Diabetes

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vaan...

Vieras
Olen SH-opiskelija ja opettajani sanoi että kokeessa olisi pitänyt olla tietoa uudesta tutkimustiedosta taudin suhteen.. En siis päässyt tentistä läpi ja kysyin mitäköhän hän tarkoitti sillä..Pitää kuulemma ottaa selvää, en kuitenkaan ole löytänyt mitää "uutta" tietoa.. Onko teillä kenelläkään mitään tietoa mikä voisi olla kyseessä?

Häh! Eikö tarkoituksena ole tenttiä opiskeltua materiaalia? Tietenkin pitää tietoa osata soveltaa, mutta aika hassulta kuulostaa... ja kaikki muutko olivat "uutta tietoa" etsineet ja löytäneet?

Häh! Eikö tarkoituksena ole tenttiä opiskeltua materiaalia? Tietenkin pitää tietoa osata soveltaa, mutta aika hassulta kuulostaa... ja kaikki muutko olivat "uutta tietoa" etsineet ja löytäneet?

Mulla oli uusintatentti ja aiemmin tätä ei oltu kysytty, laarasin läpi muistiinpanot/luennot ja mitään en keksi :/ ja ei luokkakaverinaan keneltä kysyin.. Mietin olernko ollut syksyllä joku kerta pois mutta eikö tuommosesta pitäisi silti jotain materiaalia tulla jos tunnilla on puhuttu ja tentfri4ssä kysytään :/

Ja tulet täältä umpitolloilta siwan kassatädeiltä ja kotiäideiltä kysymään asiaa? Ei voi olla totta, tältä foorumilta ei kyllä komedia lopu. Jos oikeasti toimit tällä tavalla niin ehkä sinunkin kannattaa harkita sitä kassahenkilön uraa.

[QUOTE="vieras";22935192]Ja tulet täältä umpitolloilta siwan kassatädeiltä ja kotiäideiltä kysymään asiaa? Ei voi olla totta, tältä foorumilta ei kyllä komedia lopu. Jos oikeasti toimit tällä tavalla niin ehkä sinunkin kannattaa harkita sitä kassahenkilön uraa.[/QUOTE]

No hörönlöröt.

Oliko siis mikä tentti kyseessä? Sisätaudit? Ravitsemustiede? Farmakologia?

No hörönlöröt.

Oliko siis mikä tentti kyseessä? Sisätaudit? Ravitsemustiede? Farmakologia?

Sisätaudit, enkä ees ymmärrä tuota kysymystä ollenkaan.. Luettelin kaikki (omasta mielestä) ruuan, liikunnan, elintapojen vaikutukset..kuinka noiden 1 ja 2 hoito eroaa toisistaan.. yms. Luokkakamut vähän ihmeissään myös.. Ja eikun --> etsit nyt vaan sen tidon seukki kokeeseen :P No ainakin kerrankin tiedän mitä kysytään :D

Yhteistyössä