Onko kaikki miehet samanlaisia "tyhjiä kuoria"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
? Mitään yritystä ei oo vuosien aikana ongelmien ratkomiseen. kertaakaan ei ota puheeksi mitään ongelmaa mikä liittyy parisuhteeseen.

Jos minä otan puheeksi ongelman, vaikkapa seksuaalisen haluttomuuden
Mies sanoo yhden näistä
-älä jätä
-lupaan muuttuu
-mussa on jotain vikaa
Tai yleisimmin sanoo - en tiedä!

Siinä on se minkä verran osallistuu keskusteluun. Mä haluan käydä läpi sen mikä tähän seksittömyyteen on syynä. Jotta tilanteen pystyy korjaa. Mutta miten korjaat mitään jos toisen keskustelu kyvykkyys on 1-2sanaa

Vituttaa ja turhauttaa . Yleensä itsekkin olen vaan hiljaa nykyään, miksi viitsisin yrittää, eihän mieskään yritä.

Ai niin tilanne on muuttunut toki kun haluttomuus ongelma ilmeni seksiä oli vielä pari kertaa /kuukaudessa. Nyt tilanne on se että maaliskuussa-heinäkuu seksiä 0 kertaa. Vituttaa. Mutta eipä tee enää itselläkään mieli. Miksi tekisi? Mieskö määrää seksin määrän aina? Millä oikeudella?

Voi olla että lähtönään ongelma voi olla testosteroni.. lääkäriin mies meni vasta kun ilmoitin että aika on varattu, jos et mee, ei ehi peruu ja maksetaan tyhjästä. Sitä ennen pyysin monta kuukautta että varaa lääkäri ajan. Ei varannut!- kyllä hienosti osoitti ettei meidän parisuhteella ole mitään väliä.

Lääkäri määräsi labrat, olen nyt odottanut vittu 6 kuukautta että käy labrassa että selvisi onko syynä testosteronin alhaisuus. Eipä oo käynyt.

Sitä hokee älä jätä. No on paljon vaadittu hoitaa verikokeet.

Tuntuu vaan että ukko olla möllöttää päivästä toiseen, mitään ajattelematta. Oikeesti 31v joka ei kykene keskustelemaan syvällisesti. Mun 13v poikakin pystyy syvällisempään keskusteluun ku toi ukko.

Onko kaikki miehet tollasia?

Emme kaikki ole tuollaisia - ja sen kyllä tiedätkin. Haluat vain purkaa pettymystäsi - mikä on kyllä ymmärrettävää ja hyväksyttävää.
Onko mies aina ollut noin kommunikaatiokyvytön ja koskeeko kaikkia asioita vai erityisesti seksiä?

Sinun ei kannata jäädä tilanteeseen katkeroitumaan. Ihan mielenkiinnosta pakottaisin miehen labraan - ilmoitat että nukut muualla kunnes labrassa on käyty ja tarpeen vaatiessa myös toteutat uhkauksen.

Miehesi on pettänyt sinut ja sinulla on moraalinen oikeus asian välittömään korjaantumiseen tai seksin hankkimiseen muualta.

En oikeastaan tiedä,ei ole kokemusta tätä ennen "pitkiä" suhteita on 2 ,mutta kummankaan kanssa ei edes asuttu yhdessä ja silloin ikää oli 21v itsellä. Ja suhteet kesti 1v

Nykyisen kanssa yhdessä 10vuotta, mies on edelleen sillä tasolla kuin 10v sitten
Eli aina kaikessa meidän parisuhteeseen liittyvässä on ollut tällänen. Toi seksi ongelma on vaan niin iso ja lopulta kaikkeen vaikuttava että enää en vaan voi "ottaa turpaan" Ei ois joskus uskonut miten paljon se satuttaa kun toinen ei tee mitään.

Kiitos että ymmärrät. Auttaa paljon jo se että joku ymmärtää.

Emme kaikki ole tuollaisia - ja sen kyllä tiedätkin. Haluat vain purkaa pettymystäsi - mikä on kyllä ymmärrettävää ja hyväksyttävää.
Onko mies aina ollut noin kommunikaatiokyvytön ja koskeeko kaikkia asioita vai erityisesti seksiä?

Sinun ei kannata jäädä tilanteeseen katkeroitumaan. Ihan mielenkiinnosta pakottaisin miehen labraan - ilmoitat että nukut muualla kunnes labrassa on käyty ja tarpeen vaatiessa myös toteutat uhkauksen.

Miehesi on pettänyt sinut ja sinulla on moraalinen oikeus asian välittömään korjaantumiseen tai seksin hankkimiseen muualta.

Mielestäni se ei ole syy lähteä hakemaan seksiä muualta kun mies ei osaa puhua ja kertoa mikä mättää. Hyvin voi nimittäin olla, että hänelle on tapahtunut lapsena/nuorena/aikuisena ennen sinua jotain mikä on jättänyt jälkensä hänen kykyyn ilmaista miltä jokin asia tuntuu. Vaikea uskoa että kukaan tekis sellaista toiselle tahallaan kun samaan aikaan kuitenkin pyytää ettet jättäisi. Kuulostaa siltä, että hän kärsii ittekkin tuosta tilanteesta ja ehkä pelkää sitä mitä lääkäri vois löytää syyksi haluttomuuteen tai sitten hän tietää kyllä sisimmässään mistä haluttomuus johtuu, mutta ei jostain syystä kykene tai uskalla sitä ääneen myöntää.

Sua kyllä ymmärrän siinä ettet jaksa tuota puhumattomuutta ja tilanteen jämähtämistä, varsinkin kun itse olet yrittänyt auttaa ja tilata ajat lekurille jne..ei ole helppo tilanne siellä ei.

Viimeksi muokattu:

Mun mielestä aapeellä on oikeus vaatia että mies menee heti vaadittaviin tutkimuksiin. Ja ellei mene, on oikeus jättää.

Tai en mä ainakaan jatkaisi liittoa kenenkään kanssa joka pyytää multa etten jätä muttei oo valmis itse tekemään sen eteen vaadittavaa asiaa. Tai edes keskustelemaan siitä.

Mikä suhde se sellainen on? Ihan turhanpäiväinen! Ei siihen auta, vaikka saisi luvan seksuaaliseen tyydytttymiseen muualta.

Sanon suoraan, että kaikki minun lähipiirissä olevat miehet on just tollasia kuin aloittajan. Miehet pelkää lääkäriä ja häpeävät niin paljon sitä jos ns. Ongelmia alakerrassa tai päässä emt. Ilmankos Suomessa syntyvyys on laskenut. Epäilen syyksi myös naisten e-pillereitä. Vesistöihinhän liukenee naisten estrogeeni ja mm. Kaloille aiheuttanut ongelmia. Miehet n. +30 v jälkeen muuttuvat oudoiksi tai vaan kyllästyvät muijaansa. Kuka tietää. Ihan kussetettu olo itellä myös. Sanonki kaikillle kavereille et älkää menkö naimisiin tai ainakaan muuttako yhteen. Siitä se helevetti alkaa. Plus vielä lapet.

Lapsuuden traumat yms. On ihan täyttä paskaa. Ne on niitä psykiatrien hömpötyksiä. Syy on fyysinen, jota miehet oman itsepäisyytensä vuoksi halua hoitaa. Tsemppiä. Toivottavasti sul ei miehen kans yhteisiä lapsia niin voit aina vaan lähteä. Tuskin muuttuu tilanne. Jos n. Monta kk putkeen ilman seksiä, siitähän tulee jo ihan kauheeks nalkuttavaks ja v mäiseks akaks kaikille.

Lapsuuden traumat yms. On ihan täyttä paskaa. Ne on niitä psykiatrien hömpötyksiä. Syy on fyysinen, jota miehet oman itsepäisyytensä vuoksi halua hoitaa. Tsemppiä. Toivottavasti sul ei miehen kans yhteisiä lapsia niin voit aina vaan lähteä. Tuskin muuttuu tilanne. Jos n. Monta kk putkeen ilman seksiä, siitähän tulee jo ihan kauheeks nalkuttavaks ja v mäiseks akaks kaikille.
Ihan samalla lailla miehiin vaikuttaa lapsena koetut asiat kuin naisiinkin. Esimerkiks sellasessa tilanteessa missä lapselta kielletään omien tunteiden ilmaus (negatiivisten varsinkin) ja lasta uhataan väkivallalla tai käydään sellasissa tilanteissa kiinni missä lapsi itkee, kiukuttelee tai kaipaa aikuiselta huomiota ja hellyyttä...nuo kaikki voivat aikaansaada trauman mistä joko selviää aikuisena tai ei, vaikee se tie tulee joka tapauksessa olemaan. Ei tuohon mitään psykiatriaa tarvita ymmärtämään tuota asiaa.

Hirveen kovaa ajatella ettei miehet voi kärsiä lapsuusajan kokemuksista, se mikään etuoikeus meille naisille pelkästään ole. Just tällanen ajattelutapa on omiaan lisäämään miehillä tuppisuuna olemista kun kokevat ettei tosi mies puhu ongelmistaan vaan kestää kaiken.

Siinä olen kyllä samaa mieltä sun kanssa että jos toi tilanne ei muutu on ehkä aplle parasta sitten lähtee, jospa se sais sen miehen sitten ajattelemaan ja toimimaan ittekin.

Yhteistyössä