Näyttelijän nimiAlkuperäinen kirjoittaja tähtisimmu*;22860182:Mikä tuosta B.F:stä on alas se 6+5? En millään keksi, antakaa vinkkiä onko hahmo vai joku muu juttu?
Ja sori, aikaisemmin kone sekoili ja kysymys tuli kaksi kertaa. Tosin en kyllä vieläkään saanut sitä oikeaa yläkulmaa auki, mulla kun ei sanoja sinnepäin vielä ollenkaan.
Siellä on ainakin nykyinen kunkku ja yksi vanha hallitsija. Paikka pohjoisessa, jossa suomalaisetkin usein käy...ei toi ruotsi nyt aukee ollenkaan.. pääsanasta on vaan se pääkaupunki,kaikki muut puuttuu.
onks jollain jotakin?
yks kauppaketju ja missä se sijaitsee tulee oikealleei toi ruotsi nyt aukee ollenkaan.. pääsanasta on vaan se pääkaupunki,kaikki muut puuttuu.
onks jollain jotakin?
true blood näyttelijä ....Alkuperäinen kirjoittaja tähtisimmu*;22860182:Mikä tuosta B.F:stä on alas se 6+5? En millään keksi, antakaa vinkkiä onko hahmo vai joku muu juttu?
Ja sori, aikaisemmin kone sekoili ja kysymys tuli kaksi kertaa. Tosin en kyllä vieläkään saanut sitä oikeaa yläkulmaa auki, mulla kun ei sanoja sinnepäin vielä ollenkaan.
lähtikin sit vähän aukeemaan..ei toi ruotsi nyt aukee ollenkaan.. pääsanasta on vaan se pääkaupunki,kaikki muut puuttuu.
onks jollain jotakin?
auki kreikasta lähtevät 8,9 ja 10..kreikka 9 saaristo auttakaa..
Kaunis saari, jossa valkoisia taloja sinisin ikkunoin... Suosittu turistien keskuudessa.kreikka 9 saaristo auttakaa..
ei siis enää se 8 kun tajusin...auki kreikasta lähtevät 8,9 ja 10..
No onhan se toki noinkin. Itselläni oli tuon A.A:n kohdalla sen verran tyhjää että kokeilin useampia nimiä. Itse toki välillä olen niin laiska etten jaksa kirjaimia laskea vaan fiiliksellä heittelee ajatuksella "jos minä olisin tehnyt tämän niin siinä olisi tämä sana" Toki kun sitä yhtä tiettyä sanaa etsii pitkästä listasta niin lasken ja ketuttaisi jos jää kiinni tuosta.Alkuperäinen kirjoittaja Kävijä;22860303:Osaahan toki, mutta kun sanoja etsii niin on tottunut etsimän niitä kirjainmäärän perusteella. Minusta on väärin jos joutuu kirjoittelemaan sanoja ihan satunnaisesti vain siksi ettei kirjainmäärä ole oikea, eikä sellainen ainakaan minusta ole relaatioiden tarkoituskaan, vaan ideana kai pitäisi olla löytää oikeat sanat nimenomaan kirjainmäärän perusteella.
sanotko suoraan ? en millään löydä s:llä alkavaa saarta jossa on 9 kirjaintaläutyhän se helpotukses, alkaa s:llä..