anteeksi, mutta..johan oli kaksosilla puistattavan eripariset nimet, täysin yhteensopimattomat

  • Viestiketjun aloittaja taustahaamu
  • Ensimmäinen viesti
taustahaamu
Adam ja Aino. erikseen kauniit nimet, mutta yhdessä.. toinen kun on supisuomalainen ja toinen kansainvälinen. kuullostaisi heti paremmalta, jos tyttö olisi Anna tai vaikka Aada..
 
Voi jestas
Aattele ku minä tiiän yhen perheen jossa kaksoset ovat Niilo ja Jenna. Eiks oo hirveetä?! Muotinimi ja vanha nimi sekasin. Isosiskonsa on vielä kaikenlisäksi Ina. Enpä ole ikinä ajatellu että pitäs jotenkin yhteen sopia edes! (ja jos joku ihmettelee, niin lupa on minulla nämä nimet tässä julkaista ja sukulainen kyseessä ja tietää että tämän tähän laitoin. terve vaan =) )
 
"vieras"
Musta toi on kiva nimipari. Jotain samaa ja jotain ihan erilaista. Kuten lapsissakin varmaan keskenään? ;)

Adam pohjautuu raamattuun ja Aino kalevalaan (molemmat upeita ja klassisia teoksia...), joten mielestäni sitä ajatellen sopivat myös yksiin.
 
Kuulostaa tuo Adam kyllä minunkin korvaan ihan suomalaiselta. Itse ainakin kaksosena oudoksun tuota että kaksosuutta pitäisi jotenkin korostaa, tai ottaa erikseen huomioon nimessä, ulkonäöllisissä seikoissa yms.. Monissa perheissä on eri ikäisillä sisaruksilla aivan erityyppiset nimet, eikä sitä kukaan useimmiten hämmestele. Ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa, että lapsena harmitti se, jos minua tai siskoa pidettiin jonain yhtenäisenä möykkynä ei erillisinä ihmisinä.
 
Mä loukkaannuin kerran kieltämättä aika kovasti, kun joku alkoi päin naamaa kommentoimaan aidosti hämmästyneenä, kuinka erilaiset meidän lasten niemt onkaan! Siis ihan eri paria!! Aivan erityyppiset keskenään.......



No johan on kummallista.



Ja noi kaksosten nimet- nehän alkoivat molemma jopa samalla alkukirjaimella :D
Mä odotin jotain paljon pöyristyttävämpää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22869911:
Mä loukkaannuin kerran kieltämättä aika kovasti, kun joku alkoi päin naamaa kommentoimaan aidosti hämmästyneenä, kuinka erilaiset meidän lasten niemt onkaan! Siis ihan eri paria!! Aivan erityyppiset keskenään.......



No johan on kummallista.



Ja noi kaksosten nimet- nehän alkoivat molemma jopa samalla alkukirjaimella :D
Mä odotin jotain paljon pöyristyttävämpää :D
Mutta sun ja siskojes nimet on kyllä täysin samaa sarjaa. :D
 

Yhteistyössä