PLIIIIIIIS,joku, vastatkaa(raskaustestin tulos!)=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitto!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitto!

Vieras
Siis onko se nega jos tulee ihan ohuen ohut mutta sininen pystyviiva tohon clearbluen Plus-testiin?=(

Eilen kun tein oli ihan hailun haalea mut näki sen kuitenkin ja oli sininen mut äsken kun tein(joo olin liian malttamaton)tuli taas pystyviiva haaleena ja näytti leveämmältä mutta sit testiajan eli sen n.vartin jälkeen oli tommonen TOSI ohut sininen viiva,siis mitäh??=O

Kantsiskohan toista testiä koettaa....?=(

No, mä oon muutamia kertoja sillä testannu, 2x oon saanu ohuen sinisen viivan joista toisella kertaa olin raskaana ja toisena en..noi testit on ihan pyllystä, osta digitaalinen tai jonkun muun valmistajan testi..(ohjeessa muuten lukee että viivan tulee olla yhtä paksu kuin sen vaaka viivan)

joo pitää tehdä=(hitto ku inhottaa tollaset testit ku eivät voi seleästi näyttää=Oplussaahan se pitäs tietysti näyttä heti;)

mulla on ollu jotai sellasii tosi yksinkertasia liuskatestejä mitkä makso alle 2e kpl :D
ja niistä sai tosi hyvin ja nopeesti selvän ku tulee ne viivat sen verta erilleen, se testiviiva ja sit johki puolen sentin päähän se toinen viiva, jos on raskaana. kummatki pystyviivoja niin ei me silmät ristiin plussan kuvaa tuijottaessa :D

Osta ihan Apteekin Raskaustesti, niin ei pitäisi jäädä epäselvyyksi (ainakaan itselleni ei jäänyt). Siihen ei pitäisi muodostua yhtään minkäänlaista viivaa, jos et raskaana ole. Muuten voi positiivisen haamuna näyttää.

Tai osta digitaalinen testi.

ei missään nimessä Apteekin omaa. :D Se on ihan pers... testi. :D

Epäselvä kuin mikä, sillä jättää niin haalean viivan, et monet valittaa (myös minä), et menkkojen poisjäännin jälkeenkään ei saa sillä selvyyttä. =) Ja joo, niin kävi tässäkin raskaudessa.

Sain sillä just tommosen haalean haalean ohuen viivan toiseen reunaan. Olin raskaana ja olen yhä, mutta oletin, että kun ei vahvistunut parissa päivässä, vuoto varmaan alkaa.. Joku muu testi. Herkempi. First signal vaikka.

Mulla on huonoja kokemuksia tuosta CB:n testistä, antoi mulle kaksi kertaa väärän plussan, eli juurikin tuommoisen ohuen pystyviivan :( Googlettamalla löytyy paljon keskustelua kyseisestä testistä ja vääristä plussista, ja täältä löytyy kuva omasta testistä ja muiden kokemuksia myös hieman:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/880191-kuvia-plussatesteista/sivu48.html

Mutta onhan tuo sama viiva merkannut joillakin ihan oikeaa raskautta, joten toivotan onnea matkaan jos plussa on toivottu :heart:

Yhteistyössä