Mitäs jos vaan lähtis..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riittää jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riittää jo

Vieras
jättäs kaiken vaan taakseen. En jaksa enää, en kykene olemaan sen enempää äiti ku vaimokaan. Tää ei oo mitään elämää, itkua, masennusta, riitaa ja ahdistusta päivästä toiseen. Ja älkää sanoko "hae apua", haettu on,pyydetty monta kertaa, mut en oo mitään saanut. Lapsillekin parempi ku lähtisin pois täältä raivoamasta, eikä mieskään taida enää jaksaa..

Pääsetkö tuulettumaan jonkun ystävän tai tuttavan luo edes yön yli? Jos lapsesi ovat jo niin isoja että mies kykenisi heidän kanssaan pärjäämään niin sitten mene jonnekin ja heti. Vaikka hotelliin yöksi. Vaikutat masentuneelta ja loppuun kulutetulta. Itse olen joskus "ottanut ritolat" ja ollut pari pvää karussa kun oikein rupesi homma keittämään yli. Aina se helpotti jonkun verran ja sitten vaan ulkoilua ja paljon ulkoilua, minua se kodin piiristä pois pääseminen auttoi ainakin paljon. Tsemppiä ja älä lopeta avun pyytämistä. Kuntasi on velvollinen sitä tarjoamaan jos mistään muualta et tukea saa.

Niin..lähtisit ja jättäisit lapset. Olet sinä millainen äiti tahansa, niin olet kuitenkin lastesi äiti ja he rakastavat sinua! Älä lähde vaan yritä vielä kerran hakea apua.

Lopeta raivoaminen, oikeasti. Se miten käyttäydyt muita kohtaan, määrittelee pitkälti kuinka sinua kohtaan käyttäydytään. Jos et raivoa lapsillesi, heille ei ole hyvä että lähtisit pois. Koita löytää positiivinen asenne elämään ja tsemppiä paljon! :)

Lopeta raivoaminen, oikeasti. Se miten käyttäydyt muita kohtaan, määrittelee pitkälti kuinka sinua kohtaan käyttäydytään. Jos et raivoa lapsillesi, heille ei ole hyvä että lähtisit pois. Koita löytää positiivinen asenne elämään ja tsemppiä paljon! :)

En kykene enää normaaliin kommunikaatioon ja kanssakäymiseen. Hermo menee sekunnissa (ihan pienenpienistä asioista) ja taas raivotaan.

En mä pääse "tuulettuun" täältä, eikä oo ketään (ainakaan tarpeeks lähellä) kenen luo vois mennä. Ahdistaa niin et haluan oksentaa.

Yhteistyössä