Taas luottamus testissä, huoh.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Been there done that
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Been there done that

Vieras
Olin aamulla vihainen miehelle eräästä raha-asiasta (turha selittää sen tarkemmin) ja päätin katsoa, löytyykö ukon puhelimesta tietoa asiasta. Eipä olisi pitänyt mennä sitä tekemään. Mieheni oli nimittäin eilen saanut viestin joltain "Sannalta". Nainen kyseli, josko voisivat tavata joskus iltapäivällä. Viesti oli sinänsä ihan neutraali, ei siis mitenkään flirttaileva tms. Minä vaan en ole koskaan kuullutkaan kyseisestä henkilöstä eikä mies ole maininnut tavanneensa ketään eilen. Kysyessäni viestistä, mies kuittasi asian sanomalla, että kyseessä on työkaveri. En jatkanut kyselyä (vielä) enkä edes kysynyt, olivatko tavanneet. Oli pakko tutkia ennen kuin alan hutkia :-/

Tsekkasin numeron finderista, sain nimen ja osoitteen ja googletin nimen. Nainen on opiskelija, ei ilmeisestikään siis mieheni työkaveri (pieni mahdollisuus tietenkin on, että on osa-aikainen tms.), ja nainen löytyy yllättäen myös mieheni Facebook-kavereiden listalta.

Nyt olen sitten tämän päivän miettinyt, mitä teen asian suhteen. Meillä on historiassa pettämistä, mutta luulin niiden juttujen olevan jo aikaa sitten menneitä. Tästä menneisyydestä johtuen epäilykset kuitenkin heräsivät. Kaiken tuollaisen pitäisi olla menneen talven lumia, mutta...Nyt vaan nousi vanhat tunteet pintaan ja pahasti. Vaikka kysyisinkin asiasta vielä, niin mistä tiedän, puhuuko mies totta? Tuntuu, että viimeiset pari seesteistä vuotta on kuin pois pyyhityt, ja kaikki paska alkaa taas uudestaan. Mitäs helkattia minä nyt teen?

Ja turha sanoa, että mitäs menit urkkimaan...Tehty mikä tehty. Apuja kaivataan.

Onneksi urkit, vaikka en urkkimista kannatakaan. Onpa inhottava tilanne. Minusta hiukan haiskahtaa... Mutta älä kuitenkaan tee mitään peruuttamatonta ennen kuin olet varma!

Voimahaleja! Travitset niitä nyt! Itsekin samantapaisessa tilanteessa olin ennen joulula ja harmillista, mutta epäilyt paljastuivat todeksi ja mies nyt ex. Rankkaa!

Ensinnäkin, ymmärrän että urkit...jos epäilee, saa selvittää asioita :snotty:

Toisekseen; kyllähän tuo hieman haiskahtaa. Mahtaako miehellä olla ihan puhtaat jauhot pussissa.

Yhteistyössä