Hei,
Citydeal kyllä toimii ja suurin osa tällä palstalla kirjoittaneista on saanut hyvän palvelun/tuotteen ostettua.
Olen itse kauneudenhoitoalan yrittäjä, ja mainostin tuossa taannoin citydealissa edullista hoitoa. Diili toimi hyvin, lahjakortteja myytiin ja tapasin mukavia uusia asiakkaita. Silti en ikinä enää tuohon lähde mukaan. Joku epäili, että edulliseen hintaan nähden ei voi saada täydellistä palvelua. Itse teen juuri niin kuin lahjakortissa luvattiin, jokainen asiakas saa parhaimman mahdollisen palvelun minulta. Toinen asia onkin sitten se mitä yrittäjä itse tuosta saa. Ei mitään, jopa saattaa mennä tappion puolelle. Citydeal ottaa välistä 50 % palvelun hinnasta, mikä on valmiiksi pilkkahinta. Yrittäjä maksaa siitä vielä alvin ym. Uskon, että osalla yrittäjistä on mennyt maku koko touhuun, eikä siitä syystä asiakaskaan saa sitä parasta palvelua. Kyllä vaan rahalla on väliä, vaikka kuinka kutsumustyötä tässä tehdään. Moni yrittäjä itse myös sanoo, ettei asiakaskaan aina osaa arvostaa tällaisia etuja tarpeeksi. Ruinataan lisäpalveluita samaan hintaan, ja kerrotaan avoimesti että käytetään vain ja ainoastaan citydealin tarjoamia lahjakortteja. Eli ei välttämättä ole aikomuskaan jatkossa käyttää samaisen yrityksen palveluita normaaliin hintaan. Kuluttajalle tämä touhu tulee naurettavan halvaksi, yrittäjät kärsivät eniten.
Eli siis kiteytettynä, citydealin keksinyt henkilö on kehitellyt varsin toimivan liikeidean. Tienaavat hyvin, muiden yritysten kautta. Eettistä ammatinharjontaa tuo ei ole.
Ketään sen enempää arvostelematta, toivotaan parasta citydeal-organisaatiolle sekä kaikille teille lahjakortin sieltä hankkineille hienoja palveluita ja tuotteita!
Pienyrittäjiä kaatuu tasaisesti taantuman kourissa, minä ainakin haluan tukea heitä sen mukaan kuin pystyn, mutta citydealin tarjoamia lahjakortteja en periaatteestakaan osta.