Relaatiot 20!

[QUOTE="tii-";22859702]Kenelläkään ei ole siis sitä A.A ja B.L. sanoja yhdistävää 10 ?? En ole ikinä katsonut kaunareita, niin ei aavistustakaan. Voin varmaan heittää jotain vaihdossa.

Ja ainakin minun selaimeni osaa laittaa sanat paikalleen vaikka niissä olisi kirjoitusvirheitä, esim. tuon A.A.:n olen kirjoittanut oikein, mutta silti se sinne tuli. Ja parissa muussakin kohtaa näin.[/QUOTE]

ainakin niitä yhdistää se että Ridge oli naimisissa b.l. :n kanssa samalla kun sillä oli suhde a.a.:n kanssa.. en ole saanut mitään sanaa missään muodossa siihen sopimaan kyllä..

tähtisimmu*
Mikä tuosta B.F:stä on alas se 6+5? En millään keksi, antakaa vinkkiä onko hahmo vai joku muu juttu?

Ja sori, aikaisemmin kone sekoili ja kysymys tuli kaksi kertaa. :D Tosin en kyllä vieläkään saanut sitä oikeaa yläkulmaa auki, mulla kun ei sanoja sinnepäin vielä ollenkaan.

"meeri"
Alkuperäinen kirjoittaja tähtisimmu*;22860182:
Mikä tuosta B.F:stä on alas se 6+5? En millään keksi, antakaa vinkkiä onko hahmo vai joku muu juttu?

Ja sori, aikaisemmin kone sekoili ja kysymys tuli kaksi kertaa. :D Tosin en kyllä vieläkään saanut sitä oikeaa yläkulmaa auki, mulla kun ei sanoja sinnepäin vielä ollenkaan.
Näyttelijän nimi :)

"tupsu"
Alkuperäinen kirjoittaja tähtisimmu*;22860182:

true blood näyttelijä ....

mikä on eric forrester alas 6+6

Kävijä
[QUOTE="tii-";22859702]
Ja ainakin minun selaimeni osaa laittaa sanat paikalleen vaikka niissä olisi kirjoitusvirheitä, esim. tuon A.A.:n olen kirjoittanut oikein, mutta silti se sinne tuli. Ja parissa muussakin kohtaa näin.[/QUOTE]

Osaahan toki, mutta kun sanoja etsii niin on tottunut etsimän niitä kirjainmäärän perusteella. Minusta on väärin jos joutuu kirjoittelemaan sanoja ihan satunnaisesti vain siksi ettei kirjainmäärä ole oikea, eikä sellainen ainakaan minusta ole relaatioiden tarkoituskaan, vaan ideana kai pitäisi olla löytää oikeat sanat nimenomaan kirjainmäärän perusteella.

"meeri"
[QUOTE="meeri";22860186]Piti käydä vähän ulkoilemassa välillä, mutta täällä taas.

Osaisiko kukaan vinkata Kreikka ruudussa oikealle 4 tai alas oikealle 13?[/QUOTE]

Näitä edelleen olisin vailla! Helppivä!

tähtisimmu*
[QUOTE="tupsu";22860267]true blood näyttelijä ....

mikä on eric forrester alas 6+6[/QUOTE]

Eräs nainensarjasta, ollut myös siinä toisessa sarjassa. :D Oli aika hullu tapaus :D

"tii-"
Alkuperäinen kirjoittaja Kävijä;22860303:
Osaahan toki, mutta kun sanoja etsii niin on tottunut etsimän niitä kirjainmäärän perusteella. Minusta on väärin jos joutuu kirjoittelemaan sanoja ihan satunnaisesti vain siksi ettei kirjainmäärä ole oikea, eikä sellainen ainakaan minusta ole relaatioiden tarkoituskaan, vaan ideana kai pitäisi olla löytää oikeat sanat nimenomaan kirjainmäärän perusteella.
No onhan se toki noinkin. Itselläni oli tuon A.A:n kohdalla sen verran tyhjää että kokeilin useampia nimiä. Itse toki välillä olen niin laiska etten jaksa kirjaimia laskea vaan fiiliksellä heittelee ajatuksella "jos minä olisin tehnyt tämän niin siinä olisi tämä sana" :) Toki kun sitä yhtä tiettyä sanaa etsii pitkästä listasta niin lasken ja ketuttaisi jos jää kiinni tuosta.

Yhteistyössä