miten tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bambi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bambi

Vieras
Eli mulla on kohtapuoliin hammaslääkäri,joka jännittää jonkin verran..Silloin kun varasin sain lähestulkoon paniikkikohtauksen..Ottaisitko rauhottavan ennen sinne menoa vai kokeilisitko ilman?Mulla on siis nyt lähes oireeton paniikkihäiriö jonka takia rauhottavia kaapista löytyy..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ottaisin rauhoittavia, ja mainitsisin asiasta h.lääkärille. Onko sulla muutakin kuin pelkkä tarkastus?

Ei oo muuta,pitkä väli vaan kun viimeks on käynyt niin senkin takia jo pelottaa että mitä sieltä löytyy..:/

No,mut jos teet niin että otat tarkastukseen rauhottavan kerrot pelostas ja katsot seuraavalla kerralle jos pärjäisit ilman.Mut eikös hammaslääkäristäkin voi saada rauhottavan,ei tartteis omia käyttää?

onko mahdollista, että ko. lääkkeet vaikuttaa esim verenhyytymiseen? ottaisin selville tälläisiä seikkoja. ikävää nimittäin, jos ikenet vuotaa tarkastuksen jälkeen eikä hyydy...

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
onko mahdollista, että ko. lääkkeet vaikuttaa esim verenhyytymiseen? ottaisin selville tälläisiä seikkoja. ikävää nimittäin, jos ikenet vuotaa tarkastuksen jälkeen eikä hyydy...

Mitkä lääkkeet tuollaisia on?tai mitkä lääkeryhmät siihen kuuluu?

Alkuperäinen kirjoittaja berry:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:

Mitkä lääkkeet tuollaisia on?tai mitkä lääkeryhmät siihen kuuluu?

no en minä tiedä, tuli vain mieleen tai muistan lukeneeni tollasta. kyllähän se joka lääkkeitä syö, osaa ohjelirpukan lukea, siinä varmaan kerrotaan tai netistä löytyy. lisäksin jos syö useita lääkkeitä, niin kannattaisi varmaan lääkäriltä yhteisvaikutuksia kysellä. ja mitä jos hamppilassa puudutetaan, miten se vaikuttaa, jso on lääkkeitä jo ennestään?

mielialalääkkeistä eikä rauhottavista mun tietääkseni mikään oo sellanen mikä vaikuttais veren hyytymiseen..varfariini on sellanen lääke aine,mut sekin on verenohennukseen..Enkä oo ainakaan koskaan kuullut että mieliala/rauhottavilla lääkkeillä olis puudutteen kanssa ongelmaa..Toki nekin varmaan kysellään ja puudutteitakin on erilaisia=)

Yhteistyössä