Mitä voi tehdä kiusallisille ilmavaivoille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Alkaa palaa pinna tän piereskelyn kanssa! Oon tässä tapaillut yhtä miestä, ja mulla on sellanen jännä-maha, että ilmavaivaa pukkaa! Ja sitsiitätulee tietty sellanen noidankehä, et ilmaa rupee kertymään, kun jännitän niin paljon sitä et kertyyks. ...Toisaalta nykyään pierettää kyl kotonakin jatkuvasti... Viimenen niitti oli kyl, kun olin täs yötäsen miehen luona, ja pitkin yötä heräilin omaan kasutteluuni...voin vaan toivoaet mies ei herännyt...

Mitä mä voin tehdä?? Syön siis ihan perus terveellisesti ja järkevästi, kuitujen kanssa alan kyl olee ihan hukassa et mitkä sopii mun mahalle ja mitkä ei...

[QUOTE="ananas";22912664]sulla on laktoosi-intoleranssi?[/QUOTE]

No ei oo sekään. Oon kyllä yliherkkä homogenoidulle maidolle, enkä siis juuri käytä kotimaisia maitouotteita...ulkomaiset, luomu ja hapatetut ei aiheuta samoja vatsanväänteitä... Maitotuotteiden määrä ruokavaliossani melko vähäinen.

En oo, kun periaatteesta vastustan kaikenlaista ruokavalio-natsismisa omalla kohdallani. Mutta oon kyllä ajatellut kokeilla hiilareiden vähentämistä... Mitä siinä sit noin yleisesti ottaen jätetään pois ja otetaan tilalle?

Ihan yksinkertaistettuna jätetään pois sokeri, valkoiset jauhot, peruna, pasta, riisi ja tilalle kasviksia ja vaikka marjoja. Aika pian huomaa, että joutuu ihan miettimään koska sitä ilmaa on viimeksi päästellyt :D

Karppaus poisti mulla KAIKKI mahavaivat. Oli pahanhajuisia pieruja, turvotusta, ripulia ym. Mutta suurin syy oli varmasti viljat, eli ne nyt jättäisin ainakin jos et halua karpata. Syö mahdollisimman luonnollista ruokaa :)

Mä en varsinaisesti karppaa mutta kun jätin suurimman osan huonoista hiilareista pois, poistui ilmavaivat. Jos joskus erehdyn syömään karkkia, pullaa tai vaaleaa leipää, niin johan pierettää.

Kiitti vastauksista! Rupeenkin pudottamaan noita hiilareita ihan tarkkailun vuoksi.
...Se ei kuitenkaan poista ehkä sitä ongelmaa, että kun hermostuttaa (esimerkiksi tää suhde, on kaikenlaista myrskyä koko ajan) niin maha heittää sekaisin. ...Eikä toi treffi-piereskelykään kokonaan poistu, kun miehellä on tapana tehdä ruokaa, enkä sit kehtaa ykskaks ruveta kieltäytymään pastasta sillä verukkeella et kun se saa mut pieremään...

Yhteistyössä