissit+penis haittaisi.
Oliko alkuperäinen kysymys vain naisille, mutta vastaan kuitenkin vaikka olenkin mies. Oma mielipiteeni on, että jos ladyboy olisi oikein kauniin naisen näköinen, niinkuin heistä useimmat ovat, niin ihastuisin varmasti. Jos muutenkin kemiamme menisi kohdalleen, niin eihän siinä mikään ei estäisi vaikka rakastumista, sillä minua ei haittaa vaikka siellä jalkovälissä olisikin penis. Rakastelu ja toisen seksuaalinen tyydyttäminen voi tapahtua niin monella tavoin, ettei se voisi olla esteenä onnistuneelle parisuhteelle.
Olisihan se jännittävää, jos toisi Thaimaasta ladyboyn vaimoksi Suomeen, kuinkahan se onnistuisi.

En ikinä,hauan sänkyyni miehen,en miestä ,jolla on tissit,yök :x

Yhteistyössä