Onko tällainen elämä sinusta outoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "enna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"enna"

Vieras
On nainen iältään 22-vuotias. Hän opiskelee ja asuu nyt ensimmäistä kertaa elämässään yksin ja omillaan. Hän ei ole ikinä seurustellut, ei käynyt treffeillä, ei kokenut ensisuudelmaansa eikä edes pitänyt ketään miestä kädestä puhumattakaan että olisi harrastanut seksiä.

Onko hän sinusta yhteiskunnan ulkopuolelle jäänyt syrjäytynyt sinkku?

[QUOTE="enna";22961780]On nainen iältään 22-vuotias. Hän opiskelee ja asuu nyt ensimmäistä kertaa elämässään yksin ja omillaan. Hän ei ole ikinä seurustellut, ei käynyt treffeillä, ei kokenut ensisuudelmaansa eikä edes pitänyt ketään miestä kädestä puhumattakaan että olisi harrastanut seksiä.

Onko hän sinusta yhteiskunnan ulkopuolelle jäänyt syrjäytynyt sinkku?[/QUOTE]

Ihminen, joka opiskelee ja asuu yksin ja omillaan, EI ole syrjäytynyt!! Typerä ajatus.

Kuulostaa ihan normaalilta nuorelta naiselta, vaikka ei olekaan parisuhteessa.

Ei ole outoa. Kaikki ihmiset eivät ole samalla tapaa seksuaalisesti suuntautuneita. Tarvitseeko kaikkilla olla seksuaalista kiinnostusta. Elämä voi olla täydellista ilman parisuhdetta. Nautinnon voi saada muista asioista kuin parisuhteesta.

Tuossa iässä tuntuu monesti, että on kauhean vanha ja kaikki menee vilisten ohi, jos ei koe kaikkea. Rauha maahan ja järki käteen. 22v on tosi nuori ja ehtii kokea vielä älyttömästi.

[QUOTE="enna";22961780]On nainen iältään 22-vuotias. Hän opiskelee ja asuu nyt ensimmäistä kertaa elämässään yksin ja omillaan. Hän ei ole ikinä seurustellut, ei käynyt treffeillä, ei kokenut ensisuudelmaansa eikä edes pitänyt ketään miestä kädestä puhumattakaan että olisi harrastanut seksiä.

Onko hän sinusta yhteiskunnan ulkopuolelle jäänyt syrjäytynyt sinkku?[/QUOTE]

Ei ole, kyllähän tuo vielä ehtii.

No jaa ei toi mun mielestä ole kovin kummallista. Monet mun ystävistä on asunut koko ikänsä eräänlaisissa kommuuneissa eli ei koskaan yksin. Helsingissä semmoinen kommuunielämä tulee paljon halvemmaksikin. Mun mielestä ihan hyvä, et ihmiset tekee sitä mitä ne tahtoo eikä sitä mitä muut tahtovat.

Mikäs tuossa on ollessa. 22 vuotias alkaakin kohta olla jo aivoistaan täysin kehittynyt, eli aikuinen. En näe pointtia siinä että arvostetaan kokemuksia ottamatta huomioon niiden laatua.:)

Rauhanyhdistykseltä :whistle:

Että sinne siis.. Voi olla hippasen hankalaa löytää se nainen sieltä kun on tän näköinen.
425636_large.jpg

No mitens MÄ?
Olin 26, asuin porukoilla YHÄ, opiskelin, olin neitsyt.

Baareissa tuli luuhattua 8v urkalla, mutta miestä en sellaista saanu/löytän, jonka matkaan olisin PÄÄSSYT tai tahtonut. Oli noita kännikaloja, yli 30v vanhempia, jotka yritti iskee, tai armeijan äijiä jne.

Tapasin mieheni samassa koulussa, ruvettin seurustelee, annoin sille ekana iltana ja ollaan oltu yhdessä 14v, josta 12v naimisissa, oma talo, kaks lasta...

Ihan kuin minun elämästäni, mutta 21-vuotiaana. Muutin uudelle paikkakunnalle opiskelemaan pois kotoa, eikä ainuttakaan seurustelu(tai muutakaan vastaavaa)suhdetta takana. Mutta niin vain löysin miehen ja nyt kohta 25 v ja kaksi lasta. Ja olemme Onnellinen perhe!!

Yhteistyössä