Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Buzz the lightyear
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Buzz the lightyear

Vieras
Onko muita kohtalotovereita, jotka parisuhteessa/naimisissa miehen kanssa, jolla pieni penis...? Koetteko, että siitä on oleellista haittaa? Itse olen ollut yhdessä "pienimunaisen" miehen kanssa kohta 20-vuotta ja välillä koen asian ongelmaksi. Meillä on ihan ok seksiä, mutta varsinkin synnytyksen jälkeen olen tuntenut, että penis on ns. liian pieni sisälleni... ja myönnän, että itsellä värkki löystynyt! :D Eli koolla on väliä!?

Exälläni oli ja pieni vehje. Oltiin kuitenkin 6v. yhdessä. Heti alussa huomasin itseni tarvitsevan "kiristystä" ilolihaksille. Geishakuulat tulivat silloin tutuksi, ja kuuluivat arkiseen rutiiniin. Sain paikat piukemmaksi, mutta tärkeintä oli oppia käyttämään näitä lihaksia. Seksi oli molemmille ihan tyydyttävää, mutta sen eteen piti hieman ponnistella.
Käytän vieläkin kuulia vaikka nykyiselläni on se koko jopa "toisinpäin" Lantionpohjanjumppa on vaan jäänyt tavaksi.

Tilastollisesti ottaen sulla oln todella paljon kohtalotovereita. Niitä kunnon möhkäleitä (20cm pituutta ja 5cm paksuutta) löytyy todella harvoista lahkeista.

95% naisista joutuu tyytymään siis pieneen vehkeeseen. Paitsi tällä palstalla tietenkin, netissähän kaikilla on pikkusen isompi kuin Holmesin Jussilla.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Tilastollisesti ottaen sulla oln todella paljon kohtalotovereita. Niitä kunnon möhkäleitä (20cm pituutta ja 5cm paksuutta) löytyy todella harvoista lahkeista.

95% naisista joutuu tyytymään siis pieneen vehkeeseen. Paitsi tällä palstalla tietenkin, netissähän kaikilla on pikkusen isompi kuin Holmesin Jussilla.

Mulla on ollut 10 partneria. Yhdellä tyypillä oli yli 20 senttinen ja se oli kaikista paskin sänkypartneri, ei edes lauennut. Hyi.

Mä haluisin oppia noita lantionpohjanlihas-liikkeitä...mut kun en oikeen tiedä että miten ja minkäverran. Mul on kuulat mut kun tuntuu et aikaa ei yksinkertaisesti löydy mihinkään jumppaan. Minkä verran pitää treenata et paikois alkaa tuntuu muutoksia? Mä oon ihan ulalla näissä asioissa :(

[QUOTE="mie";22832695]Mä haluisin oppia noita lantionpohjanlihas-liikkeitä...mut kun en oikeen tiedä että miten ja minkäverran. Mul on kuulat mut kun tuntuu et aikaa ei yksinkertaisesti löydy mihinkään jumppaan. Minkä verran pitää treenata et paikois alkaa tuntuu muutoksia? Mä oon ihan ulalla näissä asioissa :([/QUOTE]

Maailman helpoin asia kun vaan laitat ne kuulat sinne sisuksiin ja samalla liikut tehden arkisia askareita. Lihakset vahvistuvat itsestään siinä samalla.

Mulla on kyllä niin tunnoton muna että jos mun (aikoinaan) 17 v tiukka teinimuija sano mulle päällä ollessa että nyt se puristelee pillulla mun munaa niin en kyllä tuntenu mitään.En oikeasti huomannu mitään.Oon kyllä ihan panomies muuten ja jaksan kauan sotkea menemään.

[QUOTE="vieras";22832624]Ei ole pieniä peniksiä, on vaan liian isoja vittuja.[/QUOTE]

No kyllä on liian pieniä heppejä, sorppa vaan.
Yhden sellaisen olen tavannut elämäni aikana, ja kyllä oli seksi surkeaa (eikä ainoa syy suhteen kaatumiseen). Muut ovat olleet "normikokoisia" tai isohkoja.

Mistäpäs sen etukäteen tietää, kellä on itselle sopiva.
Omalla ukolla on hiukan isohko ja välillä se on hankalaakin. Vauhtiin päästyä sopivaa ;-)

[QUOTE="vieras";22832624]Ei ole pieniä peniksiä, on vaan liian isoja vittuja.[/QUOTE]

Se on varmaa tällä palstalla, että tämä naurettava kommentti tulee esille näissä ketjuissa. :laugh: :D

Kyllä todellakin on pieniä munia. Vai mitä muka on sellaanen muna joka on seisokissa 5 senttiä pitkä jos sitäkään? Ja on vielä ohutkin? Joo toki se on iso, kyllä me naiset voidaan sun mieliksi valehdella. :xmas:

Tuota... mulla on varmaan ihan revähtäny römpsä, kun kuulat ei pysy sisällä. Synnytyksen jälkeen repesin aika ikävästi ja toosa ei ole enää entisensä. Mutta miten siis harjoittaa lantionpohjalihaksia jos kuulat tippuu itsestään ulos?! :O

Yhteistyössä