Hamahelmat oli kiva löytö...varmasti mieluisat lapselle...ja kyllähän niillä voi aikuisetkin puuhataTänään löysin Kirsi Kunnaksen Tuluskukkaro runokirjan 3e se taisi olla lukematon, mutta meille lottovoitto Luetaan neidin kanssa melkeinpä joka ilta runoja ja riimityksiä ja pukin tuoma kunnas on kohta koluttu.
Sitten Hamahelmiä semmoinen iso kanisteri ja alustoja 2e
Serlan orava "rätti"-riepu.. mikä se nyt on niin 1e
sekä semmoinen vauvanlelu.. Juna jossa semmoiseiset irrotettavat kumieläimet 0,50e
Tammikuu on alennuskuu ja moni myyjä ajattelee siksi, ettei viitsi mennä myymään, kun kaikki pyörii kuitenkin alessa. Sama juttu heinäkuussa. Mä olen kuitenkin parhaan myynnin tehnyt juurikin silloinasun seinäjoella ja täällä ei koko tammikuussa ole löytynyt mitään.
ihan täynnä roskiin menevää kamaa kirpparit pullolla. :/
Ehkä taas maalis-huhtikuussa alkaa löytymään.
Hyvä vaan, että välillä löytää jotakin itelleenkin. Mäkin olen viimeaikoina ostellut myös omaan kaappiin täydennystä
No se on tosi hyöty löytö, mäkni yritin katsella jos kävelis sauvoja vastaan mutta eipä tullu mitään sopivaa. Oli muuten ihmeen paljon tullu suksia myyntiin.Vaikka just ehdinkin julistaa että keskityn myymään (eilen olikin hyvä myyntipäivä), niin ostin pojalle kokoa isommat sauvat ensi vuodeksi varalle. Kun koko syksyn etsin käytettyjä hiihtovarusteita tuloksetta, päädyin vähän varastoimaan nyt kun tavara alkoi vihdoin liikkua.
Jep, järkevä ostos munkin mielestä, vaikka suunnitelmissa olikin olla ostamatta mitään.No se on tosi hyöty löytö, mäkni yritin katsella jos kävelis sauvoja vastaan mutta eipä tullu mitään sopivaa. Oli muuten ihmeen paljon tullu suksia myyntiin.
Mullakin puolet jakuista on hiukka pieniä. Olen optimisti, mitä laihduttamiseen tulee. =)Mäkin käytin aikoinaan jakkuja, mutta ei ole tullut enää niitä pidetty...eivät mahdu päälle
Joo!!! JeeKirppikseltä kotiuduttu, mutta kuvat on ottamatta Ehkä kohta
Kirppikseltä kotiuduttu, mutta kuvat on ottamatta Ehkä kohta
Sori, mä en tienny etten saa nostella ketjuja :ashamed: Voitko laittaa ens kerralla vaikka yynä tiedon älä nosta kirppis ketjua niin mä tiedän mennä heti tekemään nostonJep, järkevä ostos munkin mielestä, vaikka suunnitelmissa olikin olla ostamatta mitään.
Ja kuules nyt TT...täsä ketjua EI saa nostaa nyt, koska saattaa olla että mun on siinä tapauksessa pakko kertoa että kävin taas kirppiksellä ja toki tein löytöjä Sen mun uuden suosikkiloosin myyjä oli käynyt täyttämässä sitä loosia ja mä ostin siitä taas kasan meille. Jatkossa se myyjä voi mun puolesta tuoda tavarat suoraan meille, ettei sen tarvii turhaan erikseen niitä hinnotella. Mulle kun riittää suullinen hinta
No melko reilu meininki!Sori, mä en tienny etten saa nostella ketjuja :ashamed: Voitko laittaa ens kerralla vaikka yynä tiedon älä nosta kirppis ketjua niin mä tiedän mennä heti tekemään noston
eiks olekkin :saint: aa mitähän ihanaa sä olet löytänyt, mitenkähän me maltetaan oottaa sen kuvan julkaisuaNo melko reilu meininki!
Kaipa mäkin menen kuvaamaan, niin saan nuo blogiin. Tosin yhtä kuvaa en julkase...löysin nimittäin arvonnan voittajalle hänen palkintonsa
auts, toivottavasti se löytyy :hug: Mulla ei ole mitään käsitystä millainen on brion helistin mustana.