+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

Saako liittyä joukkoon?

Bla-bla........................kp28/34...............34v...2. lapsi.......yk10 tai jotakin...

Koska niin kovasti toivon taas, niin rinnat on kipeät ja alaselkää särkee, ihan kuin olisi kuukautiset alkamassa. Ja niinhän ne on alkaneet jo lähes vuoden joka kerta.

Ennen en tajunnut yhtään niitä, jotka testaili ovulaatiota, ihmettelivät haamua rasakaustestissä jne. Nyt ymmärrän.

Vertaistukea kaipaillen Bla-bla
 
HEI!

Pääseekö mukaan keskustelemaan?

Olen teidän juttuja käynyt lukemassa, mut en ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Pikku kakkonen olisi haaveissa. Kierto vain on vähän sekaisin ehkäisyn poisjätön jälkeen. Ennen ensimmäistä raskausta kierto oli aika säännöllinen, mut ei enää. Minipillerit sekoitti kierron. Sen vuoksi oviksenkin bongaaminen on vaikeaa tai en tiedä tuleeko sitä ollenkaan. Ovistesti oli osittain käytössä tässä kierrossa. Hymynaamaa digitesti näytti edellisviikonloppuna, mut en silti luota siihen ihan täysin. Tuntuu välillä vain niin toivottomalla tämä yrittäminen, vaik tietää, että toiset on yrittänyt viel pidempään. Mitään erityisiä oireita ei ole ollut.
 
Hei! :D

Saapiko liittyä joukkoon? Kovasti täällä vauvakuumeillaan ja nyt alkaa yrityskierto 7. Minulle tuli varhainen keskenmeno toissa viikon tiistaina(4+4) ja ollaan jo kovasti odoteltu että päästään yrittämään uudelleen. Kova kova suru iski, esikoinen olisi jo niin toivottu! Minä olen 31v ja mieheni 32 eli ei me aivan nuoriakaan enää olla. :(

Onko teillä kokemuksia varhaisesta keskenmenosta/kemiallisesta raskaudesta? Kuinka pian olette lähteneet uuteen yritykseen? Olen lukenut ja kuullut yhtä paljon kumpaakin suositusta että odottaa yhdet menkat tai että saa aloittaa heti. Me haluaisimme kyllä yrittää heti :heart:

Plussatuulia meille kaikille :wave:
 
Moikkamoi uusille! Toivottavasti visiittinne ei kestä kauan :) Ja Miimaulle pahottelut :(

ON Äsken testasin sofilla ovis negan, tosin odottelenkin sen plussan vasta huomenna pärähtävän siihen testiin. Ja jos sofi ei sitä plussaa huomennakaan anna, testaan seitten herkemmällä. Nyt kyllä oon testannut aijemmin, ennen klo. 18, kun yleensä testaan hiukan ennen klo. 20, mutta ei kait tuo mitenkään vaikuta. Testi per päivä tähänkin asti toiminut..
 
Terve vaan uusille!
Miimau: pahoittelut ja saman koin itse vuoden alussa.. Viikot oli 5+2 ja siihen loppui.. Meillä "uus yritys" heti käynnissä.. Me ei siis yritetä, vaan meille tulee jos on tullakseen... Ei muuta kuin onnea.. Me ollaan muuten isännän kans just saman ikäsiä.
 
+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++



lauantai 22.1.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t..........Ikä....Haaveissa...Yritys
Shiny..........................kp52/?..............23v...1. lapsi.......yk4
henssu........................kp50/28............18v...1. lapsi.......yk1
undercovergirl.............kp47/29-31........26v...1. lapsi.......yk11
Epa_88........................kp38/30....................1. lapsi.......yk3
Mariel85......................kp36/?..............25v...2. lapsi.......yk3km2
Jennynny....................kp35/29.............31v...4. lapsi......yk1
Villervalla....................kp35/30.............27v...3. lapsi......yk1
macy gray...................kp31/30-34........30v...2. lapsi.......yk14
AiraM..........................kp30/~34..................................yk2
lisse............................kp29/30-45................2. lapsi......yk2
Bla-bla........................kp28/34.............34v...2. lapsi......yk10
Sinderella....................kp27/36.............38v...6. lapsi......yk1/3km1
anniala........................kp26/26-30.........23v...2. lapsi
*Justiina*....................kp23/30-32........38v...3. lapsi......yk1
MolliMelooni.................kp23/35-38(40)...32v...2. lapsi......yk3½v
Minnarun.....................kp22/29-31.........30v...3. lapsi......yk6
jonna_82.....................kp21/29-32.........28v...1. lapsi......yk8
bluebaby......................kp20/28.............26v...1. lapsi......yk3-4v
pikkumy.......................kp20/28.............25v...1. lapsi......yk4
Gabrielle......................kp20/32..............29v...1. lapsi.....yk5
koiksa-79.....................kp20/28-36.................3. lapsi.....yk2
SiSa78.........................kp18/28-30.........32v...2. lapsi......yk2/4
adora..........................kp17/28-30..........25v...3. lapsi.....yk3v+
Eevaliisa Nwogu...........kp16/27..............26v...3. lapsi......yk1
Kauniina Päivänä Tuut...kp16/27-29.........33v...3. lapsi......yk5v+
Neiti-81.......................kp12/24-29.................3. lapsi......yk1v+km2
Zanca..........................kp12/26-31.........26v...1. lapsi......yk7
Viola30........................kp10/27..............31v...2. lapsi......yk8
Liina87........................kp8/29................23v...1. lapsi......yk9
iloksi...........................kp7/31-33...........28v...1. lapsi......yk4,5v
Matilda-08...................kp5/26.......................2. lapsi.......yk4
Barbamama35.............kp4/23-28...........35v...3./4. lapsi...yk5
Viulu...........................kp3/28-30...................4. lapsi.......yk3/7
äiti x4..........................kp2/27................32v...6. lapsi......yk2
myrskytuuli..................kp?/?..................33v...2. lapsi......yk?
Miimau.........................kp?/?..................31v...1. lapsi......yk7
neiti nöttiäinen.............................................2. lapsi
mileon.........................................................5. lapsi



TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, Pikku-Saara



PIINAILIJAT
Mariel85....................dpo17
Sinderella..................dpo5
*Justiina*..................dpo5
SiSa78.......................dpo3
MolliMelooni...............dpo1/2
Neiti-81......................dpo-1



PLUSSANNEET 2009
joulukuu: MaybeSomeday ~ Tellu30
PLUSSANNEET 2010
tammikuu: Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
helmikuu: HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
maaliskuu: RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
huhtikuu: Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
toukokuu: Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
kesäkuu: Auneliini ~ samara88
heinäkuu: mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
elokuu: äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ tatskattu ~ dyyni
syyskuu: Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
lokakuu: sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
marraskuu: tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu
PLUSSANNEET 2010 joulukuu: iines83 ~ miimii10 ~ Okaasan ~ kamiraro ~ sandemar ~ Leo81 ~ Huldasharks ~ kolmannen haaveilja ~ kaneli83 ~ JiiMii82
PLUSSANNEET 2011 tammikuu:
Lisey.................8.1. .....kp29/28-32........28v...............2. lapsi...yk2
Mirage..............19.1. ...kp22/26-27.........29v...dpo11...2. lapsi...yk5
Salainen toive...19.1. ...kp34/24-36(44)...22v...............2. lapsi...yk2

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT
MiiJane76.........19.11.
Jennynny..........21.1. ...kp34/29.............31v..........4. lapsi...yk1



Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: macy gray


Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta tammikuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Miimau > Tervetuloa! =) Lisäsin sinut listalle. Kerro, jos haluat kohdallesi lisää tietoja. :) Mulla on kokemusta kemiallisesta ja / tai varhaisesta keskenmenosta. Viimeisin tuli juuri ennen joulua. Me ei olla pidetty taukoa yrittämisessä, koska vuodon niukkuudesta huolimatta kaikki on vaikuttanut tulleen ihan spontaanisti pois. Mielestäni te olette vielä ihan riittävän nuoria monta vuotta, joten mahdollisuudet onnistua ovat todennäköisesti ihan hyvät. Voimia menetyksesi käsittelyyn! Parempaa onnea uuteen tärppiin ja pikaisia plussatuulia!

neiti nöttiäinen > Tervetuloa! =) Lisäsin sinutkin listalle. Kerro tietojasi, jos haluat minun merkkaavan niitä näkyviin. :) Plussatuulia!

Mariel85 > Huhuu! :attn: Mitä sinulle kuuluu? :)

Ai että osaa kipuilla! :kieh: Repäiseviä kipuja tuntuu välillä ihan rauhallisestikin liikkuessa ja sukkapuikkomaisia vihlaisuja tuntuu ihan paikallaankin. Munikset vihoittelee ja kohtuakin juilii. Voi kunpa tietäisin mitä kehossani tapahtuu vai tapahtuuko mitään muuta kuin kipuilua. Särkylääkkeelle ei vielä ole tarvetta, mutta erittäin häiritseviä nämä kivut ovat. On todella vaikea uskoa näin paljon kipuilevana, että munasarjoissa ei ole helminauhoja vaan varsin hyvän näköinen tilanne. Koitan keskittyä mukaviin asioihin ja kotihommien puuhailuun ennen myöhempää rentoutumista. Jospa nuihin kipuihin ei sitten niin kiinnittäisi huomiota.
 
Viimeksi muokattu:
Hei ! onko kellään tietoa undercovergirlistä ? onko mula menny jotain ohi ?

Tervetuloa uusille :flower: Täällä on hyvä jakaa tunnelmia joita yrittäminen aiheuttaa... itse olen hieman ymmälläni kehoni suhteen finnit palasi leualle jo tänään ja hinkit on aikasta isot !!! joko tosi myöhäinen ovis tai sitten tosi lyhyt kierto... liekkö tämä yritys pistää tämän kehon sekaisin... No tämä kierto on kyllä jääny niin pahasti hyödyntämättä joten alan jo siirtää ajatuksia seuraavaan ovikseen ja sen hyödyntömiseen...koetan järkätä ihan kahdenkeskistä aikaa niille päiville. Tässä kierrossa ei onneks ole piinapäiviä :D et jotain hyvää tässäkin...
 
Bla-bla, neiti nöttiäinen ja Miimau TERVETULOA! :wave:

Miimau: Pahoittelut varhaisesta km:stä :hug: Mulla meni kans kesken marras-joulukuun vaihteessa viikolla 5+5. Gyne sanoi sillon mulle ettei hän näe mitään syytä miksi ei voisi yrittää raskautta heti uudelleen =) Jatkettiin siis yritystä samantein kun vuoto loppui. Ja tää meijän paikkakunnan gyne jolla mä käyn, on päätoimisesti yhen lapsettomuusklinikan lääkäri. On hoitanu lapsettomuutta 20 vuotta. Että luulis tietävän! Eli ei kun peitot heilumaan vaan :D Plussatuulia!
 
Ihanasti tullu uusia kuumeilijoita :) Tervetuloa :wave:

Miimau, pahoittelut keskenmenostasi. Mulle kävi joulupäivänä niin, että olin rv 10+0 ja alkoi tosi kova vuoto. Kaavintaan jouduin sitte loppujen lopuksi 27.12. Kysyin lääkäriltä, saadaanko heti aloittaa uus haaveilu. Lääkäri sanoi, että periaatteessa vois odottaa yhdet menkat, mutta se ei ole välttämätöntä. Helpottais vaan lasketun ajan määrittämistä. Jatkoi sitten että laskettu aikahan kyllä sitte tarkentuu ultrassa. Eli täällä haaveillaan nyt ihan täysillä. Ens viikonloppuna aattelin testailla, jos sinne asti päästään.
 
Hei ! onko kellään tietoa undercovergirlistä ? onko mula menny jotain ohi ?
Ihan samaa olen miettinyt. On näköjään kirjoitellut viimeksi 29.12.2010, mutta kirjautunut 5.1.2011. Vaikuttaa taustailulta. Olisi mukava lukea kuulumisia, mieluiten tietenkin niitä plusmerkkisiä. Pidän vielä tuolla listan kärkijoukossa, kun ei kuitekaan tuon huimemmin ole kiertopäiviä. Toivottavasti hän ilmoittelee itsestään pian. :)
 
Hei kaikille =)
Onpa ihanaa saada vertaistukea, heti tulee parempi mieli kun saa täällä lukea teidän juttuja ja kokemuksia!

kolksa-79, macy gray, SISa78, Sinderella: Pahoittelut varhaisen keskenmenon johdosta :'( Se on aina niin surullista! Mekin päätettiin heti jatkaa ja luulenkin että olen jo nyt bongannut oviksen, varma en ole kun tikkuja ei vielä ole(tilasin viikon alussa netistä) mutta muuten kroppa oireilee ovismaisesti. Heti vain peitot heilumaan ;) Meilläkin on alusta asti ollut niin että "saa tulla jos on tullakseen" mutta toiveet on tietysti koko ajan korkealla ja esikoinen olisi valtavan toivottu! En oo varmaan ikinä itkenyt niin paljon kuin km:n aikana, se oli valtava pettymys vaikka kyllä tiedän että se oli vasta niin säälittävän alussa...kuitenkin. Ihme kuinka paljon sitä ehtii miettimään ja suunnittelemaan parin päivän aikana :ashamed: kolksa-79: Ihanaa ja helpottavaa kuulla että samanikäisiä liikkuu täällä! Onko teilläkin esikoinen toiveissa?
 
Tätipahoittelut Marie tännekin :hug:

Epa ??? Millonkas sää nyt oot testannu viimeksi?

Miimau, kiitos. Mulla oli jostaki syystä koko tuon viime raskauden keston ajan tunne, että niinköhän meille muka heinäkuussa vauva tulee. Jotenki sitä vaistos, ettei tuu menemään hyvin. Vaan oli se km kuitenkin järkytys. Jouduin ihan ambulanssilla 40 kilometrin päähän keskussairaalaan kun vuoto vaan runsastui eikä meinannu loppua. Istuin joulupäivänä tunnin pytyllä enkä päässy pois ku vaan vuoti ja vuoti ja päätin, että soitan hätäkeskukseen. Sieltä nainen vastas, että laittaa auton tulemaan kun on vuotoa. Oltiin joulunvietossa parinsadan kilometrin päässä kotoa hotellissa. Muu perhe jäi sitte hotelliin mun matkustaessa paareilla pois. Olihan kyllä joulu, joka ei varmasti ikinä unohu... Mulla oli vuodon aikana hemppa laskenu edellisviikon neuvolan 148 --> 117. Onneks oli alkujaan noin hyvä, muuten ois voinu käydä huonostikki.

Nyt tässä kuulostelen tuntemuksia. Alavatsaa nipistelee silloin tällöin. Ei muuta.
 
Sinderella: oi ei, on kyllä ollu varmasti tosi rankkaa :hug: Olen pahoillani! Mun oma kokemus oli niin paljon varhaisempi keskenmeno että ei oikein voi edes verrata mutta voin kyllä kuvitella surun ja huolen kun itsellänikin oli niin kovasti - voimia!!!!!!!!!

Voi kunpa pääsisin kiinni jotenkin tähän kiertoon :| Km oli 11.1 joten eiköhän sitä kohta pitäisi olla ovis tulossa/menossa...? pihalla kuin lumiukko :confused:
Tikut on tilattu joten enköhän kohta pääse tikuttelemaan, kun vain ei olis jo liian myöhäistä...
 
Miimau, kiitos. Täällä ollaan jo toivuttu ja uus haaveilu on kovasti käynnissä. Km on kyllä kova kolaus tapahtuipa se sitte missä raskauden vaiheessa tahansa. Toivottavasti teillä uus tärppi tulee nopsaan!

Epa, onpa outoa että negailee mutta tätiä ei näy. Toivottavasti nyt johonki suuntaan asia ratkeaisi ja pääsisit joko odottajien puolelle (mielellään tietenkin tämä vaihtoehto) tai uuteen kiertoon. Tympeä homma kun nyt ei tiedä, missä mennään.
 
Viimeksi muokattu:
Missä on mun ovis plus?:confused: Nyt mitä oon näinä muutamana, ehkä neljänä, kiertona tikuttanut, niin se on tullut kp 13. Nyt on kp 13 ja ei vieläkään plussaa, ei edes haamua. Mitähän nyt olevinaan tapahtuu tässä kropassa? :headwall:
 
Moi taas kaikille, pitkästä aikaa :) Ja otan osaa teille keskenmenon kokeneille.. :( Varmasti raskasta. Plussia en ainakaan nähnyt tässä nyt tuoreita, kenties niitä on rytinällä tulossa?

Itsellä alkaa kuume poltella ihan kunnolla. Ovulaatiotestit on lopussa, mutta luulen että se on tänään tai huomenna. Ainakin haluista ja himoista ja limoista päätellen (sori...). Muutama viime kierto on siis menty niin, että ovulaation aikaan ollaan oltu selibaatissa :D Mutta nyt mietittiin että mitäs jos antais tulla jo jos on tullakseen, mun kouluhommista piittaamatta. Jos nyt tulisin raskaaksi ja pääsisin loppuun asti, vauva olisi n. kuukauden ikäinen kun joutuisin 8 4-6h päivää istumaan vielä luennoilla ja sitten valmistuisin. Uskaltaiskohan sitä? Ens kuussa pitäis sit taas vältellä yhtymispuuhia oviksen aikaan tai voisin olla synnyttämässä luentojen aikaan..

Tiiän, ei tää mikään todellinen ongelma ole. Mut kun oon miettinyt että haluaisin sitten keskittyä lapsiin vaan ja nauttia, en tehdä kouluhommia. Mutta eihän siinä olis enää kuin muutama hassu päivä jäljellä ja nekin vaan seksologiaa ym luentoa, ei mitään hirveitä tenttejä ym.

Mitä sanotte? Limat ilmesty tänään, luultavasti ovis on meneillään tai huomenna. Voihan se olla että oltais jo myöhässä pojan mentyä nukkumaan, mutta kun tekis niin mieli. Varsinkin vauvaa. Miestäkin kieltämättä :D

Tsemppiä kaikille!
 
Missä on mun ovis plus?:confused: Nyt mitä oon näinä muutamana, ehkä neljänä, kiertona tikuttanut, niin se on tullut kp 13. Nyt on kp 13 ja ei vieläkään plussaa, ei edes haamua. Mitähän nyt olevinaan tapahtuu tässä kropassa? :headwall:
Mullakin tuli tässä kierrossa ovis näköjään melkeinpä viikon myöhässä. Siis jos oireisiin on uskominen, testit on lopussa. Jos tää johtuu kuun asennosta tai jostain? :D
Voihan se tietty olla ettei mulla irtoa tässä kierrossa ollenkaan kun näin myöhään vasta oireilee. Tosin tää on vasta neljäs kierto imetyksen vähenemisen jäljiltä, ja imetän edelleen.

Toivotaan että se sun plussas ilmestyy tikkuun ja äkkiä!
 
Moi täältäkin!!!

Pisti pikkasen mielen matalaksi se viime kuinen, joten oon pysynyt taka-alalla. Lukemassa olen käynyt.

Onnittelut kaikille plussanneille!:heart: Tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia kaikille :heart:


Tänään siis kp 27 menossa. Ovis oli "myöhässä" ja dpo 6 nyt vasta. Pitkä kierto tulossa siis. En tosin usko että tässä kuussa olisi tärpännyt kun mies oli työmatkalla just oviksen aikoihin.
Joten voi olla että jatkan taas hiljaiseloa, mutta oli pakko tulla vähän moikkaamaan teitä ja kiittämään viime kuisesta tuesta ja myötäelosta :heart:
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :flower:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista. Tervetuloa uusille.

Täältä saa niin hyvin vetaistukea kuumeiluun. :hug: kaikille keskenmenon kohdanneillle. Ei ole helppo tilanne käsiteltäväksi.

Tätipahoittelut Mariel :hug:

Tsemppiä ovista metsästäville.

Omassa tilanteessa ei mitään uutta. Välillä alavatsaa juilii ja tuntuu kipua, mut sit välillä taas ei. Menkkoja olen täs odotellut alkavaksi, mut ei ole vielä näkynyt, ehkä alkuviikosta. Kierrot on ollut vähän sekaisin. En tiedä varmaksi olenko ovuloinut, vaik digitesti näyttikin hymynaamaa.
 

Yhteistyössä