Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen: Avioero

  • Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti
xx
Esko Eerikäinen aikoo viedä avioerohakemuksen käräjäoikeuteen maanantaina.

– Laitan avioeron vireille heti maanantaina. Voit vain kuvitella, kun on pieni lapsi, miltä tuntuu. Tämä on kuin kuolema minulle, Esko Eerikäinen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

Avioeron syyt ovat Eskon mukaan erittäin henkilökohtaiset. Pariskunta ehti olla naimisissa vuodesta 2008 saakka. He aikoivat järjestää kirkollisen siunauksen avioliitolleen heinäkuussa 2008, mutta aluksi se peruuntui. Lopulta kuitenkin hääjuhla järjestettiin elokuussa 2008.

Parilla on yhteinen Victoria-tytär, joka syntyi 8. marraskuuta 2009.

(MTV3–JARI KUPIAINEN)
 
Leukistinen aksolotli
voi ei. martinasta en pidä mutta he vaikuttivat kaikissa lehtijuissa niin onnellisille että se suorastaa PAISTOI.

:( erot on aina ikäviä varsinkin kun mukana on lapsia.
Totta kai pariskunnat, joista tehdään lehtijuttuja, vaikuttavat onnellisilta, sehän on lehtijuttujen tarkoitus, myydä ihmisille jotain unelmaa. Tässätapauksessa semmosta rakkausunelmaa.
 
kiiiuuu
"Iltalehden tavoittama Esko Eerikäinen kertoo, että pariskunnan ongelmat alkoivat uudenvuoden tienoilla lomamatkalla Levillä. Eropäätöksen Esko teki tänään. Hän kertoo olevansa heikossa kunnossa. Ero tulee miehelle kauheana järkytyksenä, onhan parilla pieni lapsikin."

Ööööö... ongelmia ollut pari viikkoa ja nyt jo erotaan?
 
"juu"
Totta kai pariskunnat, joista tehdään lehtijuttuja, vaikuttavat onnellisilta, sehän on lehtijuttujen tarkoitus, myydä ihmisille jotain unelmaa. Tässätapauksessa semmosta rakkausunelmaa.
noinhan se menee, mutta jotenkin tää pariskunta oli minun silmissä erilainen. he vaikutti oikeesti onnellisille eikä tekaistulle teennäiselle höpölle. vrt matti ja mervi. :LOL:
 
"Manna"
Tää on niin huvittavaa : "Eropäätöksen Esko teki tänään". Ja päätti sitten samantien soittaa lehdistölle ja tiedotta asiasta :) Vitsi mikä julkisuustemppu taas . Voi huokaus näitä tyrkkypareja. Mainostetaan alkavaa reality sarjaa.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="juu";22909827]noinhan se menee, mutta jotenkin tää pariskunta oli minun silmissä erilainen. he vaikutti oikeesti onnellisille eikä tekaistulle teennäiselle höpölle. vrt matti ja mervi. :LOL:[/QUOTE]

No se, minkä kuvan mä oon tosta Marttiinasta saanut lehtien ja telkkarin perusteella, en usko, että kukaan normaali jaksais olla sen kanssa. Mun mielestä se ei vaikuta mukavalta.
 
ev
"Iltalehden tavoittama Esko Eerikäinen kertoo, että pariskunnan ongelmat alkoivat uudenvuoden tienoilla lomamatkalla Levillä. Eropäätöksen Esko teki tänään. Hän kertoo olevansa heikossa kunnossa. Ero tulee miehelle kauheana järkytyksenä, onhan parilla pieni lapsikin."

Ööööö... ongelmia ollut pari viikkoa ja nyt jo erotaan?
toi on kyllä niin tätä päivää! tulee yksi-kaksi pahaa riitaa. jotain erimielisyyttä jonka aikana kumppanista tulee jokin uusi ei niin miellyttävä asia esille. ja poks, nyt erotaan!

en ymmärrä!!!!!!!!
 
ev
No se, minkä kuvan mä oon tosta Marttiinasta saanut lehtien ja telkkarin perusteella, en usko, että kukaan normaali jaksais olla sen kanssa. Mun mielestä se ei vaikuta mukavalta.
juu, mä en ole tykännyt martinasta koskaan sen antaman julkisuuskuvan perusteella. sehän on pinnallinen, ilkeä ja itsekäs. luulee voivansa päästellä suustaan nk. totuuksia kelle vaan.

se oli kamala bb:ssä silloin aikanaa.
 
dirlii
Hei haloo, eiköhän tääkin ole vaan keino saada julkisuutta. Kohta on sit taas otsikoissa että Eskotina palas yhteen.

Pelottavaa kyllä tuollainen elämä, tuntuu että kaikki heidän tekonsa tapahtuvat julkisuuden halun takia.
 
"vieras"
"Iltalehden tavoittama Esko Eerikäinen kertoo, että pariskunnan ongelmat alkoivat uudenvuoden tienoilla lomamatkalla Levillä. Eropäätöksen Esko teki tänään. Hän kertoo olevansa heikossa kunnossa. Ero tulee miehelle kauheana järkytyksenä, onhan parilla pieni lapsikin."

Ööööö... ongelmia ollut pari viikkoa ja nyt jo erotaan?
Vaikuttaisko että on ollu joku pettämisjuttu?
 

Yhteistyössä