Jopas on yleistä naisilla se, että paneskellaan kaverin miestä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
Itse erosin aikanaan esikoisen isästä, kun selvisi, että oli käynyt panemassa yhtä jos toistakin mun kaveria. Kaksi näistä kavereista kuului ihan "lähipiiriin". Nyt sit kaverille selvisi, että sen mies on sen selän takana hoidellut ainakin kahta tän mun kaverin kaveria :(

Siis minkälainen nainen on niin epätoivoinen, että panee kaverin miestä? Ja ei tässä nyt pidetä miestä mitenkään syyttömänä, mies olisi saman tehnyt tuntemattomankin ihmisen kanssa, mutta eipä se niin paljoa olisi sattunut :(

ei niinkään epätoivoinen kuin kateellinen? Itelle nuorempana kävi niin, että jos jotain sälliä vilkaisin edes niin sen arvo kohosi kavereiden silmissä sille tasolle, että sitä piti ruveta jahtaamaan. Eihän siinä kauaa mennyt kun sitten ruvettiin jahtaamaan ihan mun poikaystäviäkin. Eipä olla kavereita oltu sittemmin. Suht suorana aggressionahan minä sitä pidin, ja eiköhän se sitä ollutkin.

Mun mies yritti vokotella mun kaveria aikanaan ennen ku alettiin tapailla. Mun kaveria ei mies kiinnostanut. Monien mutkien kautta päädyin miehen kanssa naimisiin ja johan alkoi kaveria kiinnostamaan. Hyökkäsi kerran pussaamaan mun miestä. Eipä pussaillu sillo ku mies oli sinkku ja olis ollu siihen täydet mahdollisuudet.

Mun mies yritti vokotella mun kaveria aikanaan ennen ku alettiin tapailla. Mun kaveria ei mies kiinnostanut. Monien mutkien kautta päädyin miehen kanssa naimisiin ja johan alkoi kaveria kiinnostamaan. Hyökkäsi kerran pussaamaan mun miestä. Eipä pussaillu sillo ku mies oli sinkku ja olis ollu siihen täydet mahdollisuudet.

Naisethan voisivat kertoa mistä tämä johtuu, heti kun olet varattu tulee joku tuttu mamma pokaamaan.

Onneksi ei tarvitse mennä tohon halpaan, mutta jos minä olen varattu tarkoittaa se, että minä olen varattu. Mikähän siinäkin on niin vaikea tajuta joidenkin naisten.

Useat naiset on kieroja paskiaisia. Itse naisena en haluaisi missään nimessä sekaantua varattuun mieheen, kertoo jo paljon miehestäkin jos lähtee leikkiin mukaan. Kunnioitan myös muiden suhteita.

Tämän olinkin unohtanut. Aikoinaan eräs minun kaveri(ei olla oltu enää vuosiin kavereita) tapasi hyökätä poikaystäväni kimppuun baari-illan jatkoilla. Pussailua, hinkkailua jne. Mies oli aika hällä väliä minulle, joten ei haitannut lopulta. Ei se mies mitään sen kanssa tehnyt vaikka toinen kovin yritti. En tiedä oliko naisella tarkoitus satuttaa minua kun näin teki ja nähteni. Paljon muutakin paskaa sain kuulla tältä "kaverilta". Tuolloin jäi mies ja tämä "kaverikin" vähän myöhemmin. Aloin pitää kaveriani enemmän kiusaajana sen kommenttien ja käytöksen vuoksi, joten enpä enää viitsinyt pitää yhteyttä.

[QUOTE="vieras";22953794]Tapahtuu enemmän kuin uskoisikaan.[/QUOTE]

Mun mielestä se on vaan käsittämätöntä. Itelle ei tulisi mieleenkään koskea kavereiden miehiin... Toi oman itsetunnon pönkitys varattuja iskemällä taitaa olla se yleisin syy...

Mä olen maannut kerran mun oman kaverini kanssa, joka tosin oli (ja on edelleen) naimisissa. Vaimon olen tavannut muutamia kertoja, hän ei ole varsinaisesti kaverini. Itse olen naimisissa. Tämä kaverini on vieläkin hyvä ystäväni ja lapseni kummi :) Mieheni, lasteni isä siis, ei tiedä tapahtuneesta. Se tapahtui kerran vuosia vuosia sitten ennen kuin minulla tai kaverillani oli lapsia, varsinaista suhdetta ei ole ollut koskaan, mutta hetken hurmassa annettiin palaa. Toista kertaa sitä ei ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan. Tiedämme sen molemmat. Ystävyytemme säilyi kuitenkin muuttumattomana ja siitä olen iloinen.

Minä olen paneskellut kaverin exän kanssa,kaverin kanssa,kaverin äidin kanssa,kaverin miehen kanssa ja tietenkin olen paneskellut oman mieheni ja hänen siskonsa kanssa... Tästä kaikesta huomaattekin myös varmaan että olen bi seksuaali. Mielestäni kaikkia ihmisiä voi paneskella mielin määrin ja jos jotakuta kiinnostaa seksi nii laittakaa tälle keskustelupalstalle viestiä

paneskellut, mutta flirttaillut ja tekstaillut. Miehen aloitteesta. En tiedä miksi olin niin typerä ja säälittävä, että ryhdyin tollaiseen. Ehkä paskaa itsetuntoani hiveli ajatus siitä, että saisin miehen itselleni jos vain niin haluaisin tms. Todella typerää. Pohjimmiltani olin vain kateellinen ja yksinäinen.

No, tämä typeryys maksoi sen ystävyyden ja opin virheistäni. En ole saanut asiaa ikinä anteeksi ystävältäni ja ymmärrän sen.

Jos on pienet piirit, niin panematta jää, jos ei pane jonkun toisen kaveria. Ihan sama, onko mies vai nainen. Ystävyys on sitten jo ihan toinen juttu...ei ystävän exää, nyxää eikä tulevaa paneskella. Ei missään tilanteessa. Kun ystävä ilmaisee mielenkiintonsa, oma mielenkiinto lopahtaa samalla sekunnin sadasosalla. Sitä on ystävyys.

Minä olen paneskellut kaverin exän kanssa,kaverin kanssa,kaverin äidin kanssa,kaverin miehen kanssa ja tietenkin olen paneskellut oman mieheni ja hänen siskonsa kanssa... Tästä kaikesta huomaattekin myös varmaan että olen bi seksuaali. Mielestäni kaikkia ihmisiä voi paneskella mielin määrin ja jos jotakuta kiinnostaa seksi nii laittakaa tälle keskustelupalstalle viestiä

Onko oma sisko tai äiti käyty jo lävitte?

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Yhteistyössä