Kirppispino (taas jälleen kerran)

"Lila"
Käväisin seurakunnan kirpparilla. Tarttui taas kerran mukaan
-erittäin hyväkuntoinen peffan ylittävä businessjakku, 98% villaa. Tummanharmaa, vaaleat raidat.
-pitkä t-paita, käyttämätön
-pitkähihainen t-paita, käytetty
-nahkainen parille pankkikortille sopiva kotelo.
Kaikki yhteensä 3€.

Josko sitten ensi viikonloppuna löytyisi lapsillekin jotain. =)

Tänään löysin Kirsi Kunnaksen Tuluskukkaro runokirjan 3e se taisi olla lukematon, mutta meille lottovoitto :) Luetaan neidin kanssa melkeinpä joka ilta runoja ja riimityksiä ja pukin tuoma kunnas on kohta koluttu.

Sitten Hamahelmiä semmoinen iso kanisteri ja alustoja 2e

Serlan orava "rätti"-riepu.. mikä se nyt on niin 1e

sekä semmoinen vauvanlelu.. Juna jossa semmoiseiset irrotettavat kumieläimet 0,50e
Hamahelmat oli kiva löytö...varmasti mieluisat lapselle...ja kyllähän niillä voi aikuisetkin puuhata :D

asun seinäjoella ja täällä ei koko tammikuussa ole löytynyt mitään.
ihan täynnä roskiin menevää kamaa kirpparit pullolla. :/
Ehkä taas maalis-huhtikuussa alkaa löytymään.
Tammikuu on alennuskuu ja moni myyjä ajattelee siksi, ettei viitsi mennä myymään, kun kaikki pyörii kuitenkin alessa. Sama juttu heinäkuussa. Mä olen kuitenkin parhaan myynnin tehnyt juurikin silloin :)

[QUOTE="Lila";22876385]Käväisin seurakunnan kirpparilla. Tarttui taas kerran mukaan
-erittäin hyväkuntoinen peffan ylittävä businessjakku, 98% villaa. Tummanharmaa, vaaleat raidat.
-pitkä t-paita, käyttämätön
-pitkähihainen t-paita, käytetty
-nahkainen parille pankkikortille sopiva kotelo.
Kaikki yhteensä 3€.

Josko sitten ensi viikonloppuna löytyisi lapsillekin jotain. =)[/QUOTE]

Hyvä vaan, että välillä löytää jotakin itelleenkin. Mäkin olen viimeaikoina ostellut myös omaan kaappiin täydennystä :)

"Lila"
Hyvä vaan, että välillä löytää jotakin itelleenkin. Mäkin olen viimeaikoina ostellut myös omaan kaappiin täydennystä :)

Ihan hyvä, että olet löytänyt itsellesikin vaatetta. =) Mitä olen sinun blogiasi katsellut, niin kyllä yleensä ostat vain lapsille vaatetta ja muuta kivaa.

Jakut ovat mun heikkouteni ja niitä on joka kaappi täynnä. Varmaan muutama kymmenen on tullut viimeisen 10 vuoden aikana ostettua. Mutta ovat vaan niin käyttökelpoisia, sen kun laittaa päälle ja menoksi. On sitten aina siististi pukeutunut.

[QUOTE="Lila";22876589]Ihan hyvä, että olet löytänyt itsellesikin vaatetta. =) Mitä olen sinun blogiasi katsellut, niin kyllä yleensä ostat vain lapsille vaatetta ja muuta kivaa.

Jakut ovat mun heikkouteni ja niitä on joka kaappi täynnä. Varmaan muutama kymmenen on tullut viimeisen 10 vuoden aikana ostettua. Mutta ovat vaan niin käyttökelpoisia, sen kun laittaa päälle ja menoksi. On sitten aina siististi pukeutunut.[/QUOTE]

Mäkin käytin aikoinaan jakkuja, mutta ei ole tullut enää niitä pidetty...eivät mahdu päälle :D :D :D

Vaikka just ehdinkin julistaa että keskityn myymään (eilen olikin hyvä myyntipäivä), niin ostin pojalle kokoa isommat sauvat ensi vuodeksi varalle. Kun koko syksyn etsin käytettyjä hiihtovarusteita tuloksetta, päädyin vähän varastoimaan nyt kun tavara alkoi vihdoin liikkua.

Vaikka just ehdinkin julistaa että keskityn myymään (eilen olikin hyvä myyntipäivä), niin ostin pojalle kokoa isommat sauvat ensi vuodeksi varalle. Kun koko syksyn etsin käytettyjä hiihtovarusteita tuloksetta, päädyin vähän varastoimaan nyt kun tavara alkoi vihdoin liikkua.
No se on tosi hyöty löytö, mäkni yritin katsella jos kävelis sauvoja vastaan mutta eipä tullu mitään sopivaa. Oli muuten ihmeen paljon tullu suksia myyntiin.

No se on tosi hyöty löytö, mäkni yritin katsella jos kävelis sauvoja vastaan mutta eipä tullu mitään sopivaa. Oli muuten ihmeen paljon tullu suksia myyntiin.
Jep, järkevä ostos munkin mielestä, vaikka suunnitelmissa olikin olla ostamatta mitään.

Ja kuules nyt TT...täsä ketjua EI saa nostaa nyt, koska saattaa olla että mun on siinä tapauksessa pakko kertoa että kävin taas kirppiksellä ja toki tein löytöjä :D Sen mun uuden suosikkiloosin myyjä oli käynyt täyttämässä sitä loosia ja mä ostin siitä taas kasan meille. Jatkossa se myyjä voi mun puolesta tuoda tavarat suoraan meille, ettei sen tarvii turhaan erikseen niitä hinnotella. Mulle kun riittää suullinen hinta :D

Jep, järkevä ostos munkin mielestä, vaikka suunnitelmissa olikin olla ostamatta mitään.

Ja kuules nyt TT...täsä ketjua EI saa nostaa nyt, koska saattaa olla että mun on siinä tapauksessa pakko kertoa että kävin taas kirppiksellä ja toki tein löytöjä :D Sen mun uuden suosikkiloosin myyjä oli käynyt täyttämässä sitä loosia ja mä ostin siitä taas kasan meille. Jatkossa se myyjä voi mun puolesta tuoda tavarat suoraan meille, ettei sen tarvii turhaan erikseen niitä hinnotella. Mulle kun riittää suullinen hinta :D
Sori, mä en tienny etten saa nostella ketjuja :ashamed: Voitko laittaa ens kerralla vaikka yynä tiedon älä nosta kirppis ketjua niin mä tiedän mennä heti tekemään noston :p

[QUOTE="Lila";22879152]Mullakin puolet jakuista on hiukka pieniä. Olen optimisti, mitä laihduttamiseen tulee. =)

Eikös sinullakin ollut jotain meneillään, Jutta-dietti ehkä?[/QUOTE]

Ei mulla ole meneillään mitään. Kesällä pudotin juttadietillä kiloja veks, mutta on siitä siis jo sen puoli vuotta aikaa.

"vieras"
Mä löysin tänään upouuden Brio helistimen (mustan) 1,5oe ja nyt kun sitä etsin niin huomaan, että mä unohdin ottaa sen tiskiltä mukaan. :(
Toivottavasti se on vielä tallella siellä.

[QUOTE="vieras";22879240]Mä löysin tänään upouuden Brio helistimen (mustan) 1,5oe ja nyt kun sitä etsin niin huomaan, että mä unohdin ottaa sen tiskiltä mukaan. :(
Toivottavasti se on vielä tallella siellä.[/QUOTE]

auts, toivottavasti se löytyy :hug: Mulla ei ole mitään käsitystä millainen on brion helistin mustana.

"virtahepo"
[QUOTE="vieras";22879240]Mä löysin tänään upouuden Brio helistimen (mustan) 1,5oe ja nyt kun sitä etsin niin huomaan, että mä unohdin ottaa sen tiskiltä mukaan. :(
Toivottavasti se on vielä tallella siellä.[/QUOTE]

Toi on aarrelöytö :) Meillä on just tommonen musta. Toivotaan, että saat sen takaisin! Uskoisin, että myyjä on ottanu sen talteen :)

Yhteistyössä