Naisen pienet rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Buzz of the lightyear
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Buzz of the lightyear

Vieras
Onko muita kohtalotovereita, jotka parisuhteessa/naimisissa naisen kanssa, jolla pienet rinnat...? Koetteko, että siitä on oleellista haittaa? Itse olen ollut yhdessä "pienirintaisen" naisen kanssa kohta 20-vuotta ja välillä koen asian ongelmaksi. Meillä on ihan ok seksiä, mutta varsinkin viime aikoina olen tuntenut, että rinnat ovat liian pienet kouriessani niitä... ja myönnän, että itsellä käsissä on enemmän karvoja! Eli koolla on väliä!?

No itse olen pienirintainen ja kyllä minä tuntisin itseni seksikkäämmäksi isompi rintaisena. En edes halua että mies kourii mun tissejä kun ne on niin pienet :(

No ei muutakun vehkeen mittaa sit tänne? me voidaan arvioida onko sun veje tarpeeksi iso avioliittoon.
Rinnat on tarkoitettu vauvan ruokintaan. Jos aviolitto on rinnoista kiinni, niin sitten kantsii miettii mitä virheitä itestä löytyy!!! URPO!

just joo! mulla pienet rinnat, ja kyllä mies tykänny niistä. mun mies ei tykkää isoista rinnoista kun ne kuulemma valahtaa naisella kainaloihin kun nainen selällään. sulla taitaa itelläs olla ongelma

Ei tämä oikeen toimi näin. :D Penistä tarvitaan yhdyntää ja todella pienen kanssa on oikeita ongelmia sen suhteen. Mutta sä varmaan kuitenkin panet naistasi yleensä pilluun etkä rintojen väliin?

Tämä olis ollut toimivampi provo niin, että olisit kirjoottanut vaimosi löysästä pillusta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22884446:
Onneksi mun mies on enemmän persemiehiä kuin tissimiehiä.

:snotty:

Ja sen siittämät tenavat imi mun rintavarustuksesta jämätkin.

elä murehi. mulla ole ikinä kunnon rintoja ikinä ollu ja muksun jälkeen jälellä enää 70AA. ei paljon ritsikoita tarvii X)

Ei tämä oikeen toimi näin. :D Penistä tarvitaan yhdyntää ja todella pienen kanssa on oikeita ongelmia sen suhteen. Mutta sä varmaan kuitenkin panet naistasi yleensä pilluun etkä rintojen väliin?

Tämä olis ollut toimivampi provo niin, että olisit kirjoottanut vaimosi löysästä pillusta. :D

Vähän taas yllätit kun löysit ensimmäisenä provon tarkoituksen:D. Ja asiat tuli sitten sanottua suoraan...:D

Pointsit taas sulle!:)

Yhteistyössä