Olen taustaillut pyhien ajan ja ottanut ihan rennosti. Täällä onkin jo tosi paljon porukkaa.
Iloksille voimia sumutteluihin. Omat sumuni aloitan lauantaina, että melkein samoissa mennään.
Synarelaa ei vieläkään saa mistään, joten joutuu taas turvautumaan Suprecuriin.
Oletteko muut Suprecurin käyttäjät huomanneet, että lääke haisisi voimakkaasti? Mies sanoo, että Suprecuria käyttäessäni kotona haisee aivan kuin sairaalassa, ja ohikävellessäni saattaa pöllähtää lääkkeen haju. Synarela ei kuulemma haissut ollenkaan. Itse en ole huomannut tätä, mutta kai siihen itsellä on nenä tottunut, kun kolmesti päivässä suihkii sitä nenänsä täyteen. No, saattaapi olla, että hänellä silloin kivisti joku muu juttu ja halusi nyt vain jostain valittaa.
Meg pohti sumujen ja pistosten aikatauluja. Kyllä se hyvin sujuu. Pistos on kuitenkin niin nopea toimenpide, että sen tekee missä välissä vaan.
Kerran taisin ottaa sumut pari tuntia myöhässä ja kerran otin vastaavasti 1,5h liian aikaisin. Hoito meni hyvin, eikä ollut ongelmia.
Pistoksiin sain opastuksen hoitajalta kädestä pitäen, ja käskettiin pistää illalla. Sain klinikalta pienen pussukan kynää ja neuloja varten, se oli kätevä kuljettaa mukana käsilaukussa, missä sitten liikuinkin. Piipahdus vessaan tai pysähdys bussipysäkille kun tuli pistoksen aika. Pistoksien ajankohdassa oli n. tunnin toleranssi, eli riippuen mitä olin tekemässä, kun välillä oli hankala livahtaa pistämään just tasan klo 19.00.
Ensimmäistä piinailijaa odotellaan...
Onnea kaikille ja voimia jaksamaan hoitojen stressi ja tunnekuohut!