Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Buzz the lightyear
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieraana";22883836]Mulla on elämässäni ollut vaan kolme seksikumppania, ja ilmeisesti sitten sattunut niin että kaikilla on ollut tuollainen keskivertoa isompi. Mikähän "järkytys" mulla on vielä edessä, jos joskus vielä uuteen parisuhteeseen ajaudun :o

Apua :ashamed:

Mutta siihen tuntoaistiin voi mun käsittääkseni vaikuttaa kyllä limakalvojenkin kunto, jos on kovin paljon eroosiota niin haittaahan se. Mulla on ongelmana lähinnä liian voimakas kostuminen, ei oo kivaa sekään, vaikka olis minkäkokoinen pippeli ja minkälaiset lihakset, kiva siinä olla kun jossain pesusoikossa istuis :([/QUOTE]

En ole ikinä tällä palstalla nauranut niin pitkään ja vuolaasti kuin tälle kommentille :D :D

Varsinkin tuolle kommentin loppuosalle. Loistavaa itseironiaa ja lisäksi tuo pesusoikko-ongelma on itsellenikin jossain määrin tuttu joten osaan eläytyä vaikeuteen! :D

Ja kerran olen tosi pieneen munaankin törmännyt, joskaan mitään sen nakin kanssa ei kyllä tapahtunut. Sekun tervehdin vain ohimennen.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22884789:
Hyviä termejä; pimpan eroosio, liian kostea pesusoikko ja se mille mie nauroin
Geishakuulien tilalle jalkapalloja :laugh:

Ettekö te ihan tosissaan ole kuullu pimpan eroosiosta?! Se on ihan lääketieteellinen termi, tai no ei siellä pimpasta puhuta vaan emättimen eroosiosta! Se on tosi yleistä sitä paitsi. Emättimen limakalvojen kulumaa, eli eroosiota. Voi kuulkaas tulla ihan vaan siitäkin, että nussii liikaa.

Buzz of the lightyear

Naisen pienet rinnat
Onko muita kohtalotovereita, jotka parisuhteessa/naimisissa naisen kanssa, jolla pienet rinnat...? Koetteko, että siitä on oleellista haittaa? Itse olen ollut yhdessä "pienirintaisen" naisen kanssa kohta 20-vuotta ja välillä koen asian ongelmaksi. Meillä on ihan ok seksiä, mutta varsinkin viime aikoina olen tuntenut, että rinnat ovat liian pienet kouriessani niitä... ja myönnän, että itsellä käsissä on enemmän karvoja! Eli koolla on väliä!?

Sama Buzz on kysellyt tänään jotain muutakin ;)

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1905778-naisen-pienet-rinnat/

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22884938:
Buzz of the lightyear

Naisen pienet rinnat
Onko muita kohtalotovereita, jotka parisuhteessa/naimisissa naisen kanssa, jolla pienet rinnat...? Koetteko, että siitä on oleellista haittaa? Itse olen ollut yhdessä "pienirintaisen" naisen kanssa kohta 20-vuotta ja välillä koen asian ongelmaksi. Meillä on ihan ok seksiä, mutta varsinkin viime aikoina olen tuntenut, että rinnat ovat liian pienet kouriessani niitä... ja myönnän, että itsellä käsissä on enemmän karvoja! Eli koolla on väliä!?

Sama Buzz on kysellyt tänään jotain muutakin ;)

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1905778-naisen-pienet-rinnat/

Onkohan Buzzilla seksuaali-identiteetinkin kanssa ongelmia? :laugh:

Onko hän mahdollisesti polyamoristitransvestiittitransseksuaali tai mikä lie?

Kai ÄITI44 ymmärrät että aloittaja kertoi seksin maistuneen ennen synnytystä, joten 1+1 =2 ja tästä päättelisin että mies on ollut näppärä käyttäissään vehjettään, mutta jos nyt ykskaks ei tunnu missään nii syypää taitaa olla löysät paikat... ? Vaiiii?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22884970:
Onkohan Buzzilla seksuaali-identiteetinkin kanssa ongelmia? :laugh:

Onko hän mahdollisesti polyamoristitransvestiittitransseksuaali tai mikä lie?

No onneksi hänellä on ainakin ok seksiä pienimunaisen itsensä kanssa, jolla on pienet tissit :laugh:

Kai ÄITI44 ymmärrät että aloittaja kertoi seksin maistuneen ennen synnytystä, joten 1+1 =2 ja tästä päättelisin että mies on ollut näppärä käyttäissään vehjettään, mutta jos nyt ykskaks ei tunnu missään nii syypää taitaa olla löysät paikat... ? Vaiiii?

Onpas tästä tullut mittava ketju, hah. Ja tuota, kyllä se miehen vehje oli jo ennen synnytystäni aikas pieni... totean vielä, että synnytyksen jälkeen tilanne ei ainakaan parantunut. :) Mieheni kyllä tietää itsekin, ettei omista sitä suuren suurta penistä, mutta silti tässä on avioelämää vietetty kohta 20 vuotta. Ja käyttötapojahan on monia.

Että eikun lihaksia kuulaamaan sitten...

Onpas tästä tullut mittava ketju, hah. Ja tuota, kyllä se miehen vehje oli jo ennen synnytystäni aikas pieni... totean vielä, että synnytyksen jälkeen tilanne ei ainakaan parantunut. :) Mieheni kyllä tietää itsekin, ettei omista sitä suuren suurta penistä, mutta silti tässä on avioelämää vietetty kohta 20 vuotta. Ja käyttötapojahan on monia.

Että eikun lihaksia kuulaamaan sitten...

Ja koolla on kuule väliä, eli otat ne jalkapallot käyttöön.
Siinä tapauksessa, jos olet mies jolla on karvaiset kädet ja jonka vaimolla on pienet rinnat, ehdottaisin, että voisit työntää jalkapallon kakkoseen eli pyllyreikään. Piukentaa mukavasti paikkoja! ;) Pienirintaisuuteen ei ole muita apuja kuin rintalihasten etsiminen tai silikoni. Sitäkin saa onneksi nykypäivänä kätevästi rautakaupasta =)

On se hyvä että potkitte välillä persuksille, ja muistuu taas se treenauksen aloitus. Tulee välillä muutaman viikon taukoja siihen "kuulailuun". Ja mies taisi eilen sen jo tuntea kun melkein tunnin jyysti...., itse kyllä nautin joka minutista!!

Mun miehellä on hieman pieni, mutta ei mikään minimuna. Mutta niin on mullekin gynekologi sanonut, että mulla on lyhyt värkki. Että ehkä me sovitaan yhteen :D Seksi on ihan hyvää, saan orgasmin halutessani.

Itse olen ollut yhdynnässä n. 20 miehen kanssa ja kahdesti olen törmännyt sellaiseen penikseen mitä voi sanoa isoksi, eli 18-20cm. Toinen isovehkeinen oli neekeri ja toinen ihan perusjuntti. Kaikki penikset ovat olleet tyydyttäviä. Tosin tää mun otoshan ei nyt kaikenkattava ole.

Mun mielestä pieneksi vois sanoa alle 10 cm kullia, onneks en ole sellaiseen törmännyt, tosin eipä ole ollut mittanauhaa mukana..

Kannattaiskohan mun alkaa käyttää noita geishakuulia, olen nuori ja synnyttämätön, en tiedä kuinka tiukat paikkani ovat. E-pillereiden vuoksi limakalvoni ovat aika kuivat, ja liukkaria saa lotrata ennenkuin mieheni suurta pippeliä uskaltaa alkaa sisään survoa (todellakin survoa, siinä kestää vähintäänkin muutama minuutti). Vaikeuttaako nämä geishakuulat vielä enemmän tuota sisääntuloa?

Kannattaiskohan mun alkaa käyttää noita geishakuulia, olen nuori ja synnyttämätön, en tiedä kuinka tiukat paikkani ovat. E-pillereiden vuoksi limakalvoni ovat aika kuivat, ja liukkaria saa lotrata ennenkuin mieheni suurta pippeliä uskaltaa alkaa sisään survoa (todellakin survoa, siinä kestää vähintäänkin muutama minuutti). Vaikeuttaako nämä geishakuulat vielä enemmän tuota sisääntuloa?

Geishakuulien kanssa opin myös sen lihaksien rentoutuksen, mikä on tärkeä ominaisuus synnytyksessäkin. Myös rakastelussa nyt käytän sen puristuksen ja rentoutuksen ominaisuutta. Mies tykkää kun tekee näitä sarjoja nopeaan tahtiin.

Tilastollisesti ottaen sulla oln todella paljon kohtalotovereita. Niitä kunnon möhkäleitä (20cm pituutta ja 5cm paksuutta) löytyy todella harvoista lahkeista.

95% naisista joutuu tyytymään siis pieneen vehkeeseen. Paitsi tällä palstalla tietenkin, netissähän kaikilla on pikkusen isompi kuin Holmesin Jussilla.

Mä oon sit tosi onnellisessa asemassa. Mun mies kuuluu tohon 5%.. Ja kyllä paikat on timmissä , seksi tuntuu vieläkin paremmalta kun jumppaa lantionpohjanlihaksia. Välillä on jopa mahtuvuusongelmia :D Mulla on ollu pienimunasia miehiä ennen aviomiestäni, kyllä sillä koolla vaan on väliä ;) Ja se, että osaa käyttää vehjettään. Mut isolla munalla on enempi asentovariaatioita ja perus lähetyssaarnaajakin tuntuu helvetin hyvälle :D

Yhteistyössä